Ja! Breng de bolk!quote:
puntenjunkiequote:
Stap 1:BOLK!!1!quote:Op maandag 4 juni 2018 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaik heb hulp nodig. 10 stappenplan ofzo
Mixenquote:Op maandag 4 juni 2018 08:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Precies![]()
Pf ik heb nog een kater van eergisteren, ik hou het even bij koffie
Stap 2:herhaal stap 1!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou haags zijn telefoon in hebben moeten leveren bij mevrouw haags?
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 08:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Benieuwd of hij toch nog komt posten
Die haalt morgen gewoon weer 1000 postsquote:Op maandag 4 juni 2018 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahij zei van niet. Maar bloed gaat waar het niet kruipen kan he
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij hem zekerquote:Op maandag 4 juni 2018 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MEN is nou wel rustigquote:Op maandag 4 juni 2018 08:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die haalt morgen gewoon weer 1000 posts
zo is datquote:Op maandag 4 juni 2018 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Anders kan je het geen geslaagde vakantie noemen
Ik vond het meer een snelheidspel om te kijken of je de ander wel kan bijhouden. Net als dat kaartspel snelheidquote:Op maandag 4 juni 2018 08:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tja, niemand anders voelt zich geroepen om de hele dag te tellen op ene internetforum
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ik als laatste had gepost
Nou niet perse dansend maar heb eigenlijk nooit een ochtendhumeur.quote:
ik had daar vroeger wel last vanquote:Op maandag 4 juni 2018 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou niet perse dansend maar heb eigenlijk nooit een ochtendhumeur.
O mijn moeder had dat ook. Was niet te doen s ochtends met haar.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik had daar vroeger wel last vaniedereen vermijden voor 2 uurtjes ofzo
Haha. Ik was niet zozeer chagrijnig maar wilde gwn met niemand praten. Eerst rustig wakker worden ontbijten en dan is het weer goedquote:Op maandag 4 juni 2018 08:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O mijn moeder had dat ook. Was niet te doen s ochtends met haar.
Doe maar Iers.quote:
Ik las vanmorgen dat je straks naar de bibliotheek gaat. Welke boeken lees je graag?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha. Ik was niet zozeer chagrijnig maar wilde gwn met niemand praten. Eerst rustig wakker worden ontbijten en dan is het weer goed
Thriller vind ik wel goed of detective. En zo nu een dan beetje romantiek mag ookquote:Op maandag 4 juni 2018 08:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat je straks naar de bibliotheek gaat. Welke boeken lees je graag?
En jij ? Heb je anders nog een aanraderquote:Op maandag 4 juni 2018 08:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat je straks naar de bibliotheek gaat. Welke boeken lees je graag?
O schaken. Cool.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Thriller vind ik wel goed of detective. En zo nu een dan beetje romantiek mag ookMaar ik wilde eigenlijk een boek halen over schaken
heb dat altijd al willen leren
Ik ontsnapte uit auswitschquote:Op maandag 4 juni 2018 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En jij ? Heb je anders nog een aanrader
Bij waargebeurde verhalen vraag ik me altijd af hoeveel er verzonnen is en hoeveel echt waargebeurd isquote:Op maandag 4 juni 2018 09:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O schaken. Cool.
Ik lees alleen waargebeurde vehalen/boeken. 72 dagen in de Andes en de Parachutemoord vond ik goed. Ben nu Dagboek van een getuige aan het lezen.
72 dagen in de Andes klinkt wel interessantquote:Op maandag 4 juni 2018 09:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O schaken. Cool.
Ik lees alleen waargebeurde vehalen/boeken. 72 dagen in de Andes en de Parachutemoord vond ik goed. Ben nu Dagboek van een getuige aan het lezen.
Oorsprong van dan brownquote:Op maandag 4 juni 2018 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
72 dagen in de Andes klinkt wel interessant
Korte samenvatting:quote:Op maandag 4 juni 2018 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
72 dagen in de Andes klinkt wel interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Munchhausen by Proxy is ook een goed boekquote:Op maandag 4 juni 2018 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij waargebeurde verhalen vraag ik me altijd af hoeveel er verzonnen is en hoeveel echt waargebeurd is
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Korte samenvatting:Vrolijk verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valse salie is er ook zo één.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Munchhausen by Proxy is ook een goed boek
Dat is een syndroom toch ? Of heb ik het misquote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Munchhausen by Proxy is ook een goed boek
Dat heb jij niet mis nee.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is een syndroom toch ? Of heb ik het mis
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Korte samenvatting:Is dat het verhaal waar ze de dode passagiers gaan eten om te overleven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt nee. Maar het was zo'n meeslepend boek. Heb het in 1 ruk uitgelezen.quote:
Yepquote:Op maandag 4 juni 2018 09:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat het verhaal waar ze de dode passagiers gaan eten om te overleven ?
Ja zie doe maar heinekenquote:
Haha nee. Maar wat zou jij doen als jij in diezelfde situatie zou zitten? Misschien zouden wij ook wel zo ver gaan om zelf te kunnen overleven?quote:
Die zou ik sowieso niet opetenquote:Op maandag 4 juni 2018 09:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En spinnen vind je dan wel weer vies
Barbecueën met mensenvleesquote:
Ik zou het niet weten en ik hoop dat ik daar nooit achterkomquote:Op maandag 4 juni 2018 09:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha nee. Maar wat zou jij doen als jij in diezelfde situatie zou zitten? Misschien zouden wij ook wel zo ver gaan om zelf te kunnen overleven?
Nee precies.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en ik hoop dat ik daar nooit achterkommensenvlees ...
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Maar een goede afhaalchinees is altijd druk
Ik vind het altijd wel lekkelquote:Op maandag 4 juni 2018 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Afhaalchinees eet niet zoveel chinees denk ik zo
Ahh migrainequote:Op maandag 4 juni 2018 09:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ga nog ff liggen. Ben versleten van de migraine.
Sterkte en beterschap. Migraine is ***quote:Op maandag 4 juni 2018 09:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ga nog ff liggen. Ben versleten van de migraine.
Migraine is zeker KUT! Heb er gelukkig geen last meer van sinds enkele jaren.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap. Migraine is ***
Bof jij even!quote:Op maandag 4 juni 2018 10:04 schreef Hallojo het volgende:
Migraine valt allemaal best mee. Ik heb er nooit last van.
Ik heb IT nog in de kast staan. Die was echt mega eng. Istie nog steeds trouwensquote:
Heb alleen de film gezien en die was geweldig. Boek zal nog wel leuker zijn geweestquote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb IT nog in de kast staan. Die was echt mega eng. Istie nog steeds trouwens
quote:Op maandag 4 juni 2018 10:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb alleen de film gezien en die was geweldig. Boek zal nog wel leuker zijn geweest
Ik heb ook alleen de film gezien. Do you want a balloon? Mwuhahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2018 10:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb alleen de film gezien en die was geweldig. Boek zal nog wel leuker zijn geweest
quote:Op maandag 4 juni 2018 10:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
ben weer in land van de wakkere mensen
Migraine onder controle nu?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
ben weer in land van de wakkere mensen
Ja heb nu geen migraine. Alleen supermoe.quote:
dit dusquote:Op maandag 4 juni 2018 11:19 schreef noodgang het volgende:
Da's heftig. Ik heb al geen energie zonder migraine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |