Scherp.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Anneloos date met Kluun1985. Weten we dat ook weer.
Of brandnetels. Intens genot.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je had beter weer thuis in bed kunnen liggen met ijs op je doos.
Leer eerst even een tijdje alleen te kunnen zijn voor je je in een relatie stort.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:09 schreef Anneloos het volgende:
Je girl Anneloos was weer op pad vanavond! Na een geslaagde date op donderdag met kroegmeneer, had Anneloos vanavond een date in een restaurant. Helemaal fresh in haar outfitje kwam kroegmeneer haar ophalen!
Dit gaat niet over een ‘relatie’ dit is daten. Mijn laatste relatie was oktober vorig jaar. Niet dat ik zozeer haast heb, maar volgens mij gaat dit jou vrij weinig aan.quote:Op maandag 4 juni 2018 07:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Leer eerst even een tijdje alleen te kunnen zijn voor je je in een relatie stort.
2 biertjes lukken mij nog welquote:Op maandag 4 juni 2018 08:03 schreef Plompzakker het volgende:
Dat wordt niks.
Die man is veel te bang dat dit ook gebeurt als je bier voor hem gaat halen
Weet jij meer dan ikquote:Op maandag 4 juni 2018 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Wel een dik leeftijdsverschil niet?quote:Op maandag 4 juni 2018 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Achjoh ‘ik dacht’ dat ik eens wat anders zou proberenquote:Op maandag 4 juni 2018 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Mensen die over zichzelf spreken in de derde persoon zijn echt heel erg kut.
Nare opmerking dit.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je had beter weer thuis in bed kunnen liggen met ijs op je doos.
Misgunnerquote:Op maandag 4 juni 2018 01:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De hele dag in bed liggen, alles wegdrinken...
gewoon niet doen de volgende keer. oke? bedanktquote:Op maandag 4 juni 2018 08:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Achjoh ‘ik dacht’ dat ik eens wat anders zou proberen
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:06 schreef C.L.Werner het volgende:
Je boy CLWerner heeft dit topic gelezen en wat moest CLWerner lachen zeg! Vooral om die date, dat klinkt CLWerner bekend in de oren!
![]()
Wat een aids topic is dit zeg. Alsjeblieft, ga wat anders doen Anneloos want topics openen op fok! gaat em niet worden.
Krea, klinkt als een keuke meid. Bedankt voor jouw leuke reactie! Kusje knuffelquote:Op maandag 4 juni 2018 09:12 schreef Kreator het volgende:
Kreator heeft wel eens een scheetje gelaten op een eerste date, tijdens de park checken. Dit vonden meisje en Kreator allebei wel grappig en er is toch geknikkerd.
Groetjes,
Krea.
CLWerner vindt dit een leuke reactie. CLWerner gaat nu even poepen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Krea, klinkt als een keuke meid. Bedankt voor jouw leuke reactie! Kusje knuffel
Dan zou ik eerst voor de eerste keer voor jou moeten vallenquote:Op maandag 4 juni 2018 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel zittend graag. Anders val je weer voor Kreator.
Elke vrouw valt voor Kreator als Kreator dat wenst.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst voor de eerste keer voor jou moeten vallen
Krea dankjequote:Op maandag 4 juni 2018 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elke vrouw valt voor Kreator als Kreator dat wenst.
Kreator gaat even in de lucht van C.L. Werner zitten.
Groetjes,
Krea.
quote:Op maandag 4 juni 2018 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |