Geen specifieke wedstrijd of reden? Gewoon eens een wedstrijd gezien en gedacht: ja, dat is mijn club?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor mij is dat ook al 14 jaar geleden, toen was het ineens raak, en daarna steeds fanatieker geworden
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
Mijn vriendin is precies even oud als ik en onderdeel van mijn lichaam
Vergroeid met je fiets ja?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
Mijn vriendin is precies even oud als ik en onderdeel van mijn lichaam
Ja, maar die gedraagt zich gewoon als iemand van 15quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet ik veel... dacht dat crack de jongste was
soww koekoek hallootjesquote:Op zondag 3 juni 2018 23:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, maar die gedraagt zich gewoon als iemand van 15
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angelquote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen specifieke wedstrijd of reden? Gewoon eens een wedstrijd gezien en gedacht: ja, dat is mijn club?
Was dat nou echt of een grapquote:Op zondag 3 juni 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff met Sigaartje praten, die heeft een access-database.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
hoezo, jij verzamelt toch ook boeken met andermans bevindingen. Dit is hetzelfde
Echte liefde hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angel
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Men kan Hans niet overtroeven...
Hans, hans der sc
klopt, er is maar 1 Hansquote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angel
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.
Fifa 2000 was een vet spel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.
Zegt verdomme ook niks.
ama is de pama der scquote:Op zondag 3 juni 2018 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.
Zegt verdomme ook niks.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama is de pama der sc
lijkt me logisch
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.
Aah oké.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens Google een dorp in Burkina Faso...
tja.
Dan weet ik nog wel een club voor je. Spelen in het rood, gebaseerd in Liverpoolquote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar Vanillekwark's uitleg is toch ook mooi
klopt, hoopte ook erg dat ze de CL zouden winnen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een club voor je. Spelen in het rood, gebaseerd in Liverpool
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtige aanwinst, meest aanbidbare.
Doet me nog steeds pijnquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, hoopte ook erg dat ze de CL zouden winnen.
Union Berlinquote:Op zondag 3 juni 2018 23:35 schreef McGrath het volgende:
Maar ik doelde eigenlijk wat meer op clubs als Accrington Stanley, Parma en Union Berlin enzo
ik heb dat nog altijd niet na de play-off finale, alleen nog meer woede door die slechte helft en het feit dat we problemen krijgen met ffpquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Doet me nog steeds pijnmaar de pijn begint plaats te maken voor trots.
ah, dus je bent ook voor ons aller Ajaxquote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.
Situatie is ook wel anders, gok ik. Die hadden jullie eigenlijk gewoon moeten winnenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb dat nog altijd niet na de play-off finale, alleen nog meer woede door die slechte helft en het feit dat we problemen krijgen met ffp
klopt, the sun heeft nu al een artikel dat de eigenaar de club weer wil verkopen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Situatie is ook wel anders, gok ik. Die hadden jullie eigenlijk gewoon moeten winnen![]()
Heb, terugkomend op je 'ploegen met geschiedenis'-ding een enorme voorliefde voor FC Köln
The Sun kan mn ongewassen muffe ballen likken.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, the sun heeft nu al een artikel dat de eigenaar de club weer wil verkopen.
Heb me weinig verdiept in FC Köln
klopt, ik vermeldde de naam niet voor niks. alleen zelfs geruchten komen ergens vandaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
The Sun kan mn ongewassen muffe ballen likken.
truste poekie.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:44 schreef LCMS het volgende:
ik ga slapen, gelukkig is het binnen 5 graden cooler dan 2 dagen geleden
Zelfs als The Sun zou melden dat water nat is kunnen ze mn zoute, ongewassen muffe ballen sabbelen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, ik vermeldde de naam niet voor niks. alleen zelfs geruchten komen ergens vandaan.
met auto-update lopen je UI's out of sync en dat irriteert me veel meer dan het zou moeten doenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
wat een lekker nummertje is het toch he
Zou je nu geen last meer van moeten hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
met auto-update lopen je UI's out of sync en dat irriteert me veel meer dan het zou moeten doen
die hierboven zijn nog steeds je oude he :pquote:Op zondag 3 juni 2018 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou je nu geen last meer van moeten hebben.
JA DAN JANKENquote:Op zondag 3 juni 2018 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die hierboven zijn nog steeds je oude he :p
o ja, zo fijn... nog zo'n titel die me aanstaat.quote:
fijn elanquote:Op maandag 4 juni 2018 00:18 schreef Elan het volgende:
Ik neem de taken van Haags waar zolang hij op vakantie is.
alsof hij ook maar iets te doen heeft tijdens nachtdienstquote:Op maandag 4 juni 2018 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoop het niet want tijdens werk hoor je hier niet te komen
Hij rijdt toch op de trein?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alsof hij ook maar iets te doen heeft tijdens nachtdienst
Er zit wel eens een schroefje losquote:Op maandag 4 juni 2018 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoop het niet want tijdens werk hoor je hier niet te komen
nicequote:Op maandag 4 juni 2018 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Laatste van de 3. 2 dagen weekend in het vooruitzicht.
Studeer je daarnaast nog wel?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
24 uurs pompstation. Voornamelijk nachtdiensten.
Voornamelijk wel. Ook wel laat en af en toe vroeg. Ik vind de nachten het fijnst. Is lekker rustig, je hebt tijd om een beetje te ouwehoeren met vaste klanten, weinig prikkels, beetje FOK!ken.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nice
draai jij alleen maar nachtdiensten eigk?
Nope. Ik verdien hier gewoon prima mee. De nachturen worden goed belast. Heb een normaal inkomen.quote:
Nachtwerk is wel gunstig qua ort maar lijkt me verder vrij geestdodend werk toch ?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Ik verdien hier gewoon prima mee. De nachturen worden goed belast. Heb een normaal inkomen.
Ik ben wel bezig om wat dingen uit te werken waar ik een eigen bedrijfje mee kan beginnen over een jaartje of twee.
Ik heb juist geen moeite met geestdodend. Ik zit liever de hele nacht met een laptop en lekker een beetje rommelen, dan dat ik van 9 tot 5 in een callcenter met allemaal mensen om mij heen werk. Ik vind alleen werken wel prettig. Geen gezeik, je eigen werkwijze.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nachtwerk is wel gunstig qua ort maar lijkt me verder vrij geestdodend werk toch ?
Wat voor bedrijf wil je beginnen? Bordeeltje?
Wat schuift dat?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nachtwerk is wel gunstig qua ort maar lijkt me verder vrij geestdodend werk toch ?
Wat voor bedrijf wil je beginnen? Bordeeltje?
Vandaar dat ik voor mijzelf wat wil starten, Eerst uitwerken en dan stappen maken.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:54 schreef Elan het volgende:
Ja dat zal allemaal wel maar je wil toch ook uitdaging in je werk en doorgroeimogelijkheden.
Straks saneren ze je weg voor een robot en vind je nooit een andere baan omdat je 0 kwalificaties, relevante werkervaring en diploma's heb.
Wat voor concept heb je in gedachten? Of is dat geheim.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vandaar dat ik voor mijzelf wat wil starten, Eerst uitwerken en dan stappen maken.
Nu nog bemande tankstations hebben wel wat levensduur lijkt mij.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:54 schreef Elan het volgende:
Ja dat zal allemaal wel maar je wil toch ook uitdaging in je werk en doorgroeimogelijkheden.
Straks saneren ze je weg voor een robot en vind je nooit een andere baan omdat je 0 kwalificaties, relevante werkervaring en diploma's heb.
Ik neem het ook niet rot aanquote:Op maandag 4 juni 2018 00:56 schreef Elan het volgende:
Bedoel het niet rot of zo . Maar zoiets doe je toch op je 19e een poosje als je tussen twee studies zit?
Ik laat er nog niets over losquote:Op maandag 4 juni 2018 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor concept heb je in gedachten? Of is dat geheim.
Nja vaak zit er een stukje horeca bij waar dergelijke banen hun bestaansrecht aan ontlenen. Als ze twee afslagen eerder een MC Donalds openen kan het zomaar zo zijn dat de eigenaar er de brui aan geeft.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu nog bemande tankstations hebben wel wat levensduur lijkt mij.
leedquote:Op maandag 4 juni 2018 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja vaak zit er een stukje horeca bij waar dergelijke banen hun bestaansrecht aan ontlenen. Als ze twee afslagen eerder een MC Donalds openen kan het zomaar zo zijn dat de eigenaar er de brui aan geeft.
En zie dan maar weer eens dergelijk werk te vinden.
Dat eerste is het belangrijkste hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet rot aanEr zijn zat mensen die dit niet willen doen. Ik vind het echt fijn. Ik verdien er genoeg aan en ik ga elke dag met plezier naar mijn werk.
[..]
Ik laat er nog niets over los
Leergierig ben ik ook wel, maar mijn interesses zijn zo breed dat ik soms heel diep ga in iets, en daarna over ga op iets andersquote:Op maandag 4 juni 2018 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste is het belangrijkste hoor.
Kan me alleen uit het radiotopic nog wel herinneren dat jij superleergierig was en ons regelmatig om de oren sloeg met verklaringen voor de meest complexe borden en signalen
Diep in je bierglazen bedoel je.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leergierig ben ik ook wel, maar mijn interesses zijn zo breed dat ik soms heel diep ga in iets, en daarna over ga op iets anders
Hahahaquote:Op maandag 4 juni 2018 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Diep in je bierglazen bedoel je.
Ouwe gek.
Herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leergierig ben ik ook wel, maar mijn interesses zijn zo breed dat ik soms heel diep ga in iets, en daarna over ga op iets anders
Sodeju.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:23 schreef LCMS het volgende:
Hallo VK, rad van fortuin en onkruid van de SC
Ook prima voor mij.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk in de proza als Etto, dus ik zeg gewoon: mogguh.
Maar poekiequote:Op maandag 4 juni 2018 08:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Om de een of andere reden voel ik me gekwetst.
eigenlijk veeg ik daar de vloerquote:Op maandag 4 juni 2018 08:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het kost tijd en moeite om een adonis te zijn
Die is gelukkig weg. Heeft geruild met opgezette sinussen, traanogen en een opgezette keel.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is gelukkig weg. Heeft geruild met opgezette sinussen, traanogen en een opgezette keel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Over vijf weken is ie klaar
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ah, wordt zoiets aangemeten?quote:
Je vraagt dit alsof die andere niet duur is.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, wordt zoiets aangemeten?
en is het die dure geworden?
ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je vraagt dit alsof die andere niet duur is.Zeg dan duurdere, gek.
Ja, is aangemeten. Mijn kleurwens hadden ze niet op voorraad, dus moet gemaakt worden.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, wordt zoiets aangemeten?
en is het die dure geworden?
😂😂 truequote:Op zondag 3 juni 2018 23:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, maar die gedraagt zich gewoon als iemand van 15
Klinkt als hooikoorts, maar sterkte weerquote:Op maandag 4 juni 2018 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is gelukkig weg. Heeft geruild met opgezette sinussen, traanogen en een opgezette keel.
fijn voor jequote:Op maandag 4 juni 2018 09:20 schreef Mariocash het volgende:
Val niet op skinny bitches. Val op grote asser
Ash jongen, reageer nou eens met 1 accountquote:Op maandag 4 juni 2018 09:20 schreef Mariocash het volgende:
Val niet op skinny bitches. Val op grote asser
gewoon de hele dag zuur dusquote:
je hebt geen idee van pHquote:
weggeven als een echte filantroopquote:Op maandag 4 juni 2018 09:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Het ging net over trouwerijen vrijgezellenfeesten scharrels enz
Het was echt hilarisch
Wat Moet ik nou straks met Al MN toekomstige miljoenen
Hou je bek tegen VK, dikke pandabeerquote:Op maandag 4 juni 2018 09:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer enkel omdat je blauw bent, loser
nee, ik gebruik van de vijver testjesquote:
Werkt dat een beetje?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik gebruik van de vijver testjes
Even voor de goede orde: dit is Zosk -zonder- ochtendhumeur?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer enkel omdat je blauw bent, loser
Nee, gewoon verkouden. Ik heb geen hooikoorts.quote:
Ja, ik heb geen ochtendhumeur zeg ik netquote:Op maandag 4 juni 2018 09:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: dit is Zosk -zonder- ochtendhumeur?
Gelukkig maar, ik heb het wel (erger gehad in het verleden gelukkig), en toen had ik ook die klachtenquote:Op maandag 4 juni 2018 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon verkouden. Ik heb geen hooikoorts.
Zosk moet met zijn gedrag iets compenseren en we weten allemaal watquote:Op maandag 4 juni 2018 09:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: dit is Zosk -zonder- ochtendhumeur?
Niemand weet watquote:Op maandag 4 juni 2018 09:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zosk moet met zijn gedrag iets compenseren en we weten allemaal wat
Werk je thuis?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:38 schreef Zosk het volgende:
Dat heb ik nodig om mijn uren te verantwoorden
Loggen jullie ook al je fok-uren op overig?
Wat moet je met een laboratorium?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, ik heb thuis een laboratorium
[..]
Nou meid, wat een dag al
Ja ik ken het.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb het wel (erger gehad in het verleden gelukkig), en toen had ik ook die klachten
Beetje van dit, beetje van datquote:Op maandag 4 juni 2018 09:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat moet je met een laboratorium?
Zit je tampon scheef vandaag?
Beschrijf eens een werkdagquote:Op maandag 4 juni 2018 09:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Beetje van dit, beetje van dat
Nee hoor, maar er zit wel zand in
Ik fiets naar mijn werk, haal een kop koffie, start de computer, ik staar naar wat getallen en probeer die te interpreteren onder het genot van FOK!, koffie en water. Dan fiets ik weer naar huis.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beschrijf eens een werkdag
Zal ik het eruit lepelen voor je?
Thanks vriend, klinkt goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik fiets naar mijn werk, haal een kop koffie, start de computer, ik staar naar wat getallen en probeer die te interpreteren onder het genot van FOK!, koffie en water. Dan fiets ik weer naar huis.
Is goed
Vind je?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thanks vriend, klinkt goed.
Geniet van je dag
Ik wilde het positief laten klinken maar heb het gevoel alsof jouw dagen erg lang durenquote:
Dat ben ik niet. Ik deed een mooie edit, omdat ik dacht dat het verkeerd over zou komen!quote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg om toe te geven dat je een golddigger bent hoor
dima kan toch best zijn geld aan jou uitgeven?quote:
Nvm.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dima kan toch best zijn geld aan jou uitgeven?
hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 09:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Ik deed een mooie edit, omdat ik dacht dat het verkeerd over zou komen!![]()
Nee hoor, vliegen meestal voorbijquote:Op maandag 4 juni 2018 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde het positief laten klinken maar heb het gevoel alsof jouw dagen erg lang duren
wat stond hier?quote:
vk waarom sluit je alle tailfox topics voordat ik de kans krijg om te zeggen dat hij achterlijk is?quote:
Om precies die reden natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vk waarom sluit je alle tailfox topics voordat ik de kans krijg om te zeggen dat hij achterlijk is?
Daarom bescherm ik je natuurlijk. Zo ben ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:56 schreef gianni61 het volgende:
oh nee, wacht, dan is het zeker crewbash ofzo
ga gewoon je beurs zoeken ipv te miepenquote:
dankje schatquote:Op maandag 4 juni 2018 09:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom bescherm ik je natuurlijk. Zo ben ik.
omdat ie het lichaam van een 14 jarige heeft zeker?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zosk is volgens mij wel een snoepje ja.
haha zeker omdat ie aziaat is hequote:Op maandag 4 juni 2018 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat het lichaam van een 14 jarige heeft zeker?
Geen ideequote:Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ie het lichaam van een 14 jarige heeft zeker?
Wat is dit nou weer :squote:
Heb een volwassen lichaam hoor, alleen kindertepelsquote:Op maandag 4 juni 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We zijn wild aan het speculeren over je lichaam.
picsquote:Op maandag 4 juni 2018 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb een volwassen lichaam hoor, alleen kindertepels
Daar gaat het uiteindelijk ook om, toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb een volwassen lichaam hoor, alleen kindertepels
Waar om?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar gaat het uiteindelijk ook om, toch?
dat zijn er al meer dan gemiddelde werkende nederlander krijgtquote:Op maandag 4 juni 2018 10:26 schreef LCMS het volgende:
ai, ik heb nog maar 267 uur vakantie dit jaar
echt hè, zie mij een beetje aanstellenquote:Op maandag 4 juni 2018 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn er al meer dan gemiddelde werkende nederlander krijgt
alles goed met u? was uw weekend naar tevredenheid?quote:
Ik heb een heerlijk ontspannen weekend gehad. Nu weer op school en naar omstandigheden goed.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed met u? was uw weekend naar tevredenheid?
Haha, lief. Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
Ik lees dat je een goed weekend hebt gehad, erg leuk.
ja, lekker weekendje op zich. de bruiloft was een beetje gezapig, maar verder niks te klagen.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk ontspannen weekend gehad. Nu weer op school en naar omstandigheden goed.
Et toi?
Dat is lief maar ook een beetje dom.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, en ik maar fooitjes geven aan alle blonde serveersters in Zeeland van het weekend
Gezapig? Ik spreek geen Limburgs.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker weekendje op zich. de bruiloft was een beetje gezapig, maar verder niks te klagen.
nu alweer zin in het volgende weekend
Ja, schitterend eigenlijk, wat oude vrienden van de middelbare school gesproken vrijdag, sommige al jaren niet gezien. In het weekend beetje familiebezoek en bioscoop en wat gefietst, al met al heerlijk weekend.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, lief. Hoe was jouw weekend?
Ik heb vandaag geen les maar veel aan het werk met de projectgroepen aan enorme kutopdrachten. Even doorbijten dus.
is gewoon nederlands hoor:quote:
Welke film ben je geweest?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, schitterend eigenlijk, wat oude vrienden van de middelbare school gesproken vrijdag, sommige al jaren niet gezien. In het weekend beetje familiebezoek en bioscoop en wat gefietst, al met al heerlijk weekend.
Heb jij nou constant projectgroepen? Ik snap op zich wel dat je moet leren samenwerken, maar lijkt wel alsof je het hele jaar een projectgroepje hebt. Sterkte ermee
Aanwinst, hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:54 schreef xcachet het volgende:
Heb gezapig aan mijn vocabulaire toegevoegd.
De nieuwe Star Wars film, Solo, ben één van de weinigen die hem wel leuk vondquote:Op maandag 4 juni 2018 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke film ben je geweest?
Ja, echt alles moet in projectgroepen. Behalve professionalisering, maar dat is logisch. Ben blij als dit erop zit. Nog 3 weken.
Ging je alleen?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
De nieuwe Star Wars film, Solo, ben één van de weinigen die hem wel leuk vond
Einde is in zicht gelukkig, dan is je opleiding klaar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |