Geen specifieke wedstrijd of reden? Gewoon eens een wedstrijd gezien en gedacht: ja, dat is mijn club?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor mij is dat ook al 14 jaar geleden, toen was het ineens raak, en daarna steeds fanatieker geworden
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
Mijn vriendin is precies even oud als ik en onderdeel van mijn lichaam
Vergroeid met je fiets ja?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef LCMS het volgende:
Mijn vriendin is precies even oud als ik en onderdeel van mijn lichaam
Ja, maar die gedraagt zich gewoon als iemand van 15quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet ik veel... dacht dat crack de jongste was
soww koekoek hallootjesquote:Op zondag 3 juni 2018 23:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, maar die gedraagt zich gewoon als iemand van 15
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angelquote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen specifieke wedstrijd of reden? Gewoon eens een wedstrijd gezien en gedacht: ja, dat is mijn club?
Was dat nou echt of een grapquote:Op zondag 3 juni 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff met Sigaartje praten, die heeft een access-database.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
hoezo, jij verzamelt toch ook boeken met andermans bevindingen. Dit is hetzelfde
Echte liefde hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angel
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Men kan Hans niet overtroeven...
Hans, hans der sc
klopt, er is maar 1 Hansquote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan me nog wel de wedstrijd tegen united herinneren op canal+. Daarna ging ik ook met villa spelen op fifa met hitzelsperger en juan pablo angel
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, er is maar 1 Hans.
Fifa 2000 was een vet spel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.
Zegt verdomme ook niks.
ama is de pama der scquote:Op zondag 3 juni 2018 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Amarantha, Amarantha der KLB-moderators.
Zegt verdomme ook niks.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama is de pama der sc
lijkt me logisch
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ik Fifa speel met een bepaalde club ik ook daar ineens sympathie voor krijg. Vreemd hoe dat werkt.
Aah oké.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens Google een dorp in Burkina Faso...
tja.
Dan weet ik nog wel een club voor je. Spelen in het rood, gebaseerd in Liverpoolquote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar Vanillekwark's uitleg is toch ook mooi
klopt, hoopte ook erg dat ze de CL zouden winnen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een club voor je. Spelen in het rood, gebaseerd in Liverpool
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtige aanwinst, meest aanbidbare.
Doet me nog steeds pijnquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, hoopte ook erg dat ze de CL zouden winnen.
Union Berlinquote:Op zondag 3 juni 2018 23:35 schreef McGrath het volgende:
Maar ik doelde eigenlijk wat meer op clubs als Accrington Stanley, Parma en Union Berlin enzo
ik heb dat nog altijd niet na de play-off finale, alleen nog meer woede door die slechte helft en het feit dat we problemen krijgen met ffpquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Doet me nog steeds pijnmaar de pijn begint plaats te maken voor trots.
ah, dus je bent ook voor ons aller Ajaxquote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb het daarna nooit met een club gehad, ik krijg sympathie voor een club sneller door mooie verhalen en historie.
Situatie is ook wel anders, gok ik. Die hadden jullie eigenlijk gewoon moeten winnenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb dat nog altijd niet na de play-off finale, alleen nog meer woede door die slechte helft en het feit dat we problemen krijgen met ffp
klopt, the sun heeft nu al een artikel dat de eigenaar de club weer wil verkopen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Situatie is ook wel anders, gok ik. Die hadden jullie eigenlijk gewoon moeten winnen![]()
Heb, terugkomend op je 'ploegen met geschiedenis'-ding een enorme voorliefde voor FC Köln
The Sun kan mn ongewassen muffe ballen likken.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, the sun heeft nu al een artikel dat de eigenaar de club weer wil verkopen.
Heb me weinig verdiept in FC Köln
klopt, ik vermeldde de naam niet voor niks. alleen zelfs geruchten komen ergens vandaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
The Sun kan mn ongewassen muffe ballen likken.
truste poekie.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:44 schreef LCMS het volgende:
ik ga slapen, gelukkig is het binnen 5 graden cooler dan 2 dagen geleden
Zelfs als The Sun zou melden dat water nat is kunnen ze mn zoute, ongewassen muffe ballen sabbelen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, ik vermeldde de naam niet voor niks. alleen zelfs geruchten komen ergens vandaan.
met auto-update lopen je UI's out of sync en dat irriteert me veel meer dan het zou moeten doenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
wat een lekker nummertje is het toch he
Zou je nu geen last meer van moeten hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
met auto-update lopen je UI's out of sync en dat irriteert me veel meer dan het zou moeten doen
die hierboven zijn nog steeds je oude he :pquote:Op zondag 3 juni 2018 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou je nu geen last meer van moeten hebben.
JA DAN JANKENquote:Op zondag 3 juni 2018 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die hierboven zijn nog steeds je oude he :p
o ja, zo fijn... nog zo'n titel die me aanstaat.quote:
fijn elanquote:Op maandag 4 juni 2018 00:18 schreef Elan het volgende:
Ik neem de taken van Haags waar zolang hij op vakantie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |