abonnement Unibet Coolblue
pi_182117079
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Kijk je dan wel uit naar Gary Robson en eventueel Richard Veenstra op de Grand Slam of Darts?
Uiteraard!
pi_182128636
Brekket voor Lakeside
1. McGeeney
16. Phillips
8. Veenstra
9. Waites

4. Harms
13. Mandigers
5. Mitchell
12. Warren

2. Durrant
15. Montgomery
7. Robson
10. Landman

3. Williams
14. Day
6. Unterbuchner
11. Parletti

Unseeded ranking qualifiers
McKinstry, Baker, Telnekes, O'Shea, Reynolds, Whitehead, Van Egdom, Layton,

Voorronde ranking qualifiers
Vaes, Thompson, Hamilton of Winmau World Master
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182144873
In de BDO-agenda van 2019 staat de Lakeside vermeld onder de noemer ‘BDO World Professional Championships’ van 5 januari tot en met 13 januari 2019. Maar buiten dat is er nog niets bekend over de aanstaande editie van het wereldkampioenschap.

Een locatie ontbreekt in de agenda en volgens de geruchten zou ook nog geen televisiestation zijn gevonden dat het toernooi wil uitzenden.

Op de officiële website van de Lakeside ontbreekt ook alle informatie en zelfs de ticketverkoop, die doorgaans in de zomer van start gaat, toont nog altijd een lege pagina.

Navraag bij de BDO, Winmau en Channel 4 leverde ook geen duidelijkheid op.

Inmiddels hebben spelers die zich geplaatst hebben voor het befaamde toernooi laten weten in onzekerheid te leven. Tot deze groep behoort ook Deta Hedman die dit uitsprak voor de camera in haar interview met LiveDarts.

https://www.dartfreakz.nl(...)side-2019/#rtl7darts
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182149876
RIP. Dood en begraven en reanimeren lukt niet meer. Zeker nu PDC ook open staat voor BDO-spelers is het wachten op het definitieve einde.
pi_182159348
Godzijdank, Hamilton ging zich plaatsen en misschien krijg je er Newton ook nog bij. Horror
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_182159356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Godzijdank, Hamilton ging zich plaatsen en misschien krijg je er Newton ook nog bij. Horror
Gelukkig is het lakeside, waar op wimderon na niemand meer naar kijkt
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:42:26 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182276637
Morgen de kwalificatie voor Lakeside. Met namens NEDERLAND ( w/ ):

Michael Busscher, Theo de Jong, Youri Duijster, Seppe Giebens, Toon Greebe, Wesley Harms, Martijn Kleermaker, Chris Landman, Willem Mandigers, Alexander Merkx, Wessel Nijman, Martijn Schoenmaker, Kay Smeets, Jeffrey Sparidaans, Derk Telnekes, Hendrik Tooren, Wouter Vaes, Carlo van Cleef, Michiel van der Horst, Jitse van der Wal, Gijsbert van Malsen, Justin van Tergouw en Marvin van Velzen.

Is Derk niet al geplaatst? Of weet hij dat zelf niet? (zou me niks verbazen)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182276662
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Morgen de kwalificatie voor Lakeside. Met namens NEDERLAND ( w/ ):

Michael Busscher, Theo de Jong, Youri Duijster, Seppe Giebens, Toon Greebe, Wesley Harms, Martijn Kleermaker, Chris Landman, Willem Mandigers, Alexander Merkx, Wessel Nijman, Martijn Schoenmaker, Kay Smeets, Jeffrey Sparidaans, Derk Telnekes, Hendrik Tooren, Wouter Vaes, Carlo van Cleef, Michiel van der Horst, Jitse van der Wal, Gijsbert van Malsen, Justin van Tergouw en Marvin van Velzen.

Is Derk niet al geplaatst? Of weet hij dat zelf niet? (zou me niks verbazen)
Dat staat in post 52. Wesley Harms, Chris Landman, Willem Mandigers ook.

Ik sta volledig achter Justin van Tergouw en Wessel Nijman.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:45:46 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182276677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dat staat in post 52. Wesley Harms, Chris Landman, Willem Mandigers ook.

Ik sta volledig achter Justin van Tergouw en Wessel Nijman.
Deze lijst zal wel voor de Winmau World Masters zijn ofzo, in ieder geval doen al die namen minus de al geplaatsten ook mee aan de Lakeside playoffs.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:46:32 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182276692
Ik sta overigens ook volledig achter Toon Greebe, of er naast, om hem overeind te houden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182285652
Theo de Jong gaat schroeien.

quote:
Darter Theo de Jong gaat voor profbestaan

Theo de Jong gaat het komende jaar ontdekken waar zijn top als darter ligt. De kersvers Fries kampioen uit Jubbega (woonachtig in Beetsterzwaag) droomt van deelname aan het WK en spelen tegen grote mannen als Michael van Gerwen of Raymond van Barneveld. “Moet ik kiezen tussen het WK of een 9-darter in een officiële wedstrijd, dan ga ik absoluut voor het eerste.”

Tot zijn veertiende bleef het dartstalent van Theo de Jong min of meer verborgen. Hij voetbalde bij Jubbega, maar echt talentvol aan de bal was hij niet. “Een rechtsback van een niet heel bijzonder niveau”, zegt hij met een veelbetekenende lach. “Maar toen ik in het buurtcentrum oudere jongens zag darten, wilde ik dat ook weleens proberen. En ik bleek het heel aardig te kunnen.”

Theo won een jeugdtoernooi en dat leverde direct bezoek van het plaatselijke dartsgezelschap op. “Ik was nog maar 15 of 16, mijn ouders vonden het geen geweldig idee dat ik al ging meedoen. De wedstrijden in de doordeweekse competitie eindigen regelmatig na middernacht. Niet echt ideaal natuurlijk voor een schoolgaande jongen.” Maar de liefde voor het spelletje bleef. Theo bekwaamde zich op de achtergrond verder. “Mijn eerste 180 gooide ik thuis, maar toen mijn ouders thuiskwamen geloofden ze het eigenlijk niet.” Eenmaal 18 jaar sloot hij alsnog aan bij wat nu het team van Verfboer is.

“Bij mijn eerste wedstrijd vertelde de captain van het team dat ik bijna aan de beurt was. Toen hij terugkwam van buiten een sigaretje roken was ik al klaar. Hij dacht dat ik 3-0 had verloren, maar ik had gewoon met 3-0 gewonnen, vertelde ik trots.” Die overwinning markeert voor Theo de omslag van gewoon lekker een potje darten naar serieus met de sport aan de slag gaan. “Ik ging vaker en langer trainen en op een hoger niveau spelen. Dan verlies je ook eens een keer en dat is leerzaam.”

Dingen laten
Beter worden is belangrijk, merkte hij al snel. Daarvoor moet je als sporter ook dingen laten. “Je kunt niet tien biertjes nemen op een avond, volop ouwehoeren en dan verwachten dat je goed gooit. Darts is voor 99 procent van de mensen een kroegsport en dat snap ik helemaal. Dat is ook de charme. Maar ik benader het anders. Goed gooien is echt te leren, als je maar geconcentreerd blijft en veel herhaalt.”

Dubbel 16 werd zijn favoriete finish, maar als Theo niet precies bij die score uitkomt, maakt hij zich niet meer druk. “Het verschilt per dag. Soms loopt een andere dubbel gewoon een keer lekkerder. Gelukkig kon ik ook altijd al goed rekenen, dat scheelt. Ik weet waar ik naartoe moet om te finishen. Al heb ik mij één keer verrekend. Ik dacht al juichend dat ik uit was, maar ik bleek er helemaal nog niet te zijn. Toen had ik wel even het schaamrood op de kaken. Haha! Ook dat was weer een goede les.”

Anderhalve week geleden veroverde Theo de Friese titel, de tweede uit zijn loopbaan. Eerder was hij in 2013 de beste. “Dat was toen echt een verrassing. Ik was een outsider, en alles zat mee. Dit keer had ik zelf ook het idee dat ik kón winnen.” Onderweg naar de finale klopte hij onder meer Sneker Rick Hofstra (drievoudig deelnemer aan het WK) en titelverdediger Fokke Hooijsma (Oosterwolde). In de halve finale kwam het gemiddelde van Theo ook nog eens uit boven de 100 punten per beurt.

“Het niveau in Friesland is echt goed. Rick stond al een paar keer op het WK, maar ook mannen als Danny Noppert en Richard Veenstra presteerden internationaal.” Raymond van Barneveld is Theo’s echte voorbeeld. “Als je ziet hoe lang die al meedraait in de absolute wereldtop, dat is prachtig. Daar heb ik echt respect voor.”

Razenddruk
Vanaf september krijgt Theo het razenddruk. Naast zijn baan in de verzorging in Drachten, gaat hij nog een opleiding volgen en begint dus ook de jacht op een profbestaan in het darts. “Ik ga in ieder geval kijken hoever ik kan komen. Het kost me zo’n 25 weekeindes per jaar, maar ik ga er vol voor. Je moet er ook niet half in gaan, dan wordt het zeker niks.” Theo is ervan overtuigd dat hij in een goed jaar het WK kan halen. “Ik ben een constante speler. Maar het zal ook gebeuren dat ik er na een paar uur reizen meteen in de eerste ronde uit ga.”

Zijn sociale leven zal er enigszins onder lijden, maar dat hoopt Theo later te compenseren als hij op de grote podia staat. Lachend: “Mijn maten zien zichzelf al in zo’n grote, uitpuilende hal in Engeland staan en juichen om one-hundred-and-eighties. Dus die zullen me zeker steunen de komende tijd. Ook als ik een keer een feestje oversla.”
pi_182285771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Morgen de kwalificatie voor Lakeside. Met namens NEDERLAND ( w/ ):

Michael Busscher, Theo de Jong, Youri Duijster, Seppe Giebens, Toon Greebe, Wesley Harms, Martijn Kleermaker, Chris Landman, Willem Mandigers, Alexander Merkx, Wessel Nijman, Martijn Schoenmaker, Kay Smeets, Jeffrey Sparidaans, Derk Telnekes, Hendrik Tooren, Wouter Vaes, Carlo van Cleef, Michiel van der Horst, Jitse van der Wal, Gijsbert van Malsen, Justin van Tergouw en Marvin van Velzen.

Is Derk niet al geplaatst? Of weet hij dat zelf niet? (zou me niks verbazen)
http://bdodarts.com/image(...)ngles0310201816.html

Een ontmoeting tussen de altijd schurft in het gezicht hebbende Dennis Harbour en JvT ligt in het verschiet ~O>

Verder doet de viesdikke broer van Dolan mee, net als broertje Van den Bergh (de kleinste, bijgenaamd dreamboy, nog niet). En er is een sectie waarin Hamilton-Roy een eerste potje is, waar Newton ook dicht bij in de buurt zit, maar dat boeit helemaal niemand hoop ik.
pi_182297480
Justin is een overwinning verwijderd van een Q, nu tegen Kciuk.

Ted, Eddums en Fordham vroegtijdig uitgeschakeld.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 oktober 2018 @ 17:49:43 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182297575
Martin Adams moet tegenwoordig kwalificaties spelen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182297647


Fitton is echt smerigdik.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182297695
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:49 schreef heywoodu het volgende:
Martin Adams moet tegenwoordig kwalificaties spelen?
Je zou kunnen zeggen dat het het definitieve einde van een bepaald iets is.
pi_182297727
BDOdarts twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:49:31 Ryan Hogarth beats Matt Clarke!! And is through to the world pro reageer retweet
De altijd saaie Hogarth weerhoudt Mani van zijn idool.
pi_182297759
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:57 schreef wimderon het volgende:
BDOdarts twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:49:31 Ryan Hogarth beats Matt Clarke!! And is through to the world pro reageer retweet
De altijd saaie Hogarth weerhoudt Mani van zijn idool.
BDOdarts twitterde op woensdag 03-10-2018 om 17:59:04 Kcuik beats Van Tergouw 2 sets to 1 in a tense final leg to qualify into the #WorldPro reageer retweet
Mani komt voor de rest van het jaar zijn huis niet meer uit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182297780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:53 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]

Fitton is echt smerigdik.
Wel knap om je op je 12e te plaatsen voor de finale. Andere dartsers zijn ook nogal lyrisch over hem.
pi_182297839
Heydon tegen Smith-Neale uit een sectie waar de finale ook Butler-Theo de Jong had kunnen zijn. Walgelijk.
pi_182298029
LIVE De Hamer tegen Gilliland voor een plaatsje:

  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:46:14 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182298657
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:48:37 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182298709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 01:18 schreef wimderon het volgende:
Theo de Jong gaat schroeien.

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een vrouw was
pi_182300393
Even resumeren:

Qualifiers:
Krzysztof Kciuk
Nigel Heydon
Ryan Hogarth
Andy Hamilton

Karolina Podgórska
Mikuru Suzuki
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 oktober 2018 @ 19:56:42 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182300449
Maar weten ze inmiddels al waar ze zich voor gekwalificeerd hebben? Waar het is enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182300495
Morgen start de Winmau World Masters, vanaf vrijdag met beelden op Winmau tv

Draw:
http://bdodarts.com/image(...)ingles041020184.html

De winnaar plaatst zich ook voor Lakeside, alle kans dus nog voor Justin!
pi_182300826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 19:58 schreef wimderon het volgende:
Morgen start de Winmau World Masters, vanaf vrijdag met beelden op Winmau tv

Draw:
http://bdodarts.com/image(...)ingles041020184.html

De winnaar plaatst zich ook voor Lakeside, alle kans dus nog voor Justin!




_O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182306690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:46 schreef Mani89 het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEEEEEEEEE
Het is verdomme niet te geloven dat het Nederlandse natuurtalent...
pi_182306737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:53 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]

Fitton is echt smerigdik.
Godsamme zeg.......
Hij was toch in het begin van de zeros best een pussymagnet of niet dan? Had nog een lekker vrouwtje in Venlo die hij af en toe aanduwde.
En nu..... wat een vieze vetklep.
U MAD?
pi_182310728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
RIP. Dood en begraven en reanimeren lukt niet meer. Zeker nu PDC ook open staat voor BDO-spelers is het wachten op het definitieve einde.
Juist niet. Dit was juist een zet ten goede.
pi_182311515
KURWAPOLEN
pi_182322378
Doordat De Hamer zich gisteren plaatste is de altijd irritante Wes Newton nu de standby-speler voor Lakeside.
pi_182322715
Brekket voor de Winmau:



JvT verloor van Roger Janssen.

Morgen actie vanaf 13:30.
pi_182323006
John Walton vs. Martin Adams in voorronde zie ik nu pas. Bazig!!
U MAD?
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:43:12 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182334681
Ik zit even terug te kijken op die stream en Beau Greaves is nu al monsterlijk dik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182336432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit even terug te kijken op die stream en Beau Greaves is nu al monsterlijk dik.
Die kun je gewoon melken.

En de schouders van Kruijswijk.
pi_182336449
Ik weet zeker dat Masterminded stilletjes heeft zitten genieten van de werken van Keane Barry.
pi_182336532
The Arrow, wat een bijnaam :')
pi_182336558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit even terug te kijken op die stream en Beau Greaves is nu al monsterlijk dik.
Hoe is het met Veronika Koroleva?
pi_182336636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
John Walton vs. Martin Adams in voorronde zie ik nu pas. Bazig!!
Laatste 64, was voor beide de Sheetfinale. 4e of 5e ronde dus
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_182336654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit even terug te kijken op die stream en Beau Greaves is nu al monsterlijk dik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:31 schreef wimderon het volgende:
Ik weet zeker dat Masterminded stilletjes heeft zitten genieten van de werken van Keane Barry.




Dat wordt genieten met Robsen op de GSoD volgende maand.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:17:01 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182337072
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hoe is het met Veronika Koroleva?
Prima.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182337282
''The Countryman'' vs ''The Dart Knight'', hier ga je voor zitten.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:33:51 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182337322
Ik vind The Hunchback Of Notre Dame wel wat voor Chris.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182337475
Ik heb een voorgekookte hekel aan Landman.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182337528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind The Hunchback Of Notre Dame wel wat voor Chris.
Justin zit in de zaal!
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:45:09 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182337588
Zitten ze in een dorpshuis of zo?
pi_182337858
Ik ben mordicus tegen het bekkentrekken van Mordica bij elke worp.
pi_182337903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:17 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Prima.
[ afbeelding ]
Uitstekend!
pi_182338329
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:44 schreef Masterminded het volgende:

Dat wordt genieten met Robsen op de GSoD volgende maand.


Veasgod, eerst een marker zetten alvorens voor de S20 te gaan _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')