quote:
Niet? Geloof hier niks vanquote:Op zondag 3 juni 2018 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Wij zien verwijderde posts niet.
FA's ja. Mods niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Niet? Geloof hier niks van
Of kunnen alleen FA's dit? Of helemaal niemand?
Ik heb medicijnen. Nu is t een sluimerhoofdpijn en ik kan niet slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom zit je dan nog op FOK!, log eens fucking snel uit.
Als ik migraine heb kan ik niets meer, niet eens fatsoenlijk naar een beeldscherm kijken. Hup, naar bed.
Alleen (F)A's.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Niet? Geloof hier niks van
Of kunnen alleen FA's dit? Of helemaal niemand?
Nou nou, meteen weer denken aan seksquote:Op zondag 3 juni 2018 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook veel en vaak koppijn???
Kom in mijn armen...
Heb jij dat nou elke dag?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dacht er van verlost te zijn eigenlijk maar helaas, kennelijk niet. Jammer hoor.
Nou, wie wil er koffie?
Hoezo?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal fris in de bovenkamer?
nee... wisselt. Nu weer een hele week wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb jij dat nou elke dag?
Ik heb al een goudgele rakker geopend
Ik drink nietquote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn muis was 10 euro, heb geen muismat en ook geen toetsenbord.
390 euro over om drank van te kopen.
Ai, kut manquote:Op zondag 3 juni 2018 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee... wisselt. Nu weer een hele week wel.
Hahahaquote:Op zondag 3 juni 2018 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben weer als 1e dood in mn pubg-squad
zal onderhand wel... ga gewoon zo veel mogelijk negeren en GENIETEN jwzquote:
Niet waarquote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar je viel laatst dronken van je scooter
Pepje hier, snuifie daarquote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal onderhand wel... ga gewoon zo veel mogelijk negeren en GENIETEN jwz
Lijkt me verstandigquote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet misschien eens een keer leren wachten op mn squad, voordat ik ga rushen
Heb je weer commentaar?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
Zosk gaat nu de laatste 100 posts van het vorige topic af en dan nog even reageren. Het is maar waar je zin in hebt.
Hou dan gewoon je bekquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar lekker wat je niet laten kan
Ik heb gewoon een squad nodig die, als ze schoten horen twee gebouwen verderop in Pochinki, weten dat ik ga rushenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
En anders gewoon spelen met baasjes
Nee dan moet je zelf gewoon eerst nadenkenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een squad nodig die, als ze schoten horen twee gebouwen verderop in Pochinki, weten dat ik ga rushen
Dan was er niets aan de handquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
En wat nou als ik had gezegd dat ik wel commentaar had?
NEE GEWOON RUSHENquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dan moet je zelf gewoon eerst nadenken
Ik denk wel dat het handiger is om een regulier adres op Waves te registreren, daarmee heb je toegang tot alles op Waves en ik vraag mij af of dat ook het geval is bij custom wallets.quote:
Nee, en ik ga ook niet klikkenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk je dit ook? https://www.twitch.tv/lexveldhuis
Eerst zwaaien anders telt het nietquote:
net gezet. mooi, kan ik hier weer even vrij parkeren.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dacht er van verlost te zijn eigenlijk maar helaas, kennelijk niet. Jammer hoor.
Nou, wie wil er koffie?
Heeft die homofiele chinees een scootertje ja?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar je viel laatst dronken van je scooter
Zeg Ama, weet je dat Etto gewoon ouder is dan wij, zoals we natuurlijk allemaal gewoon dachten. Hij wil alleen niet zeggen hoe oudquote:
snitchquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg Ama, weet je dat Etto gewoon ouder is dan wij, zoals we natuurlijk allemaal gewoon dachten. Hij wil alleen niet zeggen hoe oud
Nu nog erachter zien te komen hoe oud hij is.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg Ama, weet je dat Etto gewoon ouder is dan wij, zoals we natuurlijk allemaal gewoon dachten. Hij wil alleen niet zeggen hoe oud
Zon minibike anders komt ie er nie opquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft die homofiele chinees een scootertje ja?
hahaquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij zal wel bezorger zijn van het restaurant van zijn ouders. Ik zou hem ook niet in de keuken latenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog erachter zien te komen hoe oud hij is.
Heyquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chinezen doen toch niet aan bezorgen?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij zal wel bezorger zijn van het restaurant van zijn ouders. Ik zou hem ook niet in de keuken laten
Waarom niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij zal wel bezorger zijn van het restaurant van zijn ouders. Ik zou hem ook niet in de keuken laten
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ama en ik hebben geen geheimen voor elkaar
Zie niet in waarom je daar geheimzinnig over zou doen, tenzij Etto de enige archivaris van Helmond isquote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog erachter zien te komen hoe oud hij is.
oh maar ik werk niet in Helmond... archief is daar te matigquote:Op zondag 3 juni 2018 22:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zie niet in waarom je daar geheimzinnig over zou doen, tenzij Etto de enige archivaris van Helmond is
Vietnamezen zoals hij welquote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chinezen doen toch niet aan bezorgen?
Nogal jaquote:Op zondag 3 juni 2018 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk ook.
Hoe is het makker?
Dat is belangrijk, fijn om te horenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het hangt er nog goed bij dus mag niet klagen
NOU VERTEL HET NOU GEWOONquote:Op zondag 3 juni 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh maar ik werk niet in Helmond... archief is daar te matig
Haha echt hequote:Op zondag 3 juni 2018 22:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bestelt altijd eten dus je weet niet eens hoe lang de rijst moet koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |