Van God mag ik zelfs 2 honten beurtelings nemen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het van een denkbeeldige God af laten hangen of je een hond neemt..
Het is wel een e46quote:Op zondag 3 juni 2018 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
hahahahhaahaaaha zo garpig honT verkeerdddddttt schrijven zo willekeurig veeg me oohoop!1!2@##$@EWF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikkanniemeerdiarreeitmnpiem0lhihihihihi
2x zoveel geld weggooien in een te ver doorgeFOKt beest met ingebouwde gebreken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Van God mag ik zelfs 2 honten beurtelings nemen.
Status uit een oude roestbak van BMW halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
Status uit een oude roestbak van BMW halen
Status halen uit goederen verkrijgen met etenswaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
FOK! verstandig, lees een P.I.
Überhaupt statusquote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Status halen uit goederen verkrijgen met etenswaren..
Is dat zo? Hij zal overdag toch echt wel alleen moeten blijven als ik moet werken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Dalmatiërs, zenuwebeesten, ras is kapotgefokt door de populariteit van de Disney-films. Hebben erg veel beweging en aandacht nodig, je kan ze niet alleen thuis laten
Als jij de hele dag aan het werk bent moet je geen hond nemen, en zeker geen dalmatiërquote:Op zondag 3 juni 2018 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij zal overdag toch echt wel alleen moeten blijven als ik moet werken.
Ligt er maar net aan hoe je ze opvoedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |