quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:47 schreef aloa het volgende:
Dronken vader met kids in auto van weg geplukt
pffquote:Op zondag 3 juni 2018 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)uto-van-weg-geplukt/
hoiquote:
citrusfamiliequote:Op zondag 3 juni 2018 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Flippinggod
Zeehondenfluisteraar
FLIPPINGCOIN![]()
![]()
Tuurlijk welquote:
En seks danquote:Op zondag 3 juni 2018 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee. Als je alle macht voor jezelf hebt is het beter
Hmmn true that gewoon een heel badhuis vol.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent koning ... genoeg dames in de rij dan
I fuck the worldquote:
Jah en ?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:47 schreef aloa het volgende:
Dronken vader met kids in auto van weg geplukt
Hexx danquote:
Darts is geen sport.quote:
Dan liever Feenstraquote:
Mwah zit geen tiet of kont aan.quote:
plastic balonnen zijn geen tietenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah zit geen tiet of kont aan.
Bij holland dan weer teveel.
Mee eens.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plastic balonnen zijn geen tieten
mwahquote:Op zondag 3 juni 2018 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in lichaam wel, maar de rest niet per se
Vervuilt de zee al dat plastic.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in lichaam wel, maar de rest niet per se
okequote:Op zondag 3 juni 2018 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Even naar de supermarkt . Plastic tasjes meenemen ook
meestal neem ik een eigen tas meequote:Op zondag 3 juni 2018 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Betalen jullie altijd voor zo'n tasje in de winkel of nemen jullie je eigen mee? ;$
waarom groentetasjes? zijn die wel nog steeds gratis of ?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja als ik een keertje een tas heb gekocht, dan kan die lang mee. Soms vergeet ik het dan pak ik de groentetasjes
eigen uiteraardquote:Op zondag 3 juni 2018 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Betalen jullie altijd voor zo'n tasje in de winkel of nemen jullie je eigen mee? ;$
https://www.ad.nl/buitenl(...)tic-tasjes~a9091b5e/quote:Op zondag 3 juni 2018 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ga bijna nooit naar de winkel, laat staan zonder rugzak, dus ik vergeet dat echt non-stopquote:Op zondag 3 juni 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
meestal neem ik een eigen tas mee
hebben ze hier jaquote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die groentetasjes zouden ze eigenlijk ook moeten verbieden. Een papieren zak is beter.
ah dat is kut jaquote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ga bijna nooit naar de winkel, laat staan zonder rugzak, dus ik vergeet dat echt non-stop
vooral in de apotheek kaolo irritant want die hebben ook geen tasjes om mee te geven
die komen niet in de zee terecht als je ze in de prullenbak gooit toch? of ben ik naief nu?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)tic-tasjes~a9091b5e/
Ja daaromquote:
papieren zakken zie je ook steeds vaker vgmquote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die groentetasjes zouden ze eigenlijk ook moeten verbieden. Een papieren zak is beter.
nee, die niet, maar plastic is zelfs na het zelf scheiden slecht voor het milieu.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die komen niet in de zee terecht als je ze in de prullenbak gooit toch? of ben ik naief nu?
dat wel iddquote:Op zondag 3 juni 2018 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee, die niet, maar plastic is zelfs na het zelf scheiden slecht voor het milieu.
eensquote:Op zondag 3 juni 2018 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
En die plastic zakjes in walvissen en zo is nog niet her ergste, het lost op in water dat is wss nog veel kwalijker.
jaquote:Op zondag 3 juni 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Maar plastic probleem is veel meer dan die plastic tasjes en wegwerpproducten.
Zit ook in veel kleding. Die zorgen juist voor de microplastics
geniet ervan ouwe dibbesquote:
??quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:34 schreef Homijn het volgende:
Ik ga stoppen met dit spel. Ik heb een keertje bovenaan gestaan, dus is mijn doel bereikt. Ik wens jullie verder veel plezier en alle goeds.
zou verdomme een land moeten zijnquote:
Krijg je laag iq van.quote:
Top filmpje eigenlijk wel wat punten waard.quote:
zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
Vegetarisch eten is wel lekker zo nu en dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
22:00 Mtvquote:
quote:
Nice touch dat andere kleur pakje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |