Nou Flip, wat zou ik graag eens mijn strot opengooien..quote:
Snatsen? Dat doe ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overal valt tegen op te blowen, drinken en/of slikken. Bovendien is snatsen ook nog een optie.
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op zondag 3 juni 2018 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou Flip, wat zou ik graag eens mijn strot opengooien..
Helaas ben ik daar veel te netjes voor.
Niet als je de enige bent zonder gebroedquote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een brutaal mens heeft de halve wereld
Woon je aan een plein of veld of zo?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet als je de enige bent zonder gebroed
Dat is ook erg, ja. Voor kinderen gelden er geen regels, blijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:25 schreef Lunatiek het volgende:
Ach, dat is thuis. Erger dat je denkt de herrie te ontvluchten en het in de bibliotheek net zo'n herrie van kutkinderen is.
Plein, vierkant troosteloos en grijs wijkje, ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woon je aan een plein of veld of zo?
Jup. Gelukkig is daar altijd nog FOK! om stoom af te blazen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig, het is veel te mooi weer om je druk te maken.
het zit je niet meequote:Op zondag 3 juni 2018 16:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig is daar altijd nog FOK! om stoom af te blazen.![]()
Ik had al een aanvaring vanmiddag met een aso-wijf. Die gooide een volgesnotterde zakdoek uit haar scootmobiel, en ik reed daar achter. Toen ik haar vroeg of ze het normaal vond om haar rotzooi zomaar op straat te pleuren kreeg ik te horen dat ze zoiets niet zou doen.
WTF!? Ik zei dat ze een a-sociaal kutwijf is.![]()
![]()
Het is vandaag niet mijn dag..en die schreeuwlelijkers van kinderen helpen daaraan niet mee..
Zou je mij een keertje willen blowen?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jup, ik kwam net van de sjop. Daar werken lekkere mannen..
Waarom niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom heet jij KIm-Holland![]()
Hup aan het werk, de mannen staan in de rij.
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zou je mij een keertje willen blowen?
Waarom heet jij Zwolsboyquote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom heet jij KIm-Holland![]()
Hup aan het werk, de mannen staan in de rij.
Kom meeten @ Blaak over uurtjequote:Op zondag 3 juni 2018 16:46 schreef Kim-Holland het volgende:
Het enige waar ik nog aan wil trekken is het onkruid tussen de stenen in mijn tuin. Goede therapie wel..
Misschien bonkt die op de muren omdat jouw muziek hard staatquote:Op zondag 3 juni 2018 16:52 schreef mazaru het volgende:
Eens met klacht. Mijn buurman loopt zo hard op de muren te bonken dat ik amper mijn muziek nog kan horen. Ik moet het steeds harder zetten
Oh.. zou dat het zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien bonkt die op de muren omdat jouw muziek hard staat
Wat een debiel, die buurman van je. Heb je geen kinderen die je naarbuiten kan gooien?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:52 schreef mazaru het volgende:
Eens met klacht. Mijn buurman loopt zo hard op de muren te bonken dat ik amper mijn muziek nog kan horen. Ik moet het steeds harder zetten
Nee .. wel een krolse kat! Goed plan!quote:Op zondag 3 juni 2018 16:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat een debiel, die buurman van je. Heb je geen kinderen die je naarbuiten kan gooien?
Hoe ver het fietsen is, is sterk afhankelijk van waar je zelf woonachtig bentquote:Op zondag 3 juni 2018 16:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Blaak? Ben je gek geworden? Weet je wel hoe ver dat fietsen is?
Circa 170 km. Gaat hem niet wordenquote:Op zondag 3 juni 2018 17:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe ver het fietsen is, is sterk afhankelijk van waar je zelf woonachtig bent
Ze woont 170 km van ons vandaan heb ik zojuist begrepen. Dit kippetje moet je helaas aan je voorbij laten gaan, maat.quote:
Kippetje...quote:Op zondag 3 juni 2018 17:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze woont 170 km van ons vandaan heb ik zojuist begrepen. Dit kippetje moet je helaas aan je voorbij laten gaan, maat.
I seequote:Op zondag 3 juni 2018 17:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze woont 170 km van ons vandaan heb ik zojuist begrepen. Dit kippetje moet je helaas aan je voorbij laten gaan, maat.
Tuin is hemels. Alleen jammer dat je vrijwel elke dag in de herrie zit.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:57 schreef Mariocash het volgende:
Wel fijn dat je een tuintje hebt. Kan je poes lekker vaak luchten
Maarja dan hoef jij dus niet op te letten met je muziek, das dan wel weer een voordeel.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tuin is hemels. Alleen jammer dat je vrijwel elke dag in de herrie zit.![]()
[ afbeelding ]
Nee, op zulke dagen ga ik ook eens flink uit de bocht en kan iedereen echt de tering krijgen!quote:Op zondag 3 juni 2018 18:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maarja dan hoef jij dus niet op te letten met je muziek, das dan wel weer een voordeel.
Je bent toch inmiddels wel afgeschrevenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom niet?
Veel te warm om aan een man vastgekleefd te zitten
[..]
Ja, ik weet..quote:Op zondag 3 juni 2018 18:48 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Je bent toch inmiddels wel afgeschreven
Ach van milf naar granny, het aantal grannys neemt toe dus het zal wel hip worden.quote:
Ben nooit een MILF geweest..hup, direct naar het grannyhok!quote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ach van milf naar granny, het aantal grannys neemt toe dus het zal wel hip worden.
Dat dan weer wel..quote:Op zondag 3 juni 2018 19:11 schreef Zwolsboy het volgende:
Dat is wel lekker![]()
een niet uitgerekt strak ***
Ik vind het ook hoor. Gisteravond nog, ga ik naar bed, vroeg weliswaar, maar dan lopen daar nog kinderen naar elkaar te gillen met die schelle stemmetjes en als ze moe worden komt daar nog gebrul bij. Probleem van licht blijven is het ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Lang geleden dat ik nog eens kwam klagen, maar vandaag is het weer zover..
3 keer raden waarover...
Juist> kutkinderen.
Aan alle ouders die denken dat het leven alleen om hun en hun gebroed draait; LEER JE FUCKING KINDEREN DAT ZE NIET ALLEEN OP DE WERELD LEVEN!!!![]()
Heb godverdomme mijn 200watt boxen op vol volume moeten zetten en nog hoor je die schreeuwlelijkers er bovenuit!
Ik ben blij dat ik niet in Amerika woon want.ik had ze allemaal naar de maan geschoten.![]()
Mijn grens is bereikt, hier valt niet tegenop te blowen, drinken en te slikken..
Voordat men begint te zeggen dat ik maar moet verhuizen; ik ben bezig met zoeken naar een andere wijk, het wil maar niet opschieten.![]()
Gr gr..x
er is meer dan stad hierquote:
Stap er eens op af.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Lang geleden dat ik nog eens kwam klagen, maar vandaag is het weer zover..
3 keer raden waarover...
Juist> kutkinderen.
Aan alle ouders die denken dat het leven alleen om hun en hun gebroed draait; LEER JE FUCKING KINDEREN DAT ZE NIET ALLEEN OP DE WERELD LEVEN!!!![]()
Heb godverdomme mijn 200watt boxen op vol volume moeten zetten en nog hoor je die schreeuwlelijkers er bovenuit!
Ik ben blij dat ik niet in Amerika woon want.ik had ze allemaal naar de maan geschoten.![]()
Mijn grens is bereikt, hier valt niet tegenop te blowen, drinken en te slikken..
Voordat men begint te zeggen dat ik maar moet verhuizen; ik ben bezig met zoeken naar een andere wijk, het wil maar niet opschieten.![]()
Gr gr..x
Laten we dát nou maar niet doen (het kind is 2).quote:Op maandag 4 juni 2018 09:37 schreef Mariocash het volgende:
Al een keer het kind een paar klappen gegeven?
Beste opvoeding gebeurt doorgaans met de harde hand, mijn bestequote:Op maandag 4 juni 2018 11:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Laten we dát nou maar niet doen (het kind is 2).
De ouders zijn trouwens best onverschillig.
Lekker je kinderen afrossen.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Beste opvoeding gebeurt doorgaans met de harde hand, mijn beste
Ik heb er zeker nie altijd zin in, maar ik doe het omdat ik om ze geef.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lekker je kinderen afrossen.
Je moet er maar zin in hebben.
Woon je Stichtseplein, broeder??quote:Op maandag 4 juni 2018 15:57 schreef Sander166 het volgende:
Haha in een kansenwijk aan een plein wonen? Ik woon best ver van zo'n plein, maar zelfs vanaf hier kan ik ze nog horen.![]()
Pure hel om naast dat plein te wonen. Vooral omdat je in de avond/nacht hangjongeren hebt, dus je zit bijna 24/7 met geluidsoverlast.
Ken ik niet. Bij mij is het meer geluidsoverlast van kids die direct voor mijn deur 'spelen' en ik dus alles hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |