Nou Flip, wat zou ik graag eens mijn strot opengooien..quote:
Snatsen? Dat doe ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overal valt tegen op te blowen, drinken en/of slikken. Bovendien is snatsen ook nog een optie.
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op zondag 3 juni 2018 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nou Flip, wat zou ik graag eens mijn strot opengooien..
Helaas ben ik daar veel te netjes voor.
Niet als je de enige bent zonder gebroedquote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een brutaal mens heeft de halve wereld
Woon je aan een plein of veld of zo?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet als je de enige bent zonder gebroed
Dat is ook erg, ja. Voor kinderen gelden er geen regels, blijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:25 schreef Lunatiek het volgende:
Ach, dat is thuis. Erger dat je denkt de herrie te ontvluchten en het in de bibliotheek net zo'n herrie van kutkinderen is.
Plein, vierkant troosteloos en grijs wijkje, ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woon je aan een plein of veld of zo?
Jup. Gelukkig is daar altijd nog FOK! om stoom af te blazen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig, het is veel te mooi weer om je druk te maken.
het zit je niet meequote:Op zondag 3 juni 2018 16:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig is daar altijd nog FOK! om stoom af te blazen.![]()
Ik had al een aanvaring vanmiddag met een aso-wijf. Die gooide een volgesnotterde zakdoek uit haar scootmobiel, en ik reed daar achter. Toen ik haar vroeg of ze het normaal vond om haar rotzooi zomaar op straat te pleuren kreeg ik te horen dat ze zoiets niet zou doen.
WTF!? Ik zei dat ze een a-sociaal kutwijf is.![]()
![]()
Het is vandaag niet mijn dag..en die schreeuwlelijkers van kinderen helpen daaraan niet mee..
Zou je mij een keertje willen blowen?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jup, ik kwam net van de sjop. Daar werken lekkere mannen..
Waarom niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom heet jij KIm-Holland![]()
Hup aan het werk, de mannen staan in de rij.
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zou je mij een keertje willen blowen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |