Het lijkt mij wel dat ze preces de plek doorgegeven hebben , waar ze iets mochten neerzettenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze wisten toch niet waar ze zouden gaan bouwen/camperen..
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit, ik ben het LAPO hunten verleerd.
Zoals?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
Heb het idee dat die tatoo van mike bedekt is met vaste inkt om iets te verbergen
Zoals ik als eerder omschreef, een heel groepje "bad guy's", aan de andere kant van het terrein. Geloof me pak de popcorn er maar bijquote:Op zondag 3 juni 2018 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Deze Little camping op the prairie heeft dringend een bad guy nodig.
jawel ze zei dat ze voor dat ze naar hier kwam met iemand sliep dat altijd snurkte dus ik ga ervan uit dat dat haar vriend was ipv dat ze met haar moeder slaaptquote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
Nu heeft Jessie dus wél een vriend? Eerst zei ze van niet.
er zit niet leuks tussen, tot er een knappert binnen komt, dan word het slakkensporen trekkenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
Maar ze hadden het op dag 1 over relaties en toen zei ze dat ze geen vriend had.. lastig lastig.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
jawel ze zei dat ze voor dat ze naar hier kwam met iemand sliep dat altijd snurkte dus ik ga ervan uit dat dat haar vriend was ipv dat ze met haar moeder slaapt
Dat zou zeker mooi zijn. En dan twee rivaliserende kampen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik als eerder omschreef, een heel groepje "bad guy's", aan de andere kant van het terrein. Geloof me pak de popcorn er maar bij
Swastika's e.d.?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet,ik ken mike niet...iets wat niet in beeld mag...
Preciesquote:Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou zeker mooi zijn. En dan twee rivaliserende kampen.
geen vriend in utopia mss maar wel buitenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ze hadden het op dag 1 over relaties en toen zei ze dat ze geen vriend had.. lastig lastig.
Of ze was even vergeten dat ze een vriend had..quote:Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
geen vriend in utopia mss maar wel buiten
Kan me voorstellen dat ze dat zouden willen verbergen.... Maar je weet het niet. Voor hetzelfde geld heeft hij het logo van de appie erop staanquote:
ze had er een maar kon hem gewoon niet vinden dus ze had er geen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of ze was even vergeten dat ze een vriend had..
Ja ik dacht ook even wtf gisteren nietquote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
"Huub 4-everquote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze dat zouden willen verbergen.... Maar je weet het niet. Voor hetzelfde geld heeft hij het logo van de appie erop staan
Jessie is ongesteld even improviseren met de rode sausquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ze had er een maar kon hem gewoon niet vinden dus ze had er geen.
Prioriteitenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:19 schreef FloJo het volgende:
ze gaan een brievenbus ophangen!!!!!!! yeeeeeee
Die was ze even kwijt. ..... Ow wacht, niet kwijt ze kon em even niet vinden.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
iiiiiiquote:Op zondag 3 juni 2018 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jessie is ongesteld even improviseren met de rode saus
Is automatismequote:Op zondag 3 juni 2018 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die was ze even kwijt. ..... Ow wacht, niet kwijt ze kon em even niet vinden.
Ze kon hem niet vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er op klikken en dan een plaatje van 60 x 60 px uploadenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef Tossalady804 het volgende:
Even vraagje tussendoor hoe kan ik mijn plaatje veranderen naast mijn naam? In eigen foto ofzo?
plak een gps tracker aan je kontquote:Op zondag 3 juni 2018 14:23 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik kan me zelf ook soms niet vinden! ... zoeken , zoeken. sta ik vaak gewoon om de hoek
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef Tossalady804 het volgende:
Even vraagje tussendoor hoe kan ik mijn plaatje veranderen naast mijn naam? In eigen foto ofzo?
op je profile klicken en dann usericonquote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef Tossalady804 het volgende:
Ze zal m ondertussen stiekem toch wel missenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:23 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik kan me zelf ook soms niet vinden! ... zoeken , zoeken. sta ik vaak gewoon om de hoek
Kan je het niet vinden? Hoi Jessie!quote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef Tossalady804 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze is bang dat hij aan het hek stond te gillen gisterenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze zal m ondertussen stiekem toch wel missen
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:23 schreef FloJo het volgende:
[..]
Ssst daar heeft ze nog PTSS van.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of ze is bang dat hij aan het hek stond te gillen gisteren
Precies!quote:Op zondag 3 juni 2018 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zonder sleutel om dat ze de weer verlieren
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies!
maar Jessie laat zich niet van de kast jagen
Ofzoiets zei ze gisteren
Niet te geloven he.quote:
verzin iets! jes weet het nietquote:Op zondag 3 juni 2018 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..............................................
Nou dat is inderdaad een mooi idee, en dan kijken wie er een "mooier/beter" Utopia nee kan zetten. Lijkt me een erg leuk idee ja. Iemand ondertussen Huubje al gemaild?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou zeker mooi zijn. En dan twee rivaliserende kampen.
jaaaah ze is bijna jarigquote:Op zondag 3 juni 2018 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven he.
Laat ze maar vast de slingers op hangen en de vlaggetjes. Gloeiende
Nou he, het boeit me nog nauwelijks. Het is dat je hier lekker mee kan lezen en kletsen, dat is dan nog leuk maar ik kijk nauwelijks naar de streams. Het zal vast leuker worden als er 15 man zit.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..............................................
Ik heb hem gebeld maar zn telefoon staat uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad een mooi idee, en dan kijken wie er een "mooier/beter" Utopia nee kan zetten. Lijkt me een erg leuk idee ja. Iemand ondertussen Huubje al gemaild?
die chris er mooi klaar meequote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
je zal zo een sloom kind op voortouw moeten nemen.....................
soms vraag ik me af op ik op andere streams zit . ik mis iedere keer belangerijke dingenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
christel vond t niet leuk, die nepbrief.. tis t net nie
jes: maar is toch leuk? spanning en sensatie ??
chris: neevooral niet als je bezig bent met overleven (oid)
ze verdenkt adri en/of jessie
oh waarom dannnnnn?
De touwquote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
je zal zo een sloom kind op voortouw moeten nemen.....................
mjah in het weekend is het utopiagebeuren sowieso doods.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb hem gebeld maar zn telefoon staat uit.
je hebt niks gemistquote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
soms vraag ik me af op ik op andere streams zit . ik mis iedere keer belangerijke dingen
Ja en die meld dan op haar dag met een kop als een bak wormen, dat t zoooo anders is en een kutdag heeft en geen feestmaal kan nuttigen en niet kan trakteren en alles is kut weejewel...quote:Op zondag 3 juni 2018 14:34 schreef FloJo het volgende:
[..]
9 juni is ut open dag! en..... de verjaardag van jessje
Nee naar echte utopiaanse survivals....quote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
Waar we kijken naar de brievenbus.
[ afbeelding ]
t komt niet goed over bij de rest helaasquote:Op zondag 3 juni 2018 14:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ken in iemand die zo praat, in mn nabijheid, supergrappig
Inderdaad, want ze komen om in de zuivelproducten en het vleesquote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef mario390 het volgende:
als je hier als vegan niet eet wat gekokt werd heb je even pech
haha die achterkant van de brievenbus is gewoon lachen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je moet overleven kun je niet al te kritisch zijn. Of op een houtje bijten.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:36 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
mjah in het weekend is het utopiagebeuren sowieso doods.
ondertussen Adri tegen John... over kippenbouillon. Ik snap psies wat Adriaan bedoelt, alleen Johnny snapt het weer eens niet. Simpele ziel!
ik wil er heenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ja en die meld dan op haar dag met een kop als een bak wormen, dat t zoooo anders is en een kutdag heeft en geen feestmaal kan nuttigen en niet kan trakteren en alles is kut weejewel...
zonder bodem ?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Brievenbus prioriteit....zonder bodem dat wel...geen enveloppe die erin blijft zitten...![]()
[ afbeelding ]
Ook zonder achterkant.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Brievenbus prioriteit....zonder bodem dat wel...geen enveloppe die erin blijft zitten...![]()
[ afbeelding ]
nee maar hij moet zich even anpassenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:39 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze komen om in de zuivelproducten en het vlees
Yep, zonder dat hij het wist. Sjon zei het later tegen hem.quote:
dann moet hij gras etenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:42 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets! Geen wetten, geen regels![]()
![]()
Ik had op de middelbare school een moslim die niet geloofde dat saucijzenbroodjes niet halal waren. Mooie tijdenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep, zonder dat hij het wist. Sjon zei het later tegen hem.
Volgens mij was het meer een 'wat als' verhaal...quote:
Bewust is het wel een naaistreek ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:44 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een 'wat als' verhaal...
Adri zei dat hij het niet tof zou vinden als John achteraf zou zeggen dat het stiekem toch kippenbouillon was. Dan hoorde hij het liever niet. Zou ook een flauwe streek zijn om een vegan kippenbouillon te geven en het expres niet te zeggen...
Oh, wat een klote streek van John.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep, zonder dat hij het wist. Sjon zei het later tegen hem.
wat makt en veganer want krieg kommt? dann moet hij eten wat het gevtquote:Op zondag 3 juni 2018 14:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school een moslim die niet geloofde dat saucijzenbroodjes niet halal waren. Mooie tijden
Ze is gestopt met roken. En ze maakt wel het eten klaar he. Eerst een paar uur dat vuur proberen aan te steken, koffie/thee zetten en dan doorgaan met eten.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
hierna gaat christel chillen, slapen.
die is me een stuk chagrijnig![]()
jessie: we moeten ook een bel
Dat gebouw dat achter dat hek te zien isquote:Op zondag 3 juni 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, als dat iemand zijn overtuiging is kan je dat niet afdwingen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat makt en veganer want krieg kommt? dann moet hij eten wat het gevt
Hij zei ook dattie best vlees zou eten als hij het gevoel had dat hij omkwam van de honger.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Comedy?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:42 schreef redboyke het volgende:
utopia 2 is net van survival genre naar comedy veranderd.
dan verhongerd hij toch...zijn feesie, roeien met de riemen die je hebt hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 14:44 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer een 'wat als' verhaal...
Adri zei dat hij het niet tof zou vinden als John achteraf zou zeggen dat het stiekem toch kippenbouillon was. Dan hoorde hij het liever niet. Zou ook een flauwe streek zijn om een vegan kippenbouillon te geven en het expres niet te zeggen...
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, als dat iemand zijn overtuiging is kan je dat niet afdwingen.
hij eet geen vlees, laat wat weg................................ de logica hier somsquote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 x gelachen tis vreselijk saaaiiiiiiquote:Op zondag 3 juni 2018 14:42 schreef redboyke het volgende:
utopia 2 is net van survival genre naar comedy veranderd.
deze vegangedoe gevt het misschien nu 20 jaren erder was dat nietquote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, als dat iemand zijn overtuiging is kan je dat niet afdwingen.
Nee, maar het is NU. Dus 20 jaar geleden is niet relevantquote:Op zondag 3 juni 2018 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze vegangedoe gevt het misschien nu 20 jaren erder was dat niet
quote:
heb al redelijk goed gelachen om die brievenbusquote:Op zondag 3 juni 2018 14:46 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 x gelachen tis vreselijk saaaiiiiii
Dan ben ik blij voor jou, maar ik kan er niks meequote:Op zondag 3 juni 2018 14:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
[..]
heb al redelijk goed gelachen om die brievenbus
Met al die vuurtjes en rook ..rookt ze nog lekker door...quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze is gestopt met roken. En ze maakt wel het eten klaar he. Eerst een paar uur dat vuur proberen aan te steken, koffie/thee zetten en dan doorgaan met eten.
voor het welzijn van de aarde is het beter dat we allemaal wat minder vlees gaan eten, en ons er een beetje bewust van worden, wat we precies eten, en hoe, ik juich dat toe, maar in jouw geval stop nog ff een braadworst in je waffelquote:Op zondag 3 juni 2018 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze vegangedoe gevt het misschien nu 20 jaren erder was dat niet
hey een mooie deur...misschien kunnen ze die gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
kip kann je altijd eten en is gezonderquote:Op zondag 3 juni 2018 14:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor het welzijn van de aarde is het beter dat we allemaal wat minder vlees gaan eten, en ons er een beetje bewust van worden, wat we precies eten, en hoe, ik juich dat toe, maar in jouw geval stop nog ff een braadworst in je waffel
nee, ik heb een papegaai, dus als ik kip zou eten, dan voelt dat niet goedquote:Op zondag 3 juni 2018 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kip kann je altijd eten en is gezonder
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kip kann je altijd eten en is gezonder
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
Als je honger hebt, écht honger, eet je alles.
Ik ben het terrein nog een beetje aan het verkennen ....dat kan dan alleen dat gebouw zijn..quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat gebouw dat achter dat hek te zien is
Middle of nowhere
Jij gaat daar straks 15 maanden zitten dus even lief doenquote:
te wassenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
van mami dat ze haar punani vergeten is.
Tuurlijk, Adri ook zei hij al.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:50 schreef Aggie46 het volgende:
Als je honger hebt, écht honger, eet je alles.
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik heb een papegaai, dus als ik kip zou eten, dan voelt dat niet goed
kogelbriefstuk voor op de bbq speciaal voor adriaan die dan niet jarig isquote:
papegaai smaakt ook als kip er is niks dat naar papegaai smaakt.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, ik heb een papegaai, dus als ik kip zou eten, dan voelt dat niet goed
ja steeds meer, grappig jongquote:Op zondag 3 juni 2018 14:52 schreef AnneliesvdB het volgende:
hahahaha John loopt weer te klagen over Adriaan, die schijnt 2x al iets gezegd te hebben.
Mike zegt "ja maar ik zeg ook al 10 keer dat je je mond moet houden, maar je luistert ook niet"
Hahahaha ik mag die Mike wel.
eerst samen op visite!quote:Op zondag 3 juni 2018 14:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij gaat daar straks 15 maanden zitten dus even lief doen
Ze hebben wel een brancarretjequote:
geinigquote:
ik zag hetquote:
istie nog steeds zo rustig?quote:
Zouden het niet die panden met die rode daken kunnen zijn?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ben het terrein nog een beetje aan het verkennen ....dat kan dan alleen dat gebouw zijn..
[ afbeelding ]
Terwijl ik eerder het idee had dat de poort heel ergens anders zat...
yep vuur hadden ze al, nu nog stromend water en electriciteitquote:
Beter iets dan niets.quote:
scherpquote:
adriaan is vegan, dus 5quote:
nogmaals hij eet iets NIET! wat is het probleem? Minder denk ik dan heel veel meel mensen die alles wel willen etenquote:
nee he, niet weer zo'n nepperdquote:
Vallen genoeg mugjes ed in.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:59 schreef zonnebloem83 het volgende:
Om eerlijk te zijn, die vissen zullen wel snel happen gok ik. Het is een vrij nieuwe vijver en er lijkt weinig in te groeien....
Tonijn-gatequote:Op zondag 3 juni 2018 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals hij eet iets NIET! wat is het probleem? Minder denk ik dan heel veel meel mensen die alles wel willen eten
Vind ze geil zoquote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef FloJo het volgende:
valt me op.... jes dr tuinbroek zit nit goed vast
Probleem? Ik zeg toch verder niksquote:Op zondag 3 juni 2018 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals hij eet iets NIET! wat is het probleem? Minder denk ik dan heel veel meel mensen die alles wel willen eten
ik ook weinig het pakt me nog totaal niet gebeurd ook nog geen ruk en die Jessy wil ik slaanquote:Op zondag 3 juni 2018 14:34 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nou he, het boeit me nog nauwelijks. Het is dat je hier lekker mee kan lezen en kletsen, dat is dan nog leuk maar ik kijk nauwelijks naar de streams. Het zal vast leuker worden als er 15 man zit.
Slachtafvalquote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die van jouw vreet frikandellen iedere dag
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Bramenstruik het volgende:
vreemd dat mensen die iedere dag biefstuk en worst willen, beter gewaardeerd worden dan iemand die dat niet wil
Ja teruggegooid idd, de krant wordt al gevuld met woorden als dierenleed en dierenbeulen!quote:
Het had ook wel een maatje groter gemogenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef FloJo het volgende:
valt me op.... jes dr tuinbroek zit nit goed vast
omdat we niet moeilijk doen erover.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Bramenstruik het volgende:
vreemd dat mensen die iedere dag biefstuk en worst willen, beter gewaardeerd worden dan iemand die dat niet wil
pff laat maarquote:
geenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff laat maardom gedoe, hij laat iets weg uit zijn menu, vlees, wat is het probleem ffs??????
Geen probleem volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2018 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff laat maardom gedoe, hij laat iets weg uit zijn menu, vlees, wat is het probleem ffs??????
jij het probleem denk ik? waar maak je je druk om.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niemand heeft een probleemquote:Op zondag 3 juni 2018 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie hier niemand er een probleem van maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het zo door gaat krimpt ze er vanzelf in.
Lijkt me plat dak...quote:Op zondag 3 juni 2018 14:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zouden het niet die panden met die rode daken kunnen zijn?
Nou niet om het 1 of ander, maar er zijn ook Vegans die mensen die vlees eten minachten omdat hun niet om het milieu denken of zoiets.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Juist wel dusquote:Op zondag 3 juni 2018 15:09 schreef Vinamp het volgende:
Jessie kan beter geen zaag vasthouden, levensgevaarlijk!
het is een beveiligd terrein.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Zitten ad-hoccers (anti-kraak) in toch?
Ik zag tijdens een live-stream Jessie lopen met een dame. Die vertelde dat zij er anti-kraak woonde. Het voelde allemaal wel heel veilig met al die beveiliging.quote:
weinig te zien. of melden bij de bewakingquote:Op zondag 3 juni 2018 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar je kan er wel langsrijden met de wagen dan
doe es ff zenn jijquote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
kinderachtige mensen ook met een pindaallergie, eten wat de pot schaft
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Aan welke post stoor je je nou zo? Ik heb net teruggescrolld, maar ik snap het echt nietquote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik snap het wel. Adri werd uitgemaakt voor nep-vegan en daarnaast werd er gezegd: eten wat de pot schaft.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Aan welke post stoor je je nou zo? Ik heb net teruggescrolld, maar ik snap het echt niet
1 hectare, kleiner dan uto1quote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef redboyke het volgende:
als ik zo dat nieuwe terrein bekijk van utopia 2 op google maps is het best wel superklein he alsof ze nog meer wouden besparen. op huur van grond ofzo.
Niks bijzonders dusquote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Adri werd uitgemaakt voor nep-vegan en daarnaast werd er gezegd: eten wat de pot schaft.
Zat maar te stokenquote:
het betekent gewoon slapen hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Zet je woordherkenning/verbetering aan ajb want kan er niks van maken wat jij typt.
John houdt niet van groen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
waarom knipt die lul alle takken ?
het is een bosssss
Eh, nee. Niet echt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zat maar te stokenhandzaag is voor iedereen een gekut wel
En de wat-als-het-nou-oorlog-is-kaart werd getrokken. Net zo'n dooddoener als het onbewoonde eilandquote:
en toch hou ik van ze.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zat maar te stokenhandzaag is voor iedereen een gekut wel
denk meer hoor want als je op google maps kijkt dan zie je nog dat ze zo dat ganzeparadijs hadden en yakuzee en nog dat stukje waar de koeien stonden. en dit is veel kleiner.quote:
Dat is Belgisch voor zwembad?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
denk meer hoor want als je op google maps kijkt dan zie je nog dat ze zo dat ganzeparadijs hadden en yakuzee en nog dat stukje waar de koeien stonden. en dit is veel kleiner.
uto1 had er 2quote:Op zondag 3 juni 2018 15:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
denk meer hoor want als je op google maps kijkt dan zie je nog dat ze zo dat ganzeparadijs hadden en yakuzee en nog dat stukje waar de koeien stonden. en dit is veel kleiner.
ze hebben nu geen weiland voor die koeien nodig hequote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef redboyke het volgende:
als ik zo dat nieuwe terrein bekijk van utopia 2 op google maps is het best wel superklein he alsof ze nog meer wouden besparen. op huur van grond ofzo.
Is dat niet de Febo/Talpa wat daar zit? Overigens dacht ik dat de ingang is contra van de ingang die eerder in dit topic werd aangewezen op Google Maps.quote:
Het is het oude Utopia terrein minus het weiland waar de koeien stonden qua afmeting volgens mij, zeker als het vergelijkt op de foto van Google Maps.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef redboyke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |