Vraag het I.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:59 schreef devzero het volgende:
Ga je alleen een forum maken of ook een nieuwssite of reviewsite of een helpcolumn? I. helpt?
Via de telefoonquote:Op zondag 3 juni 2018 14:10 schreef I. het volgende:
Wel grappig. Bellen ze een tolk om buitenlanders die geen Nederlands / Engels kunnen formeel aan te houden. Vertellen ze alles per zin tegen de tolk, en die herhaalt het in die taal naar de arrestant.
Soms wel hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 14:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet geschoten of achter verdachten gerend in donkere steegjes
Cute hequote:Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef devzero het volgende:
En dexter1 komt er ook in voor met een brief
Maar nu al helemaal overtuigd van werk bij de plisiequote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef devzero het volgende:
Ik dacht altijd dat ze nog maar 10 was, maar 11 dus.
Dat heeft ze hier ook diverse malen verteldquote:Op zondag 3 juni 2018 14:21 schreef I. het volgende:
[..]
Maar nu al helemaal overtuigd van werk bij de plisie
Waar is hier? Fok?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft ze hier ook diverse malen verteld
maart roert zijn staartquote:Op zondag 3 juni 2018 14:24 schreef I. het volgende:
Ah, dat was in maart ergens, toen hing ik hier nog niet rond
na 25 jaar shotjes doen vind ik het wel mooi geweest ja.quote:
primaquote:Op zondag 3 juni 2018 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
na 25 jaar shotjes doen vind ik het wel mooi geweest ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nog lang niet.quote:
ook gezopen?quote:
Hoe laat was dat?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was ook weer eens de laatste die weg ging.
tien voor vier. Half vijf thuis.quote:
Werd 4 uur later pas vertrekkenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 12 uur was ik nog vastbesloten om rond een uur naar huis te gaan want moe
en dat was eigenlijk ook alleen maar omdat ik merkte dat de gastheer en gastvrouw het wel gehad hadden.quote:
beetje laatquote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en dat was eigenlijk ook alleen maar omdat ik merkte dat de gastheer en gastvrouw het wel gehad hadden.
gewoon minder zuipen op feestjesquote:
Ik moet dan denken aan een aflevering van Seinfeldquote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en dat was eigenlijk ook alleen maar omdat ik merkte dat de gastheer en gastvrouw het wel gehad hadden.
Die aflevering ken ik niet denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan een aflevering van Seinfeld
Alcoholvrij hoeft niet, maar gewoon een water tussendoor en niet te lang blijven plakken zijn wel beter voor de volgende dag.quote:
Nog maar 9uurtjes in bed liggenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat ik vandaag mn bed gewoon helemaal niet uitkom
ik moet dadelijk weer dezelfde kant op om de restjes op te bbq-en en het fust leeg te drinken.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat ik vandaag mn bed gewoon helemaal niet uitkom
Was het maar zoquote:Op zondag 3 juni 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
03 juni 2018 heb jij overgeslagen dan
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik moet dadelijk weer dezelfde kant op om de restjes op te bbq-en en het fust leeg te drinken.
vroeger sloeg ij 1 januari meestal over. Tot in de ochtend feest, dan tegen zessen wakker worden. Heel de dag geen daglicht gezien en voor 9 uur weer liggen pitten.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
03 juni 2018 heb jij overgeslagen dan
Dat fust op krijgen gaat niet lukken voorspel ik. Ik denk dat iedereen gaat zitten nippen en niet meer dan 2 glazen drinkt.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
vroeger sloeg ij 1 januari meestal over. Tot in de ochtend feest, dan tegen zessen wakker worden. Heel de dag geen daglicht gezien en voor 9 uur weer liggen pitten.
Hou jij het maar bij 1quote:Op zondag 3 juni 2018 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat fust op krijgen gaat niet lukken voorspel ik. Ik denk dat iedereen gaat zitten nippen en niet meer dan 2 glazen drinkt.
Hello lemon girlquote:
Ja Limamamoentjuh.quote:
Mja, ik denk eerder dat het vandaag niet echt smaakt.quote:
Mensen reageren te snel niet goed voor post punten verhouding.quote:
Punten zijn niet belangrijk johquote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen reageren te snel niet goed voor post punten verhouding.
Die zouden heel verantwoord 1 stukje vlees eten, veel groente en één glaasje priklimonade drinken, omdat het zondag is.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahadenk gwn aan Bolke&Bolke. Wat zouden zij doen
![]()
Als ze maar niet aan kannibalisme doenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zouden heel verantwoord 1 stukje vlees eten, veel groente en één glaasje priklimonade drinken, omdat het zondag is.
Bolke&Bolke![]()
Jawel hoor. Maar het boeit me even niet. Ik zit in chatmodus ipv van puntenmodusquote:
Meneer Chatman, supersnel met msnquote:Op zondag 3 juni 2018 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar het boeit me even niet. Ik zit in chatmodus ipv van puntenmodus
Bolke krijgt een dikke worm en Bolke eet alleen maar gras en zo bedenk ik me net.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze maar niet aan kannibalisme doen
Gezelligquote:Op zondag 3 juni 2018 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar het boeit me even niet. Ik zit in chatmodus ipv van puntenmodus
jij begint weer?quote:
quote:
suzuka circuitquote:
nietquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Racen is niet zo mijn ding, ik ga liever met mijn Canta op de provinciale weg cruisen
Vet!quote:
quote:
Lolquote:
quote:
quote:
drogelulquote:
jaquote:
zeker nietquote:Op zondag 3 juni 2018 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja
maar een nattezak is ook niet alles
met een leren bank zeker nietquote:
limoentje sloopt jou wel denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mag wel, wil niet. Ben te goed joh
quote:
deze maand kan ze je hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verleden maand was het verschil ook gewoon 2000 punten in het voordeel van mij.
je hebt echt de hele dag mobiel in je handen of niet somsquote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
valt wel mee.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt echt de hele dag mobiel in je handen of niet soms
en als je geen mobiel in je handen hebt een fysiek toetsenbordquote:
Ik ben geboren met 4 handenquote:Op zondag 3 juni 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je geen mobiel in je handen hebt een fysiek toetsenbord
Lekker manquote:Op zondag 3 juni 2018 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
ik met zeven lullen
en ja ik ben een aap
trotsquote:
Mja mensen reageren expres niet op je als ze er zelf voor hebben gepost.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
neequote:
toch gaat dat nog regelmatig mis.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja mensen reageren expres niet op je als ze er zelf voor hebben gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |