abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179579513
Keer op keer merk ik in mijn leven dat het vooral roodharige vrouwen zijn die zich tot mij aangetrokken voelen. Op datingsites zijn het meestal roodharige vrouwen die mij het eerste bericht sturen. Ik heb mijn foto's op een internetsite gepost en het waren roodharige vrouwen die daarna contact met mij op wilden nemen en foto's wilden delen. Ook in het echte leven merk ik dat het meestal roodharige vrouwen zijn die met mij flirten.

Nou heb ik mij afgevraagd of dit komt omdat ik mij anders gedraag rondom roodharige vrouwen, maar ik val juist op brunettes/donkerharige vrouwen.

Mijn vraag is dus wat dit betekent? Is er ergens een genetische, instinctieve reden te bedenken waarom vooral roodharigen op mijn uiterlijk vallen?

Ik ga geen foto's van mij posten hier, aangezien verschillende mensen mij hier haten en die mogelijk zullen gebruiken om mij in het echte leven te doxen. Maar om een idee te geven hoe ik eruit zie: Redelijk groot, zie er ouder uit dan ik ben, streng/agressief gezicht dat er niet heel toegankelijk uitziet, donkerbruin haar.

Iemand anders met soortgelijke ervaringen dat ze vooral merken dat een bepaalde type man/vrouw op hen lijkt te vallen? En dan, wat moet ik hiermee? Is het voor mij gunstig om met een vrouw een relatie te starten die blijkbaar instinctief mij aantrekkelijk vindt, of zou ik juist moeten gaan voor wat ik aantrekkelijker vindt (brunette)?

Wat voor invloed heeft dit op hoe mijn kinderen eruit komen? Ik heb wel een theorieën gelezen over dat bepaalde aantrekkelijkheidsfactoren op zo'n manier in elkaar steken dat man en vrouw elkaar in zo'n geval genetisch complementeren en voor sterker nageslacht zorgen. Wel iets om rekening mee te houden lijkt mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaJammerJan op 03-06-2018 14:04:50 ]
  zondag 3 juni 2018 @ 14:03:59 #2
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_179579743
Soort zoekt soort zeggen ze. Dus je hebt geen ziel.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_179579837
quote:
3s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Soort zoekt soort zeggen ze. Dus je hebt geen ziel.
Haha, daar zou wel waarheid in zitten.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:16:53 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179579980
Aangezien roodharige vrouwen meestal heel mooi zijn betekent dat dat je blij kunt zijn.
  zondag 3 juni 2018 @ 14:17:38 #5
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_179579993
Dat je gekke chicks aantrekt :P
pi_179580083
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef Hexagon het volgende:
Aangezien roodharige vrouwen meestal heel mooi zijn betekent dat dat je blij kunt zijn.
Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.
pi_179580107
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Dat je gekke chicks aantrekt :P
Ik moet wel zeggen dat het vaak apparte types zijn, vaak hipsters en meisjes die zich vooral met fotografie/kunst bezighouden
  zondag 3 juni 2018 @ 14:31:24 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_179580276
Roodharige chicks _O_ Ik teken ervoor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 3 juni 2018 @ 14:32:03 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179580287
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:08 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Haha, daar zou wel waarheid in zitten.
...ware het niet dat...?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179580681
Nah zie je nou wel dat er wel vrouwen zijn die jou leuk vinden
  zondag 3 juni 2018 @ 14:54:54 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179580723
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.
Ik zou heel blij zijn met roodharige vrouwen die op me vallen. Ik kan geen biologische redenen bedenken waarom het zo is, bij roodharige mensen heb ik het idee dat ze een beetje verlegen introverte types zijn maar zal vast niet kloppen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 3 juni 2018 @ 14:57:12 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179580763
Wel condoom gebruiken he, ook als ze zegt dat ze aan de pil is! Natuurlijk verloop enzo...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179580846
Het enige wat het zegt is dat je kinderen waarschijnlijk jouw haarkleur hebben want donker is dominant.

Maar als je alleen een vrouw afwijst op haar haarkleur ben je natuurlijk wel een lomperik.
  zondag 3 juni 2018 @ 15:07:02 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179580946
Aan de ene kant klagen dat die kutwyfe je niet willen en aan de andere kant klagen dat je 'het verkeerde type vrouw' aantrekt :T

ben je dan nog wel incel? :o
pi_179580964
In jouw geval zou ik maar geen vragen stellen en blij zijn met iedere vrouw die je aandacht schenkt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_179581562
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef marsan het volgende:
In jouw geval zou ik maar geen vragen stellen en blij zijn met iedere vrouw die je aandacht schenkt.
Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.
  zondag 3 juni 2018 @ 15:49:46 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179581681
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 15:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.
Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179581759
quote:
1s.gif
Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben. Zeker niet in de eerste 6 maanden van de relatie als je in principe nog aan het daten bent en niet eens samenwoont.

Ik neem gewoon aan dat mijn vriendin ook met andere mannen bezig is, is ze dat niet? Naja, hebben we het nooit over gehad.
  zondag 3 juni 2018 @ 15:59:56 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179581801
Gewoon aan die "roodharigen" vragen wat hun natuurlijke haarkleur is. Als het brunettes zijn, vragen hun haar niet meer te verven.
Het meeste rood komt immers uit een potje. Vooral bij die hippe artistiekelingen.
  zondag 3 juni 2018 @ 16:00:30 #20
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179581809
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 15:56 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben.
Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179581813
quote:
1s.gif
Op zondag 3 juni 2018 14:31 schreef M1stral het volgende:
Roodharige chicks _O_ Ik teken ervoor.
Deze man weet.
pi_179581887
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 16:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren. :')
quote:
Ik neem gewoon aan dat mijn vriendin ook met andere mannen bezig is, is ze dat niet? Naja, hebben we het nooit over gehad.
  zondag 3 juni 2018 @ 16:26:51 #23
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179582107
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 16:05 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

En jij gaat er maar vanuit dat ze dat ook veilig doet, als jullie het daar niet over hebben?

Dus als ze zwanger of met een SOA thuis komt dan trap je d'r buiten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179582130
Je post geen foto omdat sommige mensen hier je haten..

Met het soort opmerkingen dat je in dit topic maakt kun je ook niet anders verwachten :). Zelfs als het al klopt dat je nu wel aandacht krijgt blijk je nog steeds een triest verbitterd ventje te zijn.
pi_179582228
quote:
0s.gif
Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef robbietobbie het volgende:
Je post geen foto omdat sommige mensen hier je haten..

Met het soort opmerkingen dat je in dit topic maakt kun je ook niet anders verwachten :). Zelfs als het al klopt dat je nu wel aandacht krijgt blijk je nog steeds een triest verbitterd ventje te zijn.
Niks mis mee, zo ben ik geschapen. Iemand die in de oorlog gevochten heeft, komt ook terug met een andere mentaliteit. PTSD. Kun je alleen maar respect voor hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop