Haha, daar zou wel waarheid in zitten.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Soort zoekt soort zeggen ze. Dus je hebt geen ziel.
Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef Hexagon het volgende:
Aangezien roodharige vrouwen meestal heel mooi zijn betekent dat dat je blij kunt zijn.
Ik moet wel zeggen dat het vaak apparte types zijn, vaak hipsters en meisjes die zich vooral met fotografie/kunst bezighoudenquote:
...ware het niet dat...?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:08 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Haha, daar zou wel waarheid in zitten.
Ik zou heel blij zijn met roodharige vrouwen die op me vallen. Ik kan geen biologische redenen bedenken waarom het zo is, bij roodharige mensen heb ik het idee dat ze een beetje verlegen introverte types zijn maar zal vast niet kloppen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.
Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef marsan het volgende:
In jouw geval zou ik maar geen vragen stellen en blij zijn met iedere vrouw die je aandacht schenkt.
Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:42 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben. Zeker niet in de eerste 6 maanden van de relatie als je in principe nog aan het daten bent en niet eens samenwoont.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.
Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben.
Deze man weet.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren.
quote:Ik neem gewoon aan dat mijn vriendin ook met andere mannen bezig is, is ze dat niet? Naja, hebben we het nooit over gehad.
En jij gaat er maar vanuit dat ze dat ook veilig doet, als jullie het daar niet over hebben?quote:
Niks mis mee, zo ben ik geschapen. Iemand die in de oorlog gevochten heeft, komt ook terug met een andere mentaliteit. PTSD. Kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef robbietobbie het volgende:
Je post geen foto omdat sommige mensen hier je haten..
Met het soort opmerkingen dat je in dit topic maakt kun je ook niet anders verwachten. Zelfs als het al klopt dat je nu wel aandacht krijgt blijk je nog steeds een triest verbitterd ventje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop