Jawel, je zit er nu al aan vast.quote:
lolquote:Op zondag 3 juni 2018 12:50 schreef ArtistA het volgende:
ok: afvallen
de juiste beweging is dus essentieel. Op latere leeftijd merk je al gauw dat je ledemaatjes niet meer echt mee willen zoals vroeger, dus moet je je aanpassen. Juist: adapteren of sterven!
Maar, beweging doet maar 'zoveel' voor je spijsvertering.
Zelf eet ik heel veel brood. Heel veel. Ik snoep eigenlijk niet en ik koop ook nooit snoep of zoete shit. Misschien zoet voor op brood, maar ja er zitten zoveel vezels in brood dat die al voldoende helpen met het verteren van je voedsel. Ook je andere voedselinname.
Suiker suiker suiker en nog eens suiker is SLECHT! Het maakt echt dik en die inname moet je drastisch verlagen, wil je na je 30e nog snel afvallen. Ik drink koffie altijd zwart, heel af en toe eens wat suiker, maar dat is enkel om mezelf dan even te 'verwennen'. Ja, suiker is voor mij verwennerij. Ik blijf al mijn hele leven op peil qua gewicht en als ik dan een keer uitschiet, dan weet ik dat makkelijk te corrigeren. Ik knijp vaak aan de zijkant van mijn rompje, waar mijn maag zit, om zo even te voelen en zien of ik veel ben aangekomen. Het verschil tussen een velletje beetpakken en een stukje vet is duidelijk voelbaar.
Dan ga ik dus weer indammen met mijn suikerinname.
Nogmaals; Water!
Het klinkt zo eenvoudig he? Maar het is echt wel een heel belangrijk ingredient, wil je gaan afvallen!
Ik eet veel rijst ook, meestal geen aardappels. Vlees eet ik gewoon iedere dag, kan niet zonder.
Heel veel kip eet ik ook. Kun je veel vinden met je geplof, maar een man moet toch echt iets degelijks binnenkrijgen en als je niet elke dag een stukje rund of varken kunt betalen, dan eet je toch gewoon braafjes wat witvlees?
Het heet niet voor niets witvlees.
Groente eet ik, maar echt geen 200gm per dag. Ik drink makkelijk 2 tot 3 liter water per dag. Ga je weer.
Roken doe ik ook, maar ook dat gaat onregelmatig en toen ik daarmee stopte, kwam ik echt niet kilo's bij! Het zit vooral in de suikers, nogmaals.
Fris en dergelijke, maar ook vruchtensappen, bevatten enorm veel suiker!
Eet je vaak toetjes of ijs?
Ik nooit. Hekel aan. SUIKER.
quote:
Die heb ik ook als ik tien kilo afval.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat geeft je wel een mooie boezem
Niet zo negatief, je hoeft niets te compenseren met jurken of capsquote:Op zondag 3 juni 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..].
Gelukkig compenseer ik met mooie jurken.
Ik ben zojuist begonnen met roken.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
fruit dan, zit ook vol suiker? kan dat ook weg?
Haha is dat je levensverhaal ofzo gezien de naamquote:
Nooit begonnen maar blijkbaar is het goed voor jequote:
Yes, ik heb vruchten geworpen.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
bedankt voor je tips, ik ga gelijk minderen met mijn groente
Ik ben solidair met je, ik begin er ook aanquote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit begonnen maar blijkbaar is het goed voor je
Ik heb er nog geen motivatie voor.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh in dat geval hoop ik dat je af kan vallen
Ook. Maar ik heb er ook gewoon geen zin in. Eerst weer lekker in m'n vel zittenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee want je kan niet hardlopen blabla
;p
Dat is nog veel belangrijker dan afvallen.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar ik heb er ook gewoon geen zin in. Eerst weer lekker in m'n vel zitten.
Zit je dat niet dan? of bedoel je meer qua blessureleedquote:Op zondag 3 juni 2018 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar ik heb er ook gewoon geen zin in. Eerst weer lekker in m'n vel zitten.
Zit ik niet helemaal nee. En de blessures helpen ook niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je dat niet dan? of bedoel je meer qua blessureleed
Vandaag is roooooood!quote:
Oh dan is het helemaal naar dat je niet kan rennenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik hardlopen ook onverwacht leuk.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dan is het helemaal naar dat je niet kan rennenIs natuurlijk een goeie tool om beter in je vel te komen.
Dat klopt ook. Medisch gezien werkt elke dag hardlopen hetzelfde als elke dag een antidepressivum innemen.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dan is het helemaal naar dat je niet kan rennenIs natuurlijk een goeie tool om beter in je vel te komen.
gelukkig, wij ook niet, janken doe maar in r&pquote:Op zondag 3 juni 2018 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit ik niet helemaal nee. En de blessures helpen ook niet.
Maar ik heb verder niet zo'n zin erover te posten.
Nou ga dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig, wij ook niet janken doe maar ik r&p
Sowieso, jij weetquote:Op zondag 3 juni 2018 13:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he beter lord of the rings
Niet luisteren naar Samzz, ze wil je wegjagen! Blijf. Je zit al in de hel!quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig, wij ook niet janken doe maar ik r&p
Je had begeleiding moeten hebben. Heb je toen wel een opbouw als met een Evi gehad bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik hardlopen ook onverwacht leuk.
En dat wordt beloond met twee stevige ontstekingen.
Waarom doe je zo kortzichtig, waar is die diepere laagquote:Op zondag 3 juni 2018 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws al dat gejank hier over hardloopblessures, vanochtend weer lekker hard gelopen nergens last van. hoor haags er ook bv nooit over.
stel beginners jullie
Ik had een opbouwschema jaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had begeleiding moeten hebben. Heb je toen wel een opbouw als met een Evi gehad bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Prof die gaat zich zo aanbieden als begeilster
ripquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Goh sorry dat ik je verveel. Misschien moet je zelf in R&P gaan posten met je gejank.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws al dat gejank hier over hardloopblessures, vanochtend weer lekker hard gelopen nergens last van. hoor haags er ook bv nooit over.
stel beginners jullie
Had best mee willen rennen, er pal achter om te checkenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Catkiller het volgende:
is toch zo, alleen mensen die niet luisteren naar het lichaam hebben dat soort blessuresquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je zo kortzichtig, waar is die diepere laag
En dan intervaltraining = hijgen is een versnelling hoger en proberen hem voor te blijven, stilte is een moment om even krachten te sparenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef Catkiller het volgende:
Maar je moet het lichaam wel leren kennen en ieder lichaam is anders blablaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch zo, alleen mensen die niet luisteren naar het lichaam hebben dat soort blessures
Ik zeg toch ook nergens dat het niet mijn eigen schuld isquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch zo, alleen mensen die niet luisteren naar het lichaam hebben dat soort blessures
je voelt bij de eerste stap al of je lichaam aan kan wat je wilquote:Op zondag 3 juni 2018 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je moet het lichaam wel leren kennen en ieder lichaam is anders blabla
Ja ja meestersporter.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je voelt bij de eerste stap al of je lichaam aan kan wat je wil
je voelt hoe je spieren reageren op het ondervlak, te hard, te ver te lang doorgaan blessures zijn allemaal omdat je niet luistert naar je lichaamquote:
Ik heb geen spierblessure.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je voelt hoe je spieren reageren op het ondervlak, te hard, te ver te lang doorgaan blessures zijn allemaal omdat je niet luistert naar je lichaam
Klopt. Anywho, de blessure is er nu en ik kan alleen maar wachten tot ie over is en dan weer opnieuw opbouwen.quote:
besef je wel; mind over matterquote:Op zondag 3 juni 2018 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Anywho, de blessure is er nu en ik kan alleen maar wachten tot ie over is en dan weer opnieuw opbouwen.
Ok.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
besef je wel; mind over matter
Haha ze is gevlucht casanovaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eindelijk heb ik je voor mij alleen
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat het niet mijn eigen schuld is.
quote:By Jennifer Coates, DVM. According to the US Centers for Disease Control and Prevention “someone in the United States has a stroke every 40 seconds,”
Pas maar op dat je niet aan een spiesje gerijgd wordt, zoals de chinezen graag doen met satee.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ze is veel te groot voor jou, zoveel vlees kan jij niet handelenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie ben jij nou?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet aan een spiesje gerijgd wordt, zoals de chinezen graag doen met satee.
Motorracen is saaiquote:Op zondag 3 juni 2018 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dolivetv.com/m(...)07-00-to-16-00-gmt1/
DE GP BEGINT JONGENS HET GAAT EEN KNALLER VAN EEN RACE WORDEN
hoppateequote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is veel te groot voor jou, zoveel vlees kan jij niet handelen
Doe jij ook aan niet-handelen?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat subtiel weerquote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moderatisch beperkt noemen we dat.quote:
Vrouwen voelen dat aanquote:Op zondag 3 juni 2018 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
Tering krijg ineens veel tindermatches. Uiteraard nu ik al iemand aan het daten ben.
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
Een man die bezet is is aantrekkelijker dan één die single is
Staat niet op mijn Tinder profiel en ga er niet vanuit dat vrouwen dat ruiken door een telefoonschermpje.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
Ah Oke dan weet ik het ook niet jongenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Staat niet op mijn Tinder profiel en ga er niet vanuit dat vrouwen dat ruiken door een telefoonschermpje.
Dat is weer het andere uiterste, maar je laat je toch niet zo uitkafferenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
precies, een echte man geeft een pets zo vol op die ogen als ze iets doet wat je niet bevalt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke dan weet ik het ook niet jongen
Oh, nou jaquote:Op zondag 3 juni 2018 14:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke dan weet ik het ook niet jongen
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 juni 2018 14:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, nou ja
Zou jou wel rechts swipen trouwens
Je bent wel chillerquote:Op zondag 3 juni 2018 14:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, mijn geweldige karakter is voldoende om naar rechts te swipen
Juist nietquote:Op zondag 3 juni 2018 14:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, mijn geweldige karakter is voldoende om naar rechts te swipen
Waarom reageer je op jezelf? Ben je schizofreen?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
SE is een beetje bijzonderquote:Op zondag 3 juni 2018 14:59 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom reageer je op jezelf? Ben je schizofreen?
Haha ja goeie xdquote:Op zondag 3 juni 2018 14:59 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom reageer je op jezelf? Ben je schizofreen?
Echt hequote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom wordt dat eigenlijk steeds gezegd
Heehoi, en nu is het wel mooi weer, kutzeg. Al denk wel alsnog te koud voor zwemmenquote:
Heehallo, ja ik ben dus niet gaan zwemmenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heehoi, en nu is het wel mooi weer, kutzeg. Al denk wel alsnog te koud voor zwemmen
Hij zat op mijn account toen hij een ban had ( 2 jaar geleden) en toen dachten de mods dat ik een kloon van hem was en sinds dien wordt dat steeds gezegdquote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat SE een kloontje is van hzaw.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
😂😂quote:Op zondag 3 juni 2018 15:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij zat op mijn account toen hij een ban had ( 2 jaar geleden) en toen dachten de mods dat ik een kloon van hem was en sinds dien wordt dat steeds gezegd
Oke che ga maar weer op je eigen accountquote:Op zondag 3 juni 2018 15:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat SE een kloontje is van hzaw.
Maar ik bemoei niet🐸.
Of ja, eigenlijk bemoei ik wel
Ok doeiquote:Op zondag 3 juni 2018 15:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat SE een kloontje is van hzaw.
Maar ik bemoei niet🐸.
Of ja, eigenlijk bemoei ik wel
Het is zo overduidelijk. Waarom hou je je eigenlijk bezig met die gekkigheid? Danny heeft mij aangesteld om het forum te zuiveren van kloontje. Je begeeft je op glad ijs, hzaw.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke che ga maar weer op je eigen account
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is zo overduidelijk. Waarom hou je je eigenlijk bezig met die gekkigheid? Danny heeft mij aangesteld om het forum te zuiveren van kloontje. Je begeeft je op glad ijs, hzaw.
Neequote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grootste deel van weekend is wel weer voorbij toch.
Ik was een film aan het kijken en ben in slaap gevallenquote:
Welke film heb je gekeken? Beetje jammer van de mooie dag om overdag een film te kijken ofniet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken en ben in slaap gevallen. Dus om wakker te worden maar even met de hondjes wezen slenteren.
Het werkte niet.
Ach, dan maar wat minder series.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen zo denken is kut want dan gooi je indd wel halve dagen weg
Wat heb je gedaanquote:
He?quote:
Huh, van alletwee het bolletje er af? Dat is wel gek, gelukkig meteen kunnen fixen! Dat zijn echt stressdingenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Crack ik was gisterochtend ineens een bolletje kwijt van mijn nieuwe piercing(s). Maar kon gelukkig 's middags terecht om nieuwe erop te laten zetten.
Ja film was leuk.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaanVrijdag bios weet ik nog wel, hoe was die?
Van de onderste alleen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, van alletwee het bolletje er af? Dat is wel gek, gelukkig meteen kunnen fixen! Dat zijn echt stressdingen
Ja flauwquote:Op zondag 3 juni 2018 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaanVrijdag bios weet ik nog wel, hoe was die?
[..]
He?
Zie jij jezelf als een sfeerverzieker of zoek je graag de grenzen op.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog even als je het niet erg vindt
Ik zie mezelf als moreel kompassen Fok!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als een sfeerverzieker of zoek je graag de grenzen op.
Je grammatica is niet al te best.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als moreel kompassen Fok!
Ik doe vandaag niks. Slapen en vegeteren. Meer niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke film heb je gekeken? Beetje jammer van de mooie dag om overdag een film te kijken ofniet.
Ik ga denk ik zo ff biken.
Gaat erom dat VK weer even de pijn voeltquote:Op zondag 3 juni 2018 15:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha geniale troll, ze staan gewoon naast het logo. Hoe kom je er op... hahaa
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niks. Slapen en vegeteren. Meer niet.
Oh en met de honden wandelen.
Oh star wars, vind ik niet leukquote:Op zondag 3 juni 2018 16:17 schreef LCMS het volgende:
Goede film hoor, die Solo en wie anders zegt die zal ik eens even
Ik vond het ook leuk.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:17 schreef LCMS het volgende:
Oh dat maakt me niet uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Prof vindt een luie vrouw niet aantrekkelijk
Ik voel me niet lekker. Laat me lui zijn.quote:
Ik hoop dat je weer snel beter in je vel komt te zittenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet lekker. Laat me lui zijn.
Van mij mag je hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet lekker. Laat me lui zijn.
Ik wil echt mega graag happen en trappen, heb je dat wel eens gedaan?quote:
Blij dat ik dat niet hoef. Mijn hoofd ontploft.quote:
Klinkt als een combinatie van all you can eat en fietsenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil echt mega graag happen en trappen, heb je dat wel eens gedaan?
Heb je dit vaker? Of gewoon te wilde nacht gehad?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet hoef. Mijn hoofd ontploft.
Het fietsen klopt helemaal en het all you can eat dan weer nietquote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Klinkt als een combinatie van all you can eat en fietsen
Maar kleine afstanden neem ik aan? Moet er niet aan denken dat je 50 km fietst na zo'n flinke biefstuk ofzoquote:Op zondag 3 juni 2018 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het fietsen klopt helemaal en het all you can eat dan weer niet! Maar het zijn gewoon drie-gangen (en koffie voor af) en tussen die gangen fiets je steeds ergens anders heen
Ik heb af en toe migraine-aanvallen. Dit is er een die ik sluimerend heb weten te houden.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je dit vaker? Of gewoon te wilde nacht gehad?
Ai, sterkte ermeequote:Op zondag 3 juni 2018 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb af en toe migraine-aanvallen. Dit is er een die ik sluimerend heb weten te houden.
Ja steeds 10-15 km ongeveer, en niet wielrenfietsen he, gewoon fijn omafietsenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar kleine afstanden neem ik aan? Moet er niet aan denken dat je 50 km fietst na zo'n flinke biefstuk ofzo
Snij de kabels doorquote:Op zondag 3 juni 2018 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen elevator pitch doen, ik haat die shit
Het fijne is dat het maar een minuut duurt dus je bent er zo vanafquote:Op zondag 3 juni 2018 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet morgen elevator pitch doen, ik haat die shit
Ja dat is waarquote:Op zondag 3 juni 2018 17:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het fijne is dat het maar een minuut duurt dus je bent er zo vanaf
SE brengt positiviteitquote:Op zondag 3 juni 2018 17:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het fijne is dat het maar een minuut duurt dus je bent er zo vanaf
Ik hzawquote:
vakantie?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je zal me even twee weken moeten missen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:17 schreef LCMS het volgende:
Ook al geen smaak hier.quote:
Jazekertjes...quote:
Wat is het toch fijn dat iedereen zijn eigen mening mag hebben over een film.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ook al geen smaak hier.
Het was een matige pauperfilm.
Ken ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jazekertjes...
Twee originele drukken van Joost van den Vondel...
Eerder jammer dat men zich niet conformeert aan mijn mening, die gelijk staat aan feiten zoals al lang geleden in deze SC is vastgesteld.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is het toch fijn dat iedereen zijn eigen mening mag hebben over een film.
matige rijmelaarquote:Op zondag 3 juni 2018 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jazekertjes...
Twee originele drukken van Joost van den Vondel...
onzinquote:Op zondag 3 juni 2018 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grootste dichter van Nederland, ama
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerder jammer dat men zich niet conformeert aan mijn mening, die gelijk staat aan feiten zoals al lang geleden in deze SC is vastgesteld.
Sorry.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grootste dichter van Nederland, ama
Foto's staan zo online?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
MET gravures trouwens...
Prenten van Johan Oldebarnevelt, diens executie, Frederik van Nassau, Erasmus, de gebroeders de Witt..
heerlijk boekje
Ken je het oude Nederlandse briefje van vijf gulden nog?quote:
Uhm ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken je het oude Nederlandse briefje van vijf gulden nog?
Ja daar staat hij met zijn hoofd opquote:Op zondag 3 juni 2018 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken je het oude Nederlandse briefje van vijf gulden nog?
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt hier ook ingelijst aan de muur
Als het je lukt om iets te uploaden ja ahaha noobquote:
Hij was niet heel knap.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
gouden oudequote:Op zondag 3 juni 2018 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nou niet genoeg pap van de engineer gehadquote:Op zondag 3 juni 2018 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver kon je dat niet even wat eerder zeggen?
Wat moet je nou voor zo'n boekje neerleggen?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat viel wel meequote:Op zondag 3 juni 2018 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat moet je nou voor zo'n boekje neerleggen?
Heel mooi en heel kostbaar.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
250¤quote:Op zondag 3 juni 2018 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat moet je nou voor zo'n boekje neerleggen?
Dat ben ik verleerd, maar het idee is wel leukquote:Op zondag 3 juni 2018 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja steeds 10-15 km ongeveer, en niet wielrenfietsen he, gewoon fijn omafietsen
Omdat ik jullie tot mijn vrinden mag rekenen, VK...quote:Op zondag 3 juni 2018 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Etto is gewoon de rijkste man van deze SC
Hier is er eentje die is nog ouder, en dat kost maar 56 euro. https://veiling.catawiki.(...)-EAAYASAAEgLY-vD_BwEquote:
Jawelquote:Op zondag 3 juni 2018 17:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nou niet genoeg pap van de engineer gehad
Sow deze is wel mooi hoor Etto.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik jullie tot mijn vrinden mag rekenen, VK...
Jammer dat ie een vriedin heeft.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Licht niet aan de uitgave, maar aan de conditie van de uitgavequote:Op zondag 3 juni 2018 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier is er eentje die is nog ouder, en dat kost maar 56 euro. https://veiling.catawiki.(...)-EAAYASAAEgLY-vD_BwE
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2018 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Omdat er meerdere exemplaren van zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier is er eentje die is nog ouder, en dat kost maar 56 euro. https://veiling.catawiki.(...)-EAAYASAAEgLY-vD_BwE
Wat leuk, zit hij ook al in de zuivelindustrie? Druk baasje.quote:
Hoeveel is die van jou waard dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Licht niet aan de uitgave, maar aan de conditie van de uitgave
Ben ik ook niet. Etto is de wens van iedere vrouw.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij een golddigger zou zijn eigenlijk.
Dat is niet die Etto heeft toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat er meerdere exemplaren van zijn
https://www.boekwinkeltje(...)imenissen-ontvouwen/
Dit is een ander boekje, maar heb ik ook. Erg mooi. Hier wel wat aan de prijzige kant aangeboden.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat er meerdere exemplaren van zijn
https://www.boekwinkeltje(...)imenissen-ontvouwen/
En meeste mannen.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Etto is de wens van iedere vrouw.
Ze hobbelt gewoon overal achteraan.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij een golddigger zou zijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |