Op zondag 3 juni 2018 12:50 schreef ArtistA het volgende:ok: afvallen
de juiste beweging is dus essentieel. Op latere leeftijd merk je al gauw dat je ledemaatjes niet meer echt mee willen zoals vroeger, dus moet je je aanpassen. Juist: adapteren of sterven!
Maar, beweging doet maar 'zoveel' voor je spijsvertering.
Zelf eet ik heel veel brood. Heel veel. Ik snoep eigenlijk niet en ik koop ook nooit snoep of zoete shit. Misschien zoet voor op brood, maar ja er zitten zoveel vezels in brood dat die al voldoende helpen met het verteren van je voedsel. Ook je andere voedselinname.
Suiker suiker suiker en nog eens suiker is SLECHT! Het maakt echt dik en die inname moet je drastisch verlagen, wil je na je 30e nog snel afvallen. Ik drink koffie altijd zwart, heel af en toe eens wat suiker, maar dat is enkel om mezelf dan even te 'verwennen'. Ja, suiker is voor mij verwennerij. Ik blijf al mijn hele leven op peil qua gewicht en als ik dan een keer uitschiet, dan weet ik dat makkelijk te corrigeren. Ik knijp vaak aan de zijkant van mijn rompje, waar mijn maag zit, om zo even te voelen en zien of ik veel ben aangekomen. Het verschil tussen een velletje beetpakken en een stukje vet is duidelijk voelbaar.
Dan ga ik dus weer indammen met mijn suikerinname.
Nogmaals; Water!
Het klinkt zo eenvoudig he? Maar het is echt wel een heel belangrijk ingredient, wil je gaan afvallen!
Ik eet veel rijst ook, meestal geen aardappels. Vlees eet ik gewoon iedere dag, kan niet zonder.
Heel veel kip eet ik ook. Kun je veel vinden met je geplof, maar een man moet toch echt iets degelijks binnenkrijgen en als je niet elke dag een stukje rund of varken kunt betalen, dan eet je toch gewoon braafjes wat witvlees?
Het heet niet voor niets witvlees.
Groente eet ik, maar echt geen 200gm per dag. Ik drink makkelijk 2 tot 3 liter water per dag. Ga je weer.
Roken doe ik ook, maar ook dat gaat onregelmatig en toen ik daarmee stopte, kwam ik echt niet kilo's bij! Het zit vooral in de suikers, nogmaals.
Fris en dergelijke, maar ook vruchtensappen, bevatten enorm veel suiker!
Eet je vaak toetjes of ijs?
Ik nooit. Hekel aan. SUIKER.