Dai zei je moeder ook vannacht.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:49 schreef ulq het volgende:
Je komt een beetje over als een gefrustreerde zolderkamer autist TS.
Die heb ik ook gezien filmpje komt op hetzelde neer ipv van Emma probeert nu Ismail keer op keer hem iet subtieler aan te pakken.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:26 schreef Sander166 het volgende:
Die Dennis Schouten is echt een kneus. Met een microfoon van PowNed doet hij zich voor als een stoere jongen, omdat hij weet dat hij dan alles kan maken. Maar zonder microfoon is het een doorsnee laffe kneus.
Check dit filmpje met Ismail Ilgun. Dan zie je hoe onzeker hij is![]()
Vindt ze zelf ook.quote:
Wat moet zij de nieuwe Katja Sophie Geraldine voorstellen?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:02 schreef Eightyone het volgende:
Behoort zo'n Emma Wortelboer nou echt tot het beste wat er tijdens die BNNVARA Academy-scoutingsdagen en dergelijke langs komt?
Maar dat vraag ik me wel bij meer van die jonge 'talenten' af.
O.k., het is een type dat veel durft. Dat dan weer wel.
Stuk voor stuk de inhoud van een dood varken daar.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en die programma's van hun gaan ook alleen over seks, drugs en homoseksualiteit.
Ik ben wel blij dat mijn/ons belastinggeld naar zulke onzin gaat.quote:
Dit specifieke filmpje komt uit de creatieve koker van RTL gelukkig.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat mijn/ons belastinggeld naar zulke onzin gaat.
Wat een fantastisch land.
Niet zoveel mis met die gedachtegang.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze denkt Dennis werkt voor powned zou wel een eikel zijn.
Danny is een keer door een diplomaat het ziekenhuis in geslagen omdat hij als enige het lef had er iets van te zeggen dat die mensen overal maar parkeren.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet zoveel mis met die gedachtegang.
Powned is absolute riooljournalistiek.
En die Dennis is megairritant. Ik vind het wonderbaarlijk dat hij en andere powned verslaggevers nog niet het ziekenhuis in geslagen zijn. Dat geeft toch aan dat de gemiddelde Nederlander over een ruime zelfbeheersing beschikt.
Van de honderden Powfilmpjes pak je uitgerekend die met de diplomaten.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Danny is een keer door een diplomaat het ziekenhuis in geslagen omdat hij als enige het lef had er iets van te zeggen dat die mensen overal maar parkeren.
Tsja je kan ze irritant vinden maar je moet mensen gewoon in hun waarde laten.
En het kan niet de bedoeling zijn dat wanneer iemand die bij pownews werkzaam is ergens te gast is dat mensen zich bij voorbaat al vijandelijk gaan opstellen.
Rutger bij dwdd is daar ook een mooi voorbeeld van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |