Emancipatiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Je laat toch een vrouw geen stenen sjouwen als je met 4 man bent
Wie is eruit?quote:
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat de regie ook verbijsterd is dat ze nauwelijks bezig zijn met hun eerste levensbehoeften.
Er ligt volgens mij genoeg dat ze met wat inventiviteit kunnen gebruiken. Maar nee.... ze maken een bezoekerspad.
Ik betaal wel in natura bij jessiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?
Maar is het nu een weg of de basis voor een huis?
Brandon meldt net dat je langs mag komen voor een rondleiding voor 10 euro. Flessen water meenemen mag ook. "Wordt geaccepteerd als currency.."
Ja, mij ookquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die muts irriteert mij mateloos,dom wijf.
Goh, wat een slimme meidquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Dat lijkt mij ook een stuk beter slapen dan in een provisorisch tentje met zijn allen. Tenminste... zolang het droog blijftquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
Mike zegt dat Christel ook de tent uitgaat, ze gaat ook in een hangmat slapen
Jessie denkt (opeens?) ook dat de hangmat beter is hoowooor
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens, toen ik gisteren half lag te slapen hadden ze het erover hoeveel evenement ze "mogen" per maand. Is dus ookal vooraf vastgelegd en bepaald?
Dat dusquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggen
Doe lult ook alleen maar om wat te zeveren te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Zit te wachten tot ze weer over "de uitzending" begintquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Doe lult ook alleen maar om wat te zeveren te hebben
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggen
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenmaar dat kan ook niet anders beetje 1 0 0 % sturing
Dat wou Jessie voor haar verjaardagspost..quote:Op zondag 3 juni 2018 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenmaar dat kan ook niet anders beetje sturing
Ja zo leer je nog wat van Johnquote:
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Voorlopig is het nog een bak armoede daar , ben blij dat ik er niet zit
Ik ook in alle luxequote:Op zondag 3 juni 2018 11:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken.
Alleen jammer dat het weer zo goed isquote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Die John is echt een ziener.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo leer je nog wat van Johnwe hebben geen windrichtingen meer nodig gewoon altijd 1 kant BAM
Whehehehequote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Als John zijn wijf een beurt geeft, geeft hij ook aanwijzingen
als zijn vrouw ook kijkt, denk ik dat de eerste post die hij krijgt scheidingspapieren zijn. ( tekenen bij het kruisje)quote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook niet. Voor mij is het echt niksquote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Het beste vermaak is leedvermaakquote:Op zondag 3 juni 2018 11:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak
quote:
Zeker weten, heb eergisteren nog een hoge heg staan scheren. Moet er nu voor boeten maar is erg mooi geworden. Eerst zélf proberen en als dat niet lukt kun je altijd nog hulp vragen. Heb een buurvrouw die over alles loopt te zeuren en mekkeren in de hoop dat een man het klusje dan wel zal klaren. Zo'n hekel aan dat soort vrouwen! Ze heeft alleen maar wat dood gras te maaien.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
#metoo
Vrouwen willen toch gelijk behandeld worden
Ze 'vinden' van alles op het terreinquote:Op zondag 3 juni 2018 11:31 schreef Sasoema het volgende:
Hoe komen ze ineens aan dat geval voor om het kookvuur
In "berg" waar ze de stenen vonden?quote:
Heerlijk! Met militaire precisie een paadje maken. Bijzonder ook wel dat ze van het hek af beginnen in plaats van daar te startenquote:
En dat kon dat grietje zélf niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat wou Jessie voor haar verjaardagspost..
En de wc-bril en gereedschapquote:Op zondag 3 juni 2018 11:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
In "berg" waar ze de stenen vonden?
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Die sleeves van die mensen daar lijken allemaal op enorme blauwe plekken
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Kliederwerk boyd stijlquote:Op zondag 3 juni 2018 11:33 schreef rowan634 het volgende:
yepquote:Op zondag 3 juni 2018 11:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Zei John zeker, de allesweter?
Eerlijk gezegd erger ik me juist aan dat gestuntel daar. Kijk steeds minder en lurk af en toe alleen nog maar. Meer mensen die er mee kappen heb ik gehoord.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
de lucht brand wel weg volgens krisquote:Op zondag 3 juni 2018 11:35 schreef PTLe het volgende:
Ow kooklaats opbouw was eerst om te scheiten en nu kookplaats dus smerig , maar dat kan je zeggen ja dus
Dan word de bak gevuld snelquote:Op zondag 3 juni 2018 11:36 schreef houdjemond het volgende:
Eten is wel écht een trigger voor een SL zeg.
Jessie vergeet soms zelfs te ademen dus nee.quote:
Ik zou het wel kunnen als mijn lichaam helemaal goed zou zijn maar moet niet denken aan types als John en dat jonge grietje in de groep.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor mij is het echt niks
Het is dat ik verplicht zitten heb , maar echt boeien doet het me niet meer .quote:Op zondag 3 juni 2018 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd erger ik me juist aan dat gestuntel daar. Kijk steeds minder en lurk af en toe alleen nog maar. Meer mensen die er mee kappen heb ik gehoord.
Gewoon met een korreltje zout nemen en werken met de mensen die je wel liggenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen als mijn lichaam helemaal goed zou zijn maar moet niet denken aan types als John en dat jonge grietje in de groep.
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het is dat ik verplicht zitten heb , maar echt boeien doet het me niet meer .
Oh een taakstraf?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Of een psychoquote:Op zondag 3 juni 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een lekker wijf erbij zou al schelen
Heel vreemd.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hadden ze dat eerst niet allemaal zien liggen dan? Beetje vreemd hoor.
quote:
Amateurwerk.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:36 schreef goldback het volgende:
[..]
wat een vlek hoe kan jezelf zo mismaken ????
Ah okquote:Op zondag 3 juni 2018 11:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ben te beschaafd en te hitsig voor dit soort programma's
Ik ook!quote:Op zondag 3 juni 2018 11:38 schreef goldback het volgende:
[..]
tegenwoordig is iedereen ook tattoo artiest, DJ, vlogger en rapper.
Dat meen je niet hequote:
Dan is het helemaal klote voor je!quote:Op zondag 3 juni 2018 11:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
quote:
Ja jij ookquote:
Spiksplinternieuw zeker?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee ik word seniel geloof ik
Het is een gewone zaag
Dat is ook wel zo, heb dat eerder gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon met een korreltje zout nemen en werken met de mensen die je wel liggen
Man man manquote:Op zondag 3 juni 2018 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee ik word seniel geloof ik
Het is een gewone zaag
Inderdaad, jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:38 schreef goldback het volgende:
[..]
tegenwoordig is iedereen ook tattoo artiest, DJ, vlogger en rapper.
heel nuttigquote:
Heb je een bijzondere aandoening of maar 1 been?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:45 schreef FloJo het volgende:
[..]
geen idee. alles ingevuld en doorgestuurd. wachten op reactie
spannend,en de beuk erin hè als je erin komt.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:45 schreef FloJo het volgende:
[..]
Wel even Fok noemen daar! Dan weten we wie je bentquote:Op zondag 3 juni 2018 11:45 schreef FloJo het volgende:
[..]
Als ze niet alleen maar mooi zit te wezen dan vind ik het best.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een lekker wijf erbij zou al schelen
ik hoop debiel genoegquote:Op zondag 3 juni 2018 11:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Heb je een bijzondere aandoening of maar 1 been?
Ze hoeven voor mij niet te praten perséquote:Op zondag 3 juni 2018 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze niet alleen maar mooi zit te wezen dan vind ik het best.
De Riddler?quote:
Vind ik nou een leuke vrouw.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch heeft die Christel een guitig koppie
Wat ik me trouwens net bedenk, nooit dat je als gast het terrein op komt als je je hebt aangemeldquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens net bedenk, nooit dat je als gast het terrein op komt als je je hebt aangemelddaar gaat ons uitje.
ligt eraan welke beukquote:Op zondag 3 juni 2018 11:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
spannend,en de beuk erin hè als je erin komt.
Pioniersquote:Op zondag 3 juni 2018 11:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ze gaan nu een beetje daarheen lopen
Als je de hele maaltijd niet hoeft te betalen zou dat kloppen.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh 2.50 korting op thuisbezorgd vandaag, streamkosten weer in de pocket
tuurlijk. t-shirt maken met " fok cos in het bos"quote:Op zondag 3 juni 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel even Fok noemen daar! Dan weten we wie je bent
Heb je weer zitten webcammen?quote:
En te serieus.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ben te beschaafd en te vriendelijk voor dit soort programma's
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:50 schreef FloJo het volgende:
[..]
tuurlijk. t-shirt maken met " fok cos in het bos"
[..]
[..]
serieus??quote:Op zondag 3 juni 2018 11:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens net bedenk, nooit dat je als gast het terrein op komt als je je hebt aangemelddaar gaat ons uitje.
#vlindergenotquote:Op zondag 3 juni 2018 11:50 schreef FloJo het volgende:
[..]
Wat?quote:
Dat heeft ze nu al een keer of zes gezegd volgens mijquote:
hou daar eens mee opquote:
misschien vinden ze wel beltegoed in de natuurquote:Op zondag 3 juni 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goh, die vind ik hier nou nooit in de natuur.
Wat ben je weer strengquote:
Las ik gisteravond. De oude zwarte envelop gepakt en nieuwe briefjes gemaakt met aanwijzingen om zogenaamd iets te vinden.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wat voor grap hebben Mike en Jessie gister uitgehaald met dat briefje?
als je stout bent welquote:
of een koelkast...zeiltjes groeien er ook als paddestoelenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
misschien vinden ze wel beltegoed in de natuurof een gebruikte grote tent.
Ze vinden net weer een enveloppe.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:56 schreef Prulke het volgende:
[..]
Las ik gisteravond. De oude zwarte envelop gepakt en nieuwe briefjes gemaakt met aanwijzingen om zogenaamd iets te vinden.
serieus?quote:
Wat nou weerquote:
Dank jequote:Op zondag 3 juni 2018 11:56 schreef Prulke het volgende:
[..]
Las ik gisteravond. De oude zwarte envelop gepakt en nieuwe briefjes gemaakt met aanwijzingen om zogenaamd iets te vinden.
je verwacht het nietquote:Op zondag 3 juni 2018 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Jessie heeft het nog niet helemaal door geloof ik..
Ik gah kijkaaah
Oh zo.. ik dacht aan zo'n ding:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Jessie heeft dit samen met Mike gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2018 12:02 schreef houdjemond het volgende:
Jessie heeft het nog niet helemaal door geloof ik..
Ik gah kijkaaah
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oh zo.. ik dacht aan zo'n ding:Zo een met een elastiekje aan beide uiteinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Oh zo.. ik dacht aan zo'n ding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Misschien is het een hint...quote:
Alsjeblieft! Ik wil eigenlijk helemaal geen oude inwoner terug. Ben er wel op uitgekeken.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Misschien is het een hint...
dat Ivan de volgende bewoner is
Grapje?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:50 schreef Prulke het volgende:
Is het grapje van Mike en Jessie al ontdekt met de zwarte envelop?
Of de aansluiting van Ziggo die er toevallig ligtquote:Op zondag 3 juni 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
John vind een groen lintje. Hij zegt dat dat een aanwijzing is dat er een waterleiding ligt
Ja van Mike en Jessie, hebben ze vannacht gedaanquote:
quote:
ja dat zat ik ook te denkenquote:
3 in 1 abo ?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Of de aansluiting van Ziggo die er toevallig ligt
Van Mike en Jessie. Ze hebben de eerste enveloppe gebruiktquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja van Mike en Jessie, hebben ze vannacht gedaan
In een gebruikte enveloppequote:Op zondag 3 juni 2018 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat ze hier in trappen, geschreven brieven in Utopia envelop
Ja, ik ook lekker nieuw volkquote:Op zondag 3 juni 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Ik wil eigenlijk helemaal geen oude inwoner terug. Ben er wel op uitgekeken.
Wat stond er op dat briefje dan?quote:
Zoek de boom, trek aan de touw, ga blèren bij de poort over 10 minuten.quote:
Een soort van speurtocht. Ze moesten zoeken naar een boom die lijkt op een katapult en daarna nog iets bij de entree.quote:
Diverse dingen. Op het laatst bij de poort gaan staan en dan WELKOM roepen.quote:
Ha ha ha , wel een leuke grap. Ze doen het ook nogquote:Op zondag 3 juni 2018 12:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zoek de boom, trek aan de touw, ga blèren bij de poort over 10 minuten.
Dat laatste zag ik, wat een sukkelsquote:Op zondag 3 juni 2018 12:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Diverse dingen. Op het laatst bij de poort gaan staan en dan WELKOM roepen.
Gebeurde niks dus.
Erg hèquote:Op zondag 3 juni 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha , wel een leuke grap. Ze doen het ook nog
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:24 schreef houdjemond het volgende:
Dus nu gaan we maar pasta eten want we hebben het zo zwaar
Bakken op de plaat die eerst in de provisorische wc lagquote:Op zondag 3 juni 2018 12:24 schreef houdjemond het volgende:
Dus nu gaan we maar pasta eten want we hebben het zo zwaar
Goed voor je immuunsysteemquote:Op zondag 3 juni 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bakken op de plaat die eerst in de provisorische wc lag
ewwwquote:Op zondag 3 juni 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee de is er nog gewoon op de oude plaatsquote:Op zondag 3 juni 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan zei ook al dat hij het niet echt fris vondquote:Op zondag 3 juni 2018 12:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de is er nog gewoon op de oude plaats
Ze hebben het net verplaatst dus nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de is er nog gewoon op de oude plaats
ik heb er gedacht je bedoelt de wc is overstellt worden en de vuurplaats is nu daar waar de wc stondquote:Op zondag 3 juni 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan zei ook al dat hij het niet echt fris vond
nee ik ben fout nuur de plaat is nu bij vuurplaatsquote:Op zondag 3 juni 2018 12:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben het net verplaatst dus nee.
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik ben fout nuur de plaat is nu bij vuurplaats
Ze hebben gewoon aanstekers.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hadden beter zoiets mee kunnen nemen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |