Emancipatiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Je laat toch een vrouw geen stenen sjouwen als je met 4 man bent
Wie is eruit?quote:
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat de regie ook verbijsterd is dat ze nauwelijks bezig zijn met hun eerste levensbehoeften.
Er ligt volgens mij genoeg dat ze met wat inventiviteit kunnen gebruiken. Maar nee.... ze maken een bezoekerspad.
Ik betaal wel in natura bij jessiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?
Maar is het nu een weg of de basis voor een huis?
Brandon meldt net dat je langs mag komen voor een rondleiding voor 10 euro. Flessen water meenemen mag ook. "Wordt geaccepteerd als currency.."
Ja, mij ookquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die muts irriteert mij mateloos,dom wijf.
Goh, wat een slimme meidquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Dat lijkt mij ook een stuk beter slapen dan in een provisorisch tentje met zijn allen. Tenminste... zolang het droog blijftquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
Mike zegt dat Christel ook de tent uitgaat, ze gaat ook in een hangmat slapen
Jessie denkt (opeens?) ook dat de hangmat beter is hoowooor
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens, toen ik gisteren half lag te slapen hadden ze het erover hoeveel evenement ze "mogen" per maand. Is dus ookal vooraf vastgelegd en bepaald?
Dat dusquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggen
Doe lult ook alleen maar om wat te zeveren te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Zit te wachten tot ze weer over "de uitzending" begintquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Doe lult ook alleen maar om wat te zeveren te hebben
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggen
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenmaar dat kan ook niet anders beetje 1 0 0 % sturing
Dat wou Jessie voor haar verjaardagspost..quote:Op zondag 3 juni 2018 11:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of Christel die opeens een brievenbus gaat makenmaar dat kan ook niet anders beetje sturing
Ja zo leer je nog wat van Johnquote:
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Voorlopig is het nog een bak armoede daar , ben blij dat ik er niet zit
Ik ook in alle luxequote:Op zondag 3 juni 2018 11:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken.
Alleen jammer dat het weer zo goed isquote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Die John is echt een ziener.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo leer je nog wat van Johnwe hebben geen windrichtingen meer nodig gewoon altijd 1 kant BAM
Whehehehequote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Als John zijn wijf een beurt geeft, geeft hij ook aanwijzingen
als zijn vrouw ook kijkt, denk ik dat de eerste post die hij krijgt scheidingspapieren zijn. ( tekenen bij het kruisje)quote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook niet. Voor mij is het echt niksquote:Op zondag 3 juni 2018 11:23 schreef PTLe het volgende:
Het beste vermaak is leedvermaakquote:Op zondag 3 juni 2018 11:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken.
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |