Emancipatiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Je laat toch een vrouw geen stenen sjouwen als je met 4 man bent
Wie is eruit?quote:
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat de regie ook verbijsterd is dat ze nauwelijks bezig zijn met hun eerste levensbehoeften.
Er ligt volgens mij genoeg dat ze met wat inventiviteit kunnen gebruiken. Maar nee.... ze maken een bezoekerspad.
Ik betaal wel in natura bij jessiequote:Op zondag 3 juni 2018 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk niet bij dat ze dit doen.. Of zou het zijn dat ze iets te doen willen hebben?
Maar is het nu een weg of de basis voor een huis?
Brandon meldt net dat je langs mag komen voor een rondleiding voor 10 euro. Flessen water meenemen mag ook. "Wordt geaccepteerd als currency.."
Ja, mij ookquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die muts irriteert mij mateloos,dom wijf.
Goh, wat een slimme meidquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Dat lijkt mij ook een stuk beter slapen dan in een provisorisch tentje met zijn allen. Tenminste... zolang het droog blijftquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
Mike zegt dat Christel ook de tent uitgaat, ze gaat ook in een hangmat slapen
Jessie denkt (opeens?) ook dat de hangmat beter is hoowooor
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:18 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens, toen ik gisteren half lag te slapen hadden ze het erover hoeveel evenement ze "mogen" per maand. Is dus ookal vooraf vastgelegd en bepaald?
Dat dusquote:Op zondag 3 juni 2018 11:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niets is daar "zomaar" of toevallig. Daarom verbaas ik me ook niet over dat klinkers leggen
Doe lult ook alleen maar om wat te zeveren te hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, mooi ook
Jessie: het is morgen weer maandag, dan is het weekend weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |