Wat stond er danquote:Op zondag 3 juni 2018 10:08 schreef Myrr het volgende:
Jongens het ging over se haar verleden die OP was volledig acceptabel.
Ik vind topics zonder TT de mooiste topics. Maar dat kan hier niet meerquote:
Ik vind t ook wel grappig als je tegen mij negatief bent hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus als ik tegen een ander ietwat negatief ben vind je dat leuk?
Ik offer me wel opquote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus als ik tegen een ander ietwat negatief ben vind je dat leuk?
Huh wel tochquote:Op zondag 3 juni 2018 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind topics zonder TT de mooiste topics. Maar dat kan hier niet meer.
Oh ja, die blinkt nogal uit in negativiteit.quote:
SE is best okequote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die blinkt nogal uit in negativiteit.
Komt door haar vriend hetzalallemaalwelquote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt, heerlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ook wel grappig als je tegen mij negatief bent hoor.
Ja die zit aan de verkeerde kant van het spectrum, wil je mij daar voor behoeden?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vals ben je niet. Ik zal je met liefde op de vingers tikken als je wel die kant op gaat.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die zit aan de verkeerde kant van het spectrum, wil je mij daar voor behoeden?
Ik vind SE eerder wat vals
We hebben wel stappen gezet, want de vorige keer dat ik te ver ging was je er klaar mee en liep je weg ;squote:Op zondag 3 juni 2018 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vals ben je niet. Ik zal je met liefde op de vingers tikken als je wel die kant op gaat.
mazzel voor jouquote:Op zondag 3 juni 2018 10:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We hebben wel stappen gezet, want de vorige keer dat ik te ver ging was je er klaar mee en liep je weg ;s
Klopt. Dan weet je dat je te ver ging.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We hebben wel stappen gezet, want de vorige keer dat ik te ver ging was je er klaar mee en liep je weg ;s
Is één en dezelfde persoonquote:Op zondag 3 juni 2018 10:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh hey hzaw de enige leuke wederhelft
nou je jaagt de vrouwen altijd weg net als supersof toen, maar samsz zal niemand missen dus niet ergquote:
Ze negeert mequote:Op zondag 3 juni 2018 10:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad jelly dat je geen wederhelft hebt.
Ik heb nooit in mijn leven willen trouwen dus niet echt.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad jelly dat je geen wederhelft hebt.
Fijn deze onterechte sneren, maar ook wel vertrouwd uit jouw mondquote:Op zondag 3 juni 2018 10:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou je jaagt de vrouwen altijd weg net als supersof toen, maar samsz zal niemand missen dus niet erg
Ook niet aardig.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou je jaagt de vrouwen altijd weg net als supersof toen, maar samsz zal niemand missen dus niet erg
Ik weet niet eens wat ik deed, het enige dat ik nog weet is dat ik voor mijn gevoel net wat te veel aan het zuigen wasquote:
Wat. Lezen wij dezelfde SC?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen kan hier altijd zo zoetsappig doen, dan is SE een leuke afwisseling.
gewoon een vriend kan toch ook je wederhelft zijn jeetje niet zo ouderwets denkenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit in mijn leven willen trouwen dus niet echt.
was toch zo dat sof na een rampdate met jou nooit meer op fok is geweest?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn deze onterechte sneren, maar ook wel vertrouwd uit jouw mond
Wel behoefte aan iemand die van je houdt?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit in mijn leven willen trouwen dus niet echt.
Die noem je toch geen wederhelftquote:Op zondag 3 juni 2018 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon een vriend kan toch ook je wederhelft zijn jeetje niet zo ouderwets denken
Oh je valt op vals en negatief en schijnheilig en geveinsde positiviteitquote:Op zondag 3 juni 2018 10:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen kan hier altijd zo zoetsappig doen, dan is SE een leuke afwisseling.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel behoefte aan iemand die van je houdt?
Klinkt als mijquote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je valt op vals en negatief en schijnheilig en geveinsde positiviteit
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je valt op vals en negatief en schijnheilig en geveinsde positiviteit
Ja best wel hequote:Op zondag 3 juni 2018 10:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een smeerlap die mozy, vind chai ook al zo'n creep
Goede smaak hebben we hequote:Op zondag 3 juni 2018 10:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vissen jij en prof op dezelfde vis?
alles, vind haar de naarste fokker die ik ooit op fok tegen ben gekomen met als tweede de hele voetbal scquote:Op zondag 3 juni 2018 10:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja best wel he
Wat vind je zo creepy aan Chai?
Heb je persoonlijk iets meegemaakt?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles, vind haar de naarste fokker die ik ooit op fok tegen ben gekomen met als tweede de hele voetbal sc
al zijn die momenten zelfs te tellen door noelquote:Op zondag 3 juni 2018 10:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel momenten waarop je oprecht en prettig aanwezig bent
nee gewoon ongecontroleerde haatquote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je persoonlijk iets meegemaakt?
hey pestkopquote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef Mozy het volgende:
Ff tr plaatsen er wordt hier over iemand G E R O D D E L D.
prof staat niet te boek als een huichelaar en chai is wel zo'n met-privé-spelertjequote:Op zondag 3 juni 2018 10:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
geloof de whiteknight leugens van die ouwe smeerlap niet hoor. pertinent onwaar.
-doe maar niet-quote:Op zondag 3 juni 2018 10:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
geloof de whiteknight leugens van die ouwe smeerlap niet hoor. pertinent onwaar.
Dit is voor jouw doen wel heel erg matigquote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al zijn die momenten zelfs te tellen door noel
haha snap je hij is zo dom kan niet eens tot 10 tellen xDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |