Domheid is erfelijk, maar om er nou mee te koop te lopen...quote:Op zondag 3 juni 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag gisteren hier in de supermarkt een kerel van een jaar of 30, petje scheef op de kop, onverzorgd, uiteraard een tattoo op z’n onderarm. Staat daar op: Feyenoord is my DNA.
Lol.
Ik denk niet dat de buren van TS morgen vroeg op moeten. Of overmorgen. Of ooit.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:36 schreef Drieklank het volgende:
Heeft inderdaad meer met de buurt te maken. Ook in een dorp worden luidruchtige feesten georganiseerd.
Een kleine troost: vanavond slaap je waarschijnlijk wel goed, omdat morgen iedereen weer vroeg op moet.
Loop er in het vervolg naartoe en vraag of ze zachter of binnen kunnen praten?quote:Op zondag 3 juni 2018 03:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik kom steeds vaker tot de conclusie dat ik op het platteland wil wonen, in een vrijstaand huis. Ik heb namelijk alle begrip voor wel eens een feestje van buren of mede flatbewoners. Maar nu ik buren heb die elke avond tot diep in de nacht vrienden hebben zitten en elkaar kleineren, is een avond en zelfs nacht rust op één hand te tellen. Nu zijn ze een nacht rustig, en omdat het lekker weer is, is er buiten een feestje aan de gang waarbij buurtbewoners nu nog liggen roepen en schreeuwen. Normaal communiceren is er tegenwoordig ook niet meer bij.
Klacht: als je in een buurt met heel veel andere mensen woont, hou dan even rekening met elkaar en stop om een uur of 2. Ook als het zomer is.
hey, daar woon ik. Helaas heb je daar weer andere aso’s zoals studenten met rijke pappie die schijt hebben aan hun omgeving. En Aibnb gasten natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 06:23 schreef greyfacenospace het volgende:
Ga dan ook in Oud-Zuid wonen, pauper
Ik woon in een vrijstaand huis in de polder en dat is ook niet altijd een pretje hoor!!!! Bij ieder buitje gaan er 6 hagelkanonnen af.quote:Op zondag 3 juni 2018 03:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik kom steeds vaker tot de conclusie dat ik op het platteland wil wonen, in een vrijstaand huis. Ik heb namelijk alle begrip voor wel eens een feestje van buren of mede flatbewoners. Maar nu ik buren heb die elke avond tot diep in de nacht vrienden hebben zitten en elkaar kleineren, is een avond en zelfs nacht rust op één hand te tellen. Nu zijn ze een nacht rustig, en omdat het lekker weer is, is er buiten een feestje aan de gang waarbij buurtbewoners nu nog liggen roepen en schreeuwen. Normaal communiceren is er tegenwoordig ook niet meer bij.
Klacht: als je in een buurt met heel veel andere mensen woont, hou dan even rekening met elkaar en stop om een uur of 2. Ook als het zomer is.
Dat was ik idiootquote:Op zondag 3 juni 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag gisteren hier in de supermarkt een kerel van een jaar of 30, petje scheef op de kop, onverzorgd, uiteraard een tattoo op z’n onderarm. Staat daar op: Feyenoord is my DNA.
Lol.
Zijn dat dezelfde soort mensen als die ik weleens op het At5-nieuws e.d. zie, die in het Vondelpark gaan BBQ'en en dan al hun rotzooi laten liggen?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hey, daar woon ik. Helaas heb je daar weer andere aso’s zoals studenten met rijke pappie die schijt hebben aan hun omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |