Dit is een leugen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr ik heb je insta gezien je vriend is gewoon blank
Myrr is zelf de negerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr ik heb je insta gezien je vriend is gewoon blank
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef SideEffect het volgende:
Komen jullie uit een stabiel gezin, dus opgegroeid met vader en moeder
Nou Oké en nu?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik twee keer zonnebank doe ben ik bruiner dan hem
Voor mij maakt dat niet zo heel veel uit, want ik doe voornamelijk aan arbitrage, ik ben bijvoorbeeld in september begonnen met 20 Waves en dat zijn er nu zo'n 1,5k (exclusief alle tokens op Waves die gezamenlijk significant meer waard zijn dan 1,5k Waves).quote:
Als hij 40 jaar eerder was geboren, zou het zo'n foute Spaanse generaal zijn geweest, waar overigens niets mis mee is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
die lijkt ook een beetje op chroestjov he? mooi man.
Misschien ben jij ook wel gewoon getintquote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik twee keer zonnebank doe ben ik bruiner dan hem
sstquote:Op zondag 3 juni 2018 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel gewoon getint
Hij is Egyptenaar en kan confirmen dat hij getint is.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
Net als Chocolatebear hier vroeger. Deed alsof hij neger was bleek blanker dan Jimmy
Heb je Vas gesproken?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Is mortaxx al vader want zn biologische klok begint te tikken hoorde ik van bronnen
Rutte wel hequote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilders
Die bewijst de blanke zaak geen dienst
Je bent in ieder geval niet zo tokkie als ik had gedacht. +0.0005 puntje erbij hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilders
Die bewijst de blanke zaak geen dienst
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Al keer gedaan heeft niet zo geweldig uitgepakt huehue
Ik ben totaal geen tokkie.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zo tokkie als ik had gedacht. +0.0005 puntje erbij hoor.
Ben jij al klaar met sletten?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Is mortaxx al vader want zn biologische klok begint te tikken hoorde ik van bronnen
Maar richoloilo en ik kenden elkaar voor FOK! alquote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoorde dat jij en richolio een stel waren
Welke ben je aan het drinkenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:06 schreef Myrr het volgende:
Ik ga weer vaker rustig een fles wijn drinken is ineens leuk hier.
nog steeds niet afgestuurd?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zolang ik student ben, weiger ik te stoppen
Dat zei Djedje ook en die ligt nu zwanger bij haar ouders thuis op de bank zonder werk en inkomenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar richoloilo en ik kenden elkaar voor FOK! al
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een kk harde racist
Oh gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juni 2018 00:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zei Djedje ook en die ligt nu zwanger bij haar ouders thuis op de bank zonder werk en inkomen
Goede anekdotequote:Op zondag 3 juni 2018 00:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zei Djedje ook en die ligt nu zwanger bij haar ouders thuis op de bank zonder werk en inkomen
allemaal in grunna?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begin met m’n master in september, daarna postmaster dus nog langggg niet klaar
Je kan ook gewoon genoegen nemen met een master he.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begin met m’n master in september, daarna postmaster dus nog langggg niet klaar
Ik ben niet tegen andere rassen maar ben wel gewoon #TeamBlankquote:
Bij haar engineerquote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja waar is ama dan? Normaal 24/7 aanwezig
Heb ik ook wel zin inquote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben wel toe aan een prosecco in mn handjes terwijl ik op rooftopbar met machtig mooi uitzicht ben
Welke rooftopbar.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben wel toe aan een prosecco in mn handjes terwijl ik op rooftopbar met machtig mooi uitzicht ben
Maar ik hou van studeren srsquote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon genoegen nemen met een master he.
Hele weekend seksen met haar hete engineering nerd vriendjequote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja waar is ama dan? Normaal 24/7 aanwezig
Engineer? Watquote:Op zondag 3 juni 2018 00:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hele weekend seksen met haar hete engineering nerd vriendje
Opso en classy gaat niet samenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat er een classy locatie bedoeld werd.
Cappuvinoquote:Op zondag 3 juni 2018 00:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat er een classy locatie bedoeld werd.
He oberquote:Op zondag 3 juni 2018 00:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ober heeft ban en is gestopt met fok
o ja, praat nog eens zo ranzig tegen me.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor mij maakt dat niet zo heel veel uit, want ik doe voornamelijk aan arbitrage, ik ben bijvoorbeeld in september begonnen met 20 Waves en dat zijn er nu zo'n 1,5k (exclusief alle tokens op Waves die gezamenlijk significant meer waard zijn dan 1,5k Waves).
[..]
Als hij 40 jaar eerder was geboren, zou het zo'n foute Spaanse generaal zijn geweest, waar overigens niets mis mee is.
Weet ik al schatquote:Op zondag 3 juni 2018 00:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ober heeft ban en is gestopt met fok
Ja ik dacht ook van are they srsquote:Op zondag 3 juni 2018 00:20 schreef Myrr het volgende:
Jezus opsp eersye wat ik daar lees is Harry Potter en Slipknot. Can you not.
Wanneer meeten wij nou eens voor een beetje rasonzuivere babymakings zodat jouw blanke europa droom niet uit kan komenquote:
Ja ok, maar geen emo-geneuzelquote:Op zondag 3 juni 2018 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou met jou wel een diepgravend gesprek willen hebben, onder het genot van een goede whiskey
Gadverquote:Op zondag 3 juni 2018 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja is een hecht groepje daar
Volgens mij heeft iedereen het daar met elkaar gedaan ook
Fryske Hinder ftwquote:Op zondag 3 juni 2018 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou met jou wel een diepgravend gesprek willen hebben, onder het genot van een goede whiskey
Niks mis met slipknot achterlijke tandenknarsende pillenslikkerquote:Op zondag 3 juni 2018 00:20 schreef Myrr het volgende:
Jezus opso eerste wat ik daar lees is Harry Potter en Slipknot. Can you not.
ja deze ja... hmmmm, smaakt naar FOK!kersquote:Op zondag 3 juni 2018 00:14 schreef Myrr het volgende:
Ik wil ook een engineer maar zit met een docent. Hij engineert wel overwegend moslim kaderklassem naar zijn hand, maar toch.
Heb je morgen tijd?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer meeten wij nou eens voor een beetje rasonzuivere babymakings zodat jouw blanke europa droom niet uit kan komen
Nou sorry hoor maar dat is een mening.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met slipknot achterlijke tandenknarsende pillenslikker
Oh, dm me maar een keer je adres wanneer je geil bent.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan een schoonmaak- en scriptiedag
Dat moet je voor je houden of aangeven in R&P topic maar niet hierquote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb gewoon een baggerhekel aan emo gedoe
Ovulatie is over een maand weer, je weet mij te vindenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dm me maar een keer je adres wanneer je geil bent.
Ik heb het helemaal niet over R&P... ik heb het over emo-gezeur. Overalquote:Op zondag 3 juni 2018 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat moet je voor je houden of aangeven in R&P topic maar niet hier
Gewoon bij Vindicat aankloppen en de weg vragen toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ovulatie is over een maand weer, je weet mij te vinden
Nee Etto, Hey ging over R&P en opeens begon jij over emo-gezeur...quote:Op zondag 3 juni 2018 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over R&P... ik heb het over emo-gezeur. Overal
Zal zorgen dat ik die dag niet masturbeer, kunnen we meerdere rondes.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ovulatie is over een maand weer, je weet mij te vinden
is goedquote:Op zondag 3 juni 2018 00:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee Etto, Hey ging over R&P en opeens begon jij over emo-gezeur...
Gewoon een terechte TR
Denk jij nou echt dat jij binnenkomt met je graftakkengezicht potverdikkemequote:Op zondag 3 juni 2018 00:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon bij Vindicat aankloppen en de weg vragen toch?
Nou ja weet je een kreunende man vind ik toch een beetje afbreuk doen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks mannelijkers dan twee mannen die elkaar zonder emotie in de kont neuken
Wie heeft het over kreunen? Gewoon even op de tanden bijten.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja weet je een kreunende man vind ik toch een beetje afbreuk doen.
Ik hoopte het op mijn grapjes te redden.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat jij binnenkomt met je graftakkengezicht potverdikkeme
Ben hier echt spontaan warm door gewordenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:28 schreef Myrr het volgende:
Hoewel ik het snap want geneukt worden is heel fijn maar dunno vind niet zo mannelijk en een beetje awkward.
wat is er fijn aan?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:28 schreef Myrr het volgende:
Hoewel ik het snap want geneukt worden is heel fijn maar dunno vind niet zo mannelijk en een beetje awkward.
Ja eens, maar waar haal je een goede dikke echte kreeft?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
kreeft, dat is wel weer eens lekker eigenlijk
Gelukkig zitten er bij Vindicat enkel fotomodellen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat jij binnenkomt met je graftakkengezicht potverdikkeme
Hier is er een van 103 kiloquote:Op zondag 3 juni 2018 00:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja eens, maar waar haal je een goede dikke echte kreeft?
Hey gozer!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er bij Vindicat enkel fotomodellen.
[ afbeelding ]
Check die opgeblazen koppen met dat viezige haar staan dan
Hahah die fatfuck linksbovenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn holdings in ETH en BTC doen niet veel onder voor mijn holdings in Waves.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
o ja, praat nog eens zo ranzig tegen me.
flow like water?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo wel weer eens tijd om in te loggen op datismijnmening
Iddquote:Op zondag 3 juni 2018 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou die kapstokhertjes ook lekker laten staan
Komt vooral omdat hij een comfortabele houding heeft waardoor hij uitstraalt controle over de situatie te hebben en niet krampachtig hoeft te doen zoals zijn mede corpsballen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Rechter Jongen naast middelste zou ik echt keihard doen wel
Die 3e van rechts is niet verkeerd maar de restquote:Op zondag 3 juni 2018 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sowieso die lekkere vent met zijn linkerhand in zijn neckje... die moet ff wrijven, want ja, hij staat tussen allemaal van die kankerhomo's.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
City girls just seem to find out earlyquote:Op zondag 3 juni 2018 00:37 schreef Seaver het volgende:
[..]
Als je dan een vieze ouwe vadsige vent moet doen dan liever iemand met veel geld.
Onze draai orgel vent is slank en achterin de 30. Liever hij dan iemand die tijdens het neuken met een aardappel in zijn strot een discussie met je aan probeert te gaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:37 schreef Seaver het volgende:
[..]
Als je dan een vieze ouwe vadsige vent moet doen dan liever iemand met veel geld.
maagkankerquote:Op zondag 3 juni 2018 00:44 schreef Myrr het volgende:
Mn kat ligt een uur op mijn buik en hij laat ruften terwijl hij goed eten krijgt. Snap het niet.
Laat jij nooit wat scheten ontsnappen? Is soms best fijnquote:Op zondag 3 juni 2018 00:44 schreef Myrr het volgende:
Mn kat ligt een uur op mijn buik en hij laat ruften terwijl hij goed eten krijgt. Snap het niet.
Jawel maar alleen als ik troep heb gegeten. En dan niet een uur lang. Is best ranzig hoor, kattenscheten.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat jij nooit wat scheten ontsnappen? Is soms best fijn
Behalve als je zweet en alle haren blijven plakken.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:49 schreef Myrr het volgende:
Gawdd katten die op je blote huid liggen is wel echt heel erg genot. Moet mn bed verschonen morgen ga denk ik katten mee in bed nemen voor een keertje.
Ja truequote:Op zondag 3 juni 2018 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve als je zweet en alle haren blijven plakken.
cherry coke?quote:Op zondag 3 juni 2018 01:25 schreef Myrr het volgende:
Oke mn buren zijn voor tweede keer vanavond ruzie aan het gooien. Het gaat meestal over coke en drank waarbij zij hem helemaal de tyfus in schreeuwt en de hele straat meegeniet.
Wat is dat?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou die kapstokhertjes ook lekker laten staan
Bel de woutenquote:Op zondag 3 juni 2018 01:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon cocaïne.
Arm stelletje. Arme buren. Arme hond genaamd buurman. Alleen verliezers hier.
teringquote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Jezus mina ik heb gewoon 14 uur geslapen
Gisteravond rond 19:00 op de bank in slaap gevallen. Middernacht wakker geworden, naar bed gestrompeld, verder geslapen. Word nu 's wakkerquote:
je zal het nodig hebben gehadquote:Op zondag 3 juni 2018 09:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gisteravond rond 19:00 op de bank in slaap gevallen. Middernacht wakker geworden, naar bed gestrompeld, verder geslapen. Word nu 's wakker
Klinkt perfect.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gisteravond rond 19:00 op de bank in slaap gevallen. Middernacht wakker geworden, naar bed gestrompeld, verder geslapen. Word nu 's wakker
Je lag er om 7 uur in?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Jezus mina ik heb gewoon 14 uur geslapen
blijkbaarquote:Op zondag 3 juni 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je zal het nodig hebben gehad
mwahquote:
Ik weet ook alleen wie dat is dankzij FOK!quote:Op zondag 3 juni 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister een ik word oud momentje toen ik moest opzoeken wie die Famke Louise wel niet is.
Maar NEDERLAND wordt wel WK!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet ook alleen wie dat is dankzij FOK!
sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar NEDERLAND wordt wel WK!!!!!!
Met zo'n naam heb je automatisch een achterstand.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister een ik word oud momentje toen ik moest opzoeken wie die Famke Louise wel niet is.
Dat ookquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met zo'n naam heb je automatisch een achterstand.
Het verschil met de buitenlanse competities is alleen maar groter aan het worden, dus ik zie het steeds onwaarschijnlijker wordenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik hoop het wel oprecht ooit een keer mee te mogen maken.
Ik weet niet wat hier staatquote:Op zondag 3 juni 2018 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vandaag naar Sluis, maar t is Brocante langs de waterkant en ik ben niet suïcidaal. Dus blijf ik thuis.
Ik lig vanavond gewoon weer plat hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan er meestal wel drie dagen tegenaan na zo'n nachtrust.
Is goed Famkequote:Op zondag 3 juni 2018 09:28 schreef Samzz het volgende:
Als ik een sport moet noemen waarbij Nederland kans maakt op een titel, dan is voetbal daar niet één van.
Gewoon hopen op weer een goede lichting spelers, net als België nu.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het verschil met de buitenlanse competities is alleen maar groter aan het worden, dus ik zie het steeds onwaarschijnlijker worden
Sluis is een stad, brocante langs de waterkant is een grote antiekmarkt die massa's mensen aantrekt. Ik haat mensen. Dus ik blijf thuis.quote:
Ah nee oke.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sluis is een stad, brocante langs de waterkant is een grote antiekmarkt die massa's mensen aantrekt. Ik haat mensen. Dus ik blijf thuis.
haags en ik zijn toch hierquote:Op zondag 3 juni 2018 09:31 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk is het wel zonde. Want ik houd van antiek
Werd laatst nog midden 20 geschat, dus valt meequote:
Heyquote:Op zondag 3 juni 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werd laatst nog midden 20 geschat, dus valt mee.
Mag ik raden welke van je wederhelft is?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, 1 koffer weegt 23 kg en de ander 18 kg.
In welke situatie? Misschien wilde degene gewoon aardig zijn ;pquote:Op zondag 3 juni 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werd laatst nog midden 20 geschat, dus valt mee.
Gooi er maar een domper op jaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In welke situatie? Misschien wilde degene gewoon aardig zijn ;p
hahahaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag ik raden welke van je wederhelft is?
Dat gebeurt meestal bij de kassa bij de slijterquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In welke situatie? Misschien wilde degene gewoon aardig zijn ;p
Ja en dit is wel een minder leuk trekje.quote:
Wees gezegend met een jonge lookquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, 1 koffer weegt 23 kg en de ander 18 kg.
quote:Op zondag 3 juni 2018 09:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha so funny vrouwen zeulen meer spullen mee hahah
Ik weet niet of ik er echt jong uit zie. Maakt ook niet uit.quote:
Ja is wel beter haha.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik laat mijn jeu de boules ballen wel thuis
Leeftijd is ook maar een nummerquote:Op zondag 3 juni 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er echt jong uit zie. Maakt ook niet uit.
Maar waar ga je naartoe?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de ene koffer (leeg) weegt al wat zwaarder dan de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |