De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon vraagt zich af of er mensen naar de livestream kijken.
Ik zeg niks
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...
Dat was ook mijn gedachte gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straks
Dat ging meer over het indelen dan de inhoud, heb ik uit eerdere gesprekjes begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Die heeft een groot wijf gok ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Ze hebben daar zandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon komt er nu pas achter dat zijn vrouw geen tandpasta heeft ingepakt voor hem
Viespeuk...
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetstquote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
Blind date blijft listigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
even dagen shoppehquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |