ja of gewoon meteen vanaf het begin het licht uitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien volgende keer eerst dansen, dan strippen en pas dáárna het licht uitdoen.
De wekker ging hier in huis al heel vroeg en na een lange dag met een 14 jarige dochter en een vogeltjesdans door Amsterdam te hebben gelopen was ik doodmoe.quote:
Heb je misschien een beetje exotische foto van jezelf? Ben wel benieuwd.quote:
Ja onze VD is een geoefend wandelaar.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef -river- het volgende:
[..]
De wekker ging hier in huis al heel vroeg en na een lange dag met een 14 jarige dochter en een vogeltjesdans door Amsterdam te hebben gelopen was ik doodmoe.
Maar het was vogeltjesdans zelf die het zei.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef -river- het volgende:
[..]
De wekker ging hier in huis al heel vroeg en na een lange dag met een 14 jarige dochter en een vogeltjesdans door Amsterdam te hebben gelopen was ik doodmoe.
Huh?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:26 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar het was vogeltjesdans zelf die het zei.
Hebben we hier een kloon te pakken?
Wij hebben meer lol en seks dan een menig 20 jarige die vroegtijdig klaarkomen hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:28 schreef spiritusbus het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen van middelbare leeftijd dit soort topics openen.
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:28 schreef -river- het volgende:
Oh, jij denkt dat er staat het is zondag avond, dan had hij wel zondag ingevuld ipv zo.
Je moet nog veel leren. Je denkt zeker dat mensen boven de 30 niks meer doen?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:28 schreef spiritusbus het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen van middelbare leeftijd dit soort topics openen.
Oh ja, jij speelt tegenwoordig ook een rol in de infantiele wereld van deze ts.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij hebben meer lol en seks dan een menig 20 jarige die vroegtijdig klaarkomen hoor.
De hoofdrolquote:Op zondag 3 juni 2018 10:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh ja, jij speelt tegenwoordig ook een rol in de infantiele wereld van deze ts.
Doe ikquote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou meid, neem het er maar goed van.
quote:
Ja hoor. En nu?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:47 schreef Jordy-B het volgende:
Mag ik nog even opmerken dat Frankie goes to Hollywood misschien niet helemaal de juiste muziekkeus is als je doelgroep vrouwelijk is?
Nu weet je dat Frankie Goes to Hollywood niet de juiste muziekkeuze is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |