Ik dacht aan Luciano. Als ik haar nu op zoek op Wikipedia, speelt ze niet ivm zwangerschap.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:26 schreef gianni61 het volgende:
hmm, niet verwacht.
hij doet het goed met Metz. ben benieuwd wat hij er bij de dames van gaat maken.
(en of er misschien nog een transfer naar Metz voor 1 van de dames in zit.)
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 25-02-2019 om 19:04:34Kruisband kapot bij Delaila Amega, de gedroomde opvolger van Nycke Groot in de Ned handbalploeg. Haalt zelfs het WK in Japan van december niet meer. Reconstructie van #vkb plus revalidatie tussen 9 en 12 maanden. Haast slechte raadgever bij deze zware kwetsuur. Arme Delaila. reageer retweet
Vreselijk voor - in de eerste plaats - Amega.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef borisz het volgende:
twitter:johnvolkers twitterde op maandag 25-02-2019 om 19:04:34Kruisband kapot bij Delaila Amega, de gedroomde opvolger van Nycke Groot in de Ned handbalploeg. Haalt zelfs het WK in Japan van december niet meer. Reconstructie van #vkb plus revalidatie tussen 9 en 12 maanden. Haast slechte raadgever bij deze zware kwetsuur. Arme Delaila. reageer retweet
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef borisz het volgende:
zeker jammer van het puntverlies, maar ik vond dat de scheidsrechters het goed deden. De voetbal van Jerry zag er wel een beetje opzettelijk uit en vlak daarvoor stonden de Slovenen ook met een man minder om een kleine overtreding.quote:
Er waren zeker 6 aanvallende fouten die met een 7 meter beloond werden..quote:Op donderdag 11 april 2019 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker jammer van het puntverlies, maar ik vond dat de scheidsrechters het goed deden. De voetbal van Jerry zag er wel een beetje opzettelijk uit en vlak daarvoor stonden de Slovenen ook met een man minder om een kleine overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |