ik eet ook altijd wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van 1961
andere tijd
je at wat de pot schafte
omg Sjon ..
hou je smoel 24uur uitdaging
gedraag je niet als een kerel van 120
Nou nou ze maakt wat kwijtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef chufi het volgende:
Jessie maakt alles kapot met haar stuntelig gedrag
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat een tyes allemaal hier he zegt christel echt een uitdaging, ja echt zegt jessie
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
Sjon moest vroeger eten wat de post schafte.
Juist van hem zou je dan verwachten, dat hij niet zo zou zeuren over het eten, want dan lust je werkelijk alles.
Ja, Brandon een bij zijn navel vanmiddag, Christel heeft hem er uit gehaaldquote:
Ik schaam me voor deze gast ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van 1961
andere tijd
je at wat de pot schafte
omg Sjon ..
hou je smoel 24uur uitdaging
gedraag je niet als een kerel van 120
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]mooi is dat ja. Juist de types die daar over beginnen zijn de grootse kieskeurige miezemuizen
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
Juist van hem zou je dan verwachten, dat hij niet zo zou zeuren over het eten, want dan lust je werkelijk alles.
En jij lust geen Whoppersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]mooi is dat ja. Juist de types die daar over beginnen zijn de grootse kieskeurige miezemuizen
Precies, ik lees hier terug over vegaterror, maar de enige die echt moeilijk doet is meneer ik lus alleen bier en wosjt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
En in de ketel gegooid? Eiwitten !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Brandon een bij zijn navel vanmiddag, Christel heeft hem er uit gehaald
Smaken nergens naarquote:
Ach, met een blokje bouillon kun je overal soep van maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuis
ze gaat Eifan pletteh..quote:
ben meer het type dat het zou opdrinken als ik al 2 dagen honger zit te lijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuis
wat had hij dan verwacht ,? op de 2de dag de jumbo langs laten komen ?,Ik dacht dat er meer figuren zoals adriaan in zouden zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat dus.
Toen hij er op aangesproken werd, zei hij verontwaardigt, maar ik wist niet, dat ze zo zouden gaan eten!?
Ze geeft wel steeds meer tegengas.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze gaat Eifan pletteh..
voel em aankomen .. dat leukige doen
geduld.. stoom komt uit dr kruin
duidelijk aan het wachten en hoop hebben
Ik heb soms het gevoel dat ze dachten dat de loods en de luivel er nog zouden staan. Hup een frietje in het vet. Deze wouzen zijn echt raarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw blindelings.We gaan het beleven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze gaat Eifan pletteh..
voel em aankomen .. dat leukige doen
geduld.. stoom komt uit dr kruin
duidelijk aan het wachten en hoop hebben
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat ze dachten dat de loods en de luivel er nog zouden staan. Hup een frietje in het vet. Deze wouzen zijn echt raar
Laten we hopen, dat die nu klaar zitten om daar ook te mogen beginnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat had hij dan verwacht ,? op de 2de dag de jumbo langs laten komen ?,Ik dacht dat er meer figuren zoals adriaan in zouden zitten
ik weet niet wat ik zou doen, maar volgens mij hoop ik minder zeurend dan johnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
ben meer het type dat het zou opdrinken als ik al 2 dagen honger zit te lijden.
maar ja ze hebben geen koelkast dus is snel beslissen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap eigenlijk niet waarom we allemaal thuis
gewoon een kraan hebben
als het zo makkelijk gaat
beetje ietsen met een zak /filter gloor tabl
hoppa uit de sloot of een random meertje met 1 visson
ja heel raar met zijn knakworsten en koffiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat ze dachten dat de loods en de luivel er nog zouden staan. Hup een frietje in het vet. Deze wouzen zijn echt raar
Uit de kist van Mike.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen ze ineens aan een pruik?
Je kiest ervoor om dit te doen. Jij en ik doen dat bewust niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik zou doen, maar volgens mij hoop ik minder zeurend dan john
Hij liep gister toch ook al met zo'n A pet en toen zat er nog niks aanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Uit de kist van Mike.
Ziet aan die pet vast.
O, dan is zijn haar nu heel snel gegroeidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij liep gister toch ook al met zo'n A pet en toen zat er nog niks aan
Ik zit te wachten tot de eerste aan de sch**t raaktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap eigenlijk niet waarom we allemaal thuis
gewoon een kraan hebben
als het zo makkelijk gaat
beetje ietsen met een zak /filter gloor tabl
hoppa uit de sloot of een random meertje met 1 visson
Misschien heeft ie 'm in twee uitvoeringenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:10 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O, dan is zijn haar nu heel snel gegroeid
niet doen heurquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw blindelings.We gaan het beleven.
ja inderdaad , daarom , dat gezeur kan ik niet tegen , ik had al lang gezegd was thuis geblevenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kiest ervoor om dit te doen. Jij en ik doen dat bewust niet.
mja kan je toch ook zeggen dat er in utopia geen plaats is voor vegetariers want je moet alles eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kiest ervoor om dit te doen. Jij en ik doen dat bewust niet.
Of het haar er gisteren ingepropt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien heeft ie 'm in twee uitvoeringen
Ook dat is een keuzequote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja kan je toch ook zeggen dat er in utopia geen plaats is voor vegetariers want je moet alles eten.
er is nu toch geen vlees? het gaat over het gezeurquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja kan je toch ook zeggen dat er in utopia geen plaats is voor vegetariers want je moet alles eten.
Juf: nee, dat kan ik me indenkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je wil geen sacherijnnige Jessie hoor.
Mooi gecast.. dom lief, goed om uiteindelijk toch maar te gaan neuken voor bestaansrecht.. in navolging van haar illustere voorgangansters HuisHoer Billie, Gluikutje Boo, Do de BasNeukster en natuurlijk de LangstNeukster Reumsiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef chufi het volgende:
Jessie maakt alles kapot met haar stuntelig gedrag
Op is wel opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef houdjemond het volgende:
Pasta met bouillon, het kan niet op in Utopia.
Ivm haar "intelligentie" ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
jessie , dat ze niet elke dag kan douchen , ze houd van elke dag douchen als ze niet kan douchen wordt ze chagerijnig,, christel zegt jehoeft toch niet elke dag douchen ,
.weer een ga je in een survival programma en wil je elke dag douchen, waarom is ze gecast ?
Douche je elke dag? Ja ok doeiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
jessie , dat ze niet elke dag kan douchen , ze houd van elke dag douchen als ze niet kan douchen wordt ze chagerijnig,, christel zegt jehoeft toch niet elke dag douchen ,
.weer een ga je in een survival programma en wil je elke dag douchen, waarom is ze gecast ?
nou inderdaad,quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou inderdaad,
de regie wil gewoon hetzelfde als deel 1
Ze is er nog steeds geef haar een kans ipv van dat douche gebeurenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou inderdaad,
de regie wil gewoon hetzelfde als deel 1
Wat is duidelijk?quote:
Anders hadden er toch minstens 7 of 8 types a la adriaan in gezetenquote:
oh ik wacht wel af hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is er nog steeds geef haar een kans ipv van dat douche gebeuren
Ja maar snappen is wat andersquote:
zeker .. ze is leukquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is er nog steeds geef haar een kans ipv van dat douche gebeuren
Ik weet nog niet of ik haar leuk vind, ik wacht nog even af met mij mening verderquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeker .. ze is leuk
Miss Jones
OH heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:18 schreef houdjemond het volgende:
John gaat na 3 dagen eindelijk naar de WC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou doe eens een gooi. De regie heeft de touwtjes in handen.quote:
Potten en pannen kleienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH heerlijk
een dijk scheiten
we gaan het horen hoe fijn dat is
relief Colon![]()
Hockeyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef kkka3 het volgende:
Vrienden van Jessie hebben morgen hokkentoernooi ()
Daar wil ze bij zijn![]()
![]()
Heb je geen streams ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou doe eens een gooi. De regie heeft de touwtjes in handen.
oh dat maakt het duidelijk ja , ik dacht hokken ? iets met honden of zo dacht ikquote:
Denk het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Hahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh dat maakt het duidelijk ja , ik dacht hokken ? iets met honden of zo dacht ik
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heb je geen streams ofzoom het over te hebben
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Denk het nietWat een ellende, als ik dit al niet meer verstaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Gekookt in een écht utopiaans bouillonblokje!quote:
Dat groeit daar weeldig.quote:
houd je mond en eet maar, alles wat er gekookt is is lekker ,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
BEter horenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een ellende, als ik dit al niet meer versta![]()
![]()
![]()
Geeft toch niks, samen zijn we sterkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een ellende, als ik dit al niet meer versta![]()
![]()
![]()
Is het geen tamme spaghetti? Dan hoef ik het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |