Goed koelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duurt altijd veel te lang dat soort ongein.
Die is ontstoken. Hoe moet ik die koelenquote:
ijs erop houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is ontstoken. Hoe moet ik die koelen.
Ok dat lijkt me echt heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gaan we niet doen, te koud. En de dokter gaf t ook niet als adviesquote:
oei, dat klinkt pijnlijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brandnetels op je clit zetten. Dan verschieten de pijnscheuten tijdelijk.
Denk op de baby.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:00 schreef SideEffect het volgende:
Zouden maghry en Montelly jaloers zijn op Myrr haar shoes?
Wat kost dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand mij een abonnement cadeau geven
Jarenlang vrijwillig in dienst bij Fok! gezeten en nu moeten bedelen voor een abbootje? Aiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
jawel. Wanneer je mij een schutting kunt geven? Ca 1800euquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
jup. Zo werkt dat #truestoryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jarenlang vrijwillig in dienst bij Fok! gezeten en nu moeten bedelen voor een abbootje? Ai
Ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:08 schreef Myrr het volgende:
Heb oprecht geprobeerd maar de pagina bestaat niet meer.
Nee sorry manquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je datzelfde bedrag dan naar mij over maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:11 schreef Myrr het volgende:
Als je linkje dropt krijg je wel van mij hoor Mortax
Hij krijgt de goedkoopste lang wil je ook 1 euro?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je datzelfde bedrag dan naar mij over maken?
graagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij krijgt de goedkoopste lang wil je ook 1 euro?
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Waarom wil je nou ook te snel te veel hooi op de vork nemen.
Deal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag het in de naam van JimmyDean overmaken naar Stichting Dier in Nood
nee jij hebt het geld hard nodig voor nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:11 schreef Myrr het volgende:
Als je linkje dropt krijg je wel van mij hoor Mortax
Ik heb geen ruimte meer voor nog meer schoenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee jij hebt het geld hard nodig voor nieuwe schoenen
https://www.dier.nu/help-(...)yEAAYASAAEgK5R_D_BwEquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Myrr het volgende:
Geef link want ik krijg 26 stichtingen die zo heten.
daarom zei ik ook 'koelen'.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.
Leuke eigenschap is datquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://www.dier.nu/help-(...)yEAAYASAAEgK5R_D_BwE
Deze is het geloof ik
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee andersomquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heeft montelly kindje in maghrebijnse gestopt
Wel een zeehondje geredquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:32 schreef Myrr het volgende:
Kut nu ga ik post krijgen met mvr. JimmyDean En MyrrdrPyrr
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij juist afgeschoten aan die laatste pic te zien.
zeehondjes hoor je ook niet af te schieten. Gewoon met de knuppelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.
yay! iemand anders anders zegt het voor me ^^quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeehondjes hoor je ook niet af te schieten. Gewoon met de knuppel
quote:
Wel een beetje een rare foto idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij juist afgeschoten aan die laatste pic te zien.
Wat ben je toch stiekem een lief persoonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Doe soms ook zak kattenvoer achterlaten bij de plek waar hier groepje wilde katten leeft. Dierenambu komt daar 2 keer per dag eten geven.
#insideMyrrsdeepsecrets
Oh liefquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Doe soms ook zak kattenvoer achterlaten bij de plek waar hier groepje wilde katten leeft. Dierenambu komt daar 2 keer per dag eten geven.
#insideMyrrsdeepsecrets
Ja, geweldig doel. De dieren moeten gesteund worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.
Ja dat gaat prima. Donderdag nog een fijne strandrit gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar voor je. Paardrijden kan wel gewoon toch?
Ook galop en draf? Want dan zet je toch juist kracht?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat gaat prima. Donderdag nog een fijne strandrit gemaakt.
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
#insideMyrrsdeepsecrets
Kans is groot dat die beesten allemaal geholpen zijn en zo natuurlijk uitsterven, so to speak.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groter
Ze zijn gesteriliseerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groter
Alles. Mijn paard is heel fijn aan de hulpen dus het valt allemaal goed meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ook galop en draf? Want dan zet je toch juist kracht?
Vind dat niet helemaal vergelijkbaar hoor... Doden kun je scharen onder mishandeling, maar aan de andere kant, die dieren weten niet dat ze 5 minuten later dood zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:45 schreef Myrr het volgende:
Ja snap ook echt niet waarom mensen dieren mishandelen. Moet dan huilen, maar eet wel nog vlees dus hypocriet much.
Ik denk dat hij bedoeld dat er dan meer zwerfkatten bijkomen dus uit andere gebieden en niey per se voortplantenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze zijn gesteriliseerd
Het zijn ook nog maar 2 katten, de rest is overreden.![]()
als ze gesteriliseerd zijn hadden ze ze natuurlijk net zo goed meteen een spuitje kunnen geven ipv ze weer in het wild loslaten met alle overlast die daarmee veroorzaakt wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kans is groot dat die beesten allemaal geholpen zijn en zo natuurlijk uitsterven, so to speak.
Denk je niet dat koeien/varkens/kippen mentaal mishandeld worden voordat ze doodgaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat niet helemaal vergelijkbaar hoor... Doden kun je scharen onder mishandeling, maar aan de andere kant, die dieren weten niet dat ze 5 minuten later dood zijn.
Als je ze een spuitje geeft, wordt de plek in de groep door andere katten ingenomen. Beste gewoon castreren en de groep natuurlijk uit laten sterven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze gesteriliseerd zijn hadden ze ze natuurlijk net zo goed meteen een spuitje kunnen geven ipv ze weer in het wild loslaten met alle overlast die daarmee veroorzaakt wordt
Niet per se.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk je niet dat koeien/varkens/kippen mentaal mishandeld worden voordat ze doodgaan?
Wtfquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:51 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)haotisch_ademen.html
Dit is prof zijn vrouw heb ik gehoord
I am confuse heb awkward bonerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Wtf manquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:51 schreef Catkiller het volgende:
1500 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:57 schreef SideEffect het volgende:
Wat is eigenlijk de waarde van Fok! ? Een paar ton of een miljoen?
Heeft een geschatte waarde vanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:57 schreef SideEffect het volgende:
Wat is eigenlijk de waarde van Fok! ? Een paar ton of een miljoen?
Las vanmiddag een oud topic uit 2012 ofzo daarover, mensen zeiden dat het toen misschien wel 3 ton waard zou zijn...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
Nee niet zo weinig maar meer dan een paar duizend is het volgens mij niet meer. Het is geen bal meer waard.
Ik bied 100¤quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft een geschatte waarde van
¤ 326181,73
http://checkwebsiteprice.com/
Worth $ 247.89K
http://www.websiteoutlook.com/
Estimated Worth
$ 2,191
https://www.siteworthchecker.com/
Dus ja, geen flauw idee.
Iedereen met principes is hypocrietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:45 schreef Myrr het volgende:
Ja snap ook echt niet waarom mensen dieren mishandelen. Moet dan huilen, maar eet wel nog vlees dus hypocriet much.
Lol, dat loopt wat uiteenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
¤ 326181,73
Worth $ 247.89K
Estimated Worth
$ 2,191
Dus ja, geen flauw idee.
Hij is wel gearresteerd en zit nog vast.quote:
Murica hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel gearresteerd en zit nog vast.
Zou gewoon de hoogste pakkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
¤ 326181,73
Worth $ 247.89K
Estimated Worth
$ 2,191
Dus ja, geen flauw idee.
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen met principes is hypocriet
Ik trek je broek wel even omlaag.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:18 schreef Samzz het volgende:
Goddamnit mijn blaas is tegen me. Altijd als ik mijn nagels lak moet ik vervolgens naar de wc. Zelfs als ik net voor het lakken ben geweest.
Stom.
Gewoon heel veel tijd tussen de lagen laten dan is het zo droog.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:18 schreef Samzz het volgende:
Goddamnit mijn blaas is tegen me. Altijd als ik mijn nagels lak moet ik vervolgens naar de wc. Zelfs als ik net voor het lakken ben geweest.
Stom.
Liefquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik trek je broek wel even omlaag.
Ik heb pas een laag gedaan en moet plassenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon heel veel tijd tussen de lagen laten dan is het zo droog.
Niets denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
Wat is er aan de hand met die gekke zoskie?
Hou je plas maar even op danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb pas een laag gedaan en moet plassen.
Stom stom. Gelukkig is t droog. Maar nog niet uitgehard.
Nee, Prof heeft me al geholpen. De lieverd.quote:
Heftaagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
2 schitterende originele werken van Joost van den Vondel gekocht.
Ik ben blij
Matige rijmelaar was datquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
2 schitterende originele werken van Joost van den Vondel gekocht.
Ik ben blij
Wel oke. Heb bij seizoen 2 moeten afhaken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:55 schreef Myrr het volgende:
Ik dacht dat 13 reasons why een soort van high school musical was ofzo, maar gat dus over zelfmoord.
Is het het waard te kijken?
Ja. Maar het is wel echt Amerikaans teendrama, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:55 schreef Myrr het volgende:
Ik dacht dat 13 reasons why een soort van high school musical was ofzo, maar gat dus over zelfmoord.
Is het het waard te kijken?
Ik zit ook op zaterdagavond te FOK!ken hoor, maar ik ben ziek dus weet niet of dat telt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef Myrr het volgende:
Besef is net even binnen dat toen ik in Utrecht woonde al mijn vrienden hier woonden en dat nu was, en ik terug ben en de op een na laatste net naar Utrecht is verhuisd.![]()
![]()
#lonely
Oh dat boeit me niet zo zeer, maar Max is weg dus ik kan ook niet even weg oid waardoor het besef er denk ik is omdat niemand nu kan komen en ik niet weg kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit ook op zaterdagavond te FOK!ken hoor, maar ik ben ziek dus weet niet of dat telt.
bij gedwongen opname kun je ook niet veel anders op zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit ook op zaterdagavond te FOK!ken hoor, maar ik ben ziek dus weet niet of dat telt.
Ik heb de oude kamer van Bob gekregenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij gedwongen opname kun je ook niet veel anders op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb de oude kamer van Bob gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 22:18:40 ]
oehhhquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch. Heb net een vriendin van 20 haar bed in geluld![]()
![]()
We hebben morgen een verjaardag.
Ja was ineens moe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch. Heb net een vriendin van 20 haar bed in geluld![]()
![]()
We hebben morgen een verjaardag.
Maar maar ik ben niet wit en niet zuiver hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
myrr de pyrr, zuiver witte lelie der sc
maar wel lief...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar maar ik ben niet wit en niet zuiver haha
Ja die ligt nu op schoot. Hij was in de straat maar t is een schijterd dus hij reageert niet en rent weg. Heb de beneden en tussendeur open gelaten en dakraam open gezet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar wel lief...
is de kat al terug
Gelukkig, dikke knuf aan dat beestquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die ligt nu op schoot. Hij was in de straat maar t is een schijterd dus hij reageert niet en rent weg. Heb de beneden en tussendeur open gelaten en dakraam open gezet.
Binnen 15 minuten zat ie binnen, dus ga dat voortaan doen als hij weg is.
wat je snuift is dat welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar maar ik ben niet wit en niet zuiver haha
ouderdom hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:39 schreef Myrr het volgende:
Oke heb 4 glazen wijn op en ben misselijk wat is dit
Nee, ze is petite maar ze zijn perfect gevormd. Stel je voor wanneer ze aankomt.quote:
Nou de kluis is leeg, niet zeggennnnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 22:42:54 ]
vrouwen die aankomenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ze is petite maar ze zijn perfect gevormd. Stel je voor wanneer ze aankomt.![]()
Zei toch Long term.
Kerel...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh dan ben je wel jonger dan ik. sjit.
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef LCMS het volgende:
Ik heb nog 1 jaar en 4,5 maand tot mijn 30se. En Etto?
Heb hier nooit over gelogen hoor, en Ama ook niet dus of je kan niet rekenen of je bent een leugenaarquote:
Kom laten we koffie drinken en weer leuk doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb hier nooit over gelogen hoor, en Ama ook niet dus of je kan niet rekenen of je bent een leugenaar
Nog een euro erbij en je had weer dieren kunnen helpen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:03 schreef Myrr het volgende:
Echt een domme fout gemaakt vandaag.
Zag 10 Bueno voor 4 euro en heb het meegenomen naar huis.
Nee man doe per maand al best wel wat wil niet arm worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog een euro erbij en je had weer dieren kunnen helpen.
Happy Chinese New Yeal!quote:
goed van jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man doe per maand al best wel wat wil niet arm worden.
50? HA... 64 man... minstens.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:13 schreef LCMS het volgende:
Heeft Etto al toegegeven dat hij eigenlijk 50 is?
kom erbij, plaats zatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
Hans en Etto, twee van mijn favoriete homoseksuelen.
Tmiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje best friend is gay alleen hij mocht nooit op mn bank neuken want anussap opkk
Dm voor netwerkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben gewoon in een experimentele fase
Netwerk voor mij dan heb nieuwe flikkers nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg hitsige flikkers in mijn vriendenkring
heb je al eens iemand gepijptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben gewoon in een experimentele fase
Je weet niet waar je aan begint hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voor 5 ton wil ik wel je draagmoeder worden
wat negeer je mij.. ben je boos of zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoeveel voor mij?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet ik eerst even een paar miljoen pakkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee watdanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat negeer je mij.. ben je boos of zo
gewoon crypto kopenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
moet ik eerst even een paar miljoen pakken
Jimmy wil over 10 jaar pas een kind, dan ben jij al bijna 40 dus veel te oud om Eem gezond kind te barenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Myrr het volgende:
Alhoewel 5 ton. Ik doe het voor 4,8 dm maar.
is een beetje saaie boel nu iddquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb al crypto maar het loopt niet zo hard
Maar daarom cryo. Gewoon invriezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jimmy wil over 10 jaar pas een kind, dan ben jij al bijna 40 dus veel te oud om Eem gezond kind te baren
Nee over een jaar of 6. Maar wil minstens 7 kinderen dus dan moet ik maar een vrouw zoeken want een draagmoeder wordt dan een dure grapquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jimmy wil over 10 jaar pas een kind, dan ben jij al bijna 40 dus veel te oud om Eem gezond kind te baren
Je moet gewoon 3 vrouwen zoeken want geen een vrouw in deze tijd gaat 7 keer zwanger willen worden hoor. Weet je hoe kut dat is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee over een jaar of 6. Maar wil minstens 7 kinderen dus dan moet ik maar een vrouw zoeken want een draagmoeder wordt dan een dure grap
Nee, ik kan me niet zo goed inleven in anderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet gewoon 3 vrouwen zoeken want geen een vrouw in deze tijd gaat 7 keer zwanger willen worden hoor. Weet je hoe kut dat is.
Succes met het zoeken naar een blanke vrouw die 7 kinderen wilquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee over een jaar of 6. Maar wil minstens 7 kinderen dus dan moet ik maar een vrouw zoeken want een draagmoeder wordt dan een dure grap
Nee die zijn helaas vroegtijdig geëlimineerd door moeder natuur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
Myrr heb jij geen zusje waarmee ik halfbloedjes kan bouwen?
Pff doe maar niet moeten meer blanken bij :squote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:44 schreef Myrr het volgende:
Wil ook wel eieren doneren dan krijg je sws knappe kinderen.
Leuk plaatje he die ik je had gequotequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff doe maar niet moeten meer blanken bij :s
Waarom? Gun je haar geen passionele seks?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef Myrr het volgende:
Maar dat zouden dan kwartbloedjes worden.
Heb wel een volbloed Thais, niet biologisch zusje alleen als je daar je pener in duwt kom ik je dood maken dus dat is ook geen optie.
Halfbloedjes met witte mensen worden blijkbaar vaak blank.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff doe maar niet moeten meer blanken bij :s
Jawel maar ze is 15quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom? Gun je haar geen passionele seks?
Nou schiet maar op met je verhalen over wie en wat je allemaal gedaan hebt, hebben we dat ook weer gehadquote:
Verstandig van ze. Stabiel gezinsleven is erg belangrijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
iedereen neemt een blanke partner in zijn familie.
Maar mijn vriend is bruin en lekker en de beste stabiele docent ever.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig van ze. Stabiel gezinsleven is erg belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |