Goed koelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duurt altijd veel te lang dat soort ongein.
Die is ontstoken. Hoe moet ik die koelenquote:
ijs erop houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is ontstoken. Hoe moet ik die koelen.
Ok dat lijkt me echt heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gaan we niet doen, te koud. En de dokter gaf t ook niet als adviesquote:
oei, dat klinkt pijnlijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brandnetels op je clit zetten. Dan verschieten de pijnscheuten tijdelijk.
Denk op de baby.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:00 schreef SideEffect het volgende:
Zouden maghry en Montelly jaloers zijn op Myrr haar shoes?
Wat kost dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand mij een abonnement cadeau geven
Jarenlang vrijwillig in dienst bij Fok! gezeten en nu moeten bedelen voor een abbootje? Aiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
jawel. Wanneer je mij een schutting kunt geven? Ca 1800euquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
jup. Zo werkt dat #truestoryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jarenlang vrijwillig in dienst bij Fok! gezeten en nu moeten bedelen voor een abbootje? Ai
Ben je jarig dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:08 schreef Myrr het volgende:
Heb oprecht geprobeerd maar de pagina bestaat niet meer.
Nee sorry manquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kan je datzelfde bedrag dan naar mij over maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:11 schreef Myrr het volgende:
Als je linkje dropt krijg je wel van mij hoor Mortax
Hij krijgt de goedkoopste lang wil je ook 1 euro?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je datzelfde bedrag dan naar mij over maken?
graagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij krijgt de goedkoopste lang wil je ook 1 euro?
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Waarom wil je nou ook te snel te veel hooi op de vork nemen.
Deal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag het in de naam van JimmyDean overmaken naar Stichting Dier in Nood
nee jij hebt het geld hard nodig voor nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:11 schreef Myrr het volgende:
Als je linkje dropt krijg je wel van mij hoor Mortax
Ik heb geen ruimte meer voor nog meer schoenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee jij hebt het geld hard nodig voor nieuwe schoenen
https://www.dier.nu/help-(...)yEAAYASAAEgK5R_D_BwEquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Myrr het volgende:
Geef link want ik krijg 26 stichtingen die zo heten.
daarom zei ik ook 'koelen'.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.
Leuke eigenschap is datquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn enthousiasme te snel wil.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://www.dier.nu/help-(...)yEAAYASAAEgK5R_D_BwE
Deze is het geloof ik
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee andersomquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heeft montelly kindje in maghrebijnse gestopt
Wel een zeehondje geredquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:32 schreef Myrr het volgende:
Kut nu ga ik post krijgen met mvr. JimmyDean En MyrrdrPyrr
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij juist afgeschoten aan die laatste pic te zien.
zeehondjes hoor je ook niet af te schieten. Gewoon met de knuppelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.
yay! iemand anders anders zegt het voor me ^^quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeehondjes hoor je ook niet af te schieten. Gewoon met de knuppel
quote:
Wel een beetje een rare foto idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij juist afgeschoten aan die laatste pic te zien.
Wat ben je toch stiekem een lief persoonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Doe soms ook zak kattenvoer achterlaten bij de plek waar hier groepje wilde katten leeft. Dierenambu komt daar 2 keer per dag eten geven.
#insideMyrrsdeepsecrets
Oh liefquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Doe soms ook zak kattenvoer achterlaten bij de plek waar hier groepje wilde katten leeft. Dierenambu komt daar 2 keer per dag eten geven.
#insideMyrrsdeepsecrets
Ja, geweldig doel. De dieren moeten gesteund worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want dankzij deze heldhaftige donatie kon het geweer nog net op tijd uit de handen van de stoutmoedige belager worden gemept.
Ja dat gaat prima. Donderdag nog een fijne strandrit gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar voor je. Paardrijden kan wel gewoon toch?
Ook galop en draf? Want dan zet je toch juist kracht?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat gaat prima. Donderdag nog een fijne strandrit gemaakt.
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
#insideMyrrsdeepsecrets
Kans is groot dat die beesten allemaal geholpen zijn en zo natuurlijk uitsterven, so to speak.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groter
Ze zijn gesteriliseerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan worden het er alleen maar meer en wordt het probleem steeds groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |