Hagedisje denk ik, als je eraan trekt valt z'n staartje eraf.quote:
TS is een debielquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:32 schreef Atak het volgende:
Met een odol wakker geworden en mijn odol stak uit mijn ondergoed als de toren van pizza
Waar is CarltonBanks eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:50 schreef LurkJeRot het volgende:
Gewoon je lul om je middel binden, dan heb je er het minste last van is mijn ervaring.
Zal eens vragen of mijn moeder die recent nog gezien heeft.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waar is CarltonBanks eigenlijk?
Gestikt.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waar is CarltonBanks eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag altijd van die oversized oudemannenonderbroeken in de winter onder mijn overal omdat dat lekker warm zit en zomers tangaslips.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:32 schreef Atak het volgende:
Ik draag altijd boxers. Ik dacht laat ik iets nieuws proberen.
Ik heb het net gevraagd en ze zei dat hij niet meer langs mag komen. De vorige keer liet hij te weinig geld achter op het dressoir.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zal eens vragen of mijn moeder die recent nog gezien heeft.
Inderdaad even een Prince Albert later zetten.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:50 schreef LurkJeRot het volgende:
Gewoon je lul om je middel binden, dan heb je er het minste last van is mijn ervaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |