Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 13:48 schreef Magelhaes het volgende:
Gefeliciteerd fleur!! Ik heb de assessment op 11 oktober hopen dat ik het ook haal 😁
Binnen 3 werkdagen een antwoord dus vandaag zou ik het moeten krijgen. Heb nu wel tenminste een idee van de stress dat erbij komt kijken telkens dat ik een emailtje krijgquote:
Wat telt is hoe je functioneert in een team en wat voor een bijdrage je levert om de team vooruit te brengen. Basically je bent erdoor als je een goede teamplayer bent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 11:35 schreef Olafman14 het volgende:
@Magelhaes Kan je een beetje kort uitleggen hoe het ging? Wat voor vragen er werden gesteld?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 16:27 schreef Magelhaes het volgende:
Bij mij was iedereen door, bij elke ronde was er meer dan de helft door #GoldenGroup
Wauw! Gefeliciteerd! Waar vragen ze vooral naar? Motivatie en voorbeelden van wat jij als jouw karakter ziet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Olafman14 het volgende:
Deze is jongen is door naar de laatste ronde!!!
Hoorde de volgende dag al gelijk dat ik door was.
Had er zelf wel een redelijk gevoel over.
Wanneer ben je ingepland voor de grading?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 13:19 schreef Olafman14 het volgende:
Deze is jongen is door naar de laatste ronde!!!
Hoorde de volgende dag al gelijk dat ik door was.
Had er zelf wel een redelijk gevoel over.
Wordt er eerder gevraagd iets over jezelf te vertellen waarop je antwoordt met ervaringen en hobbie's waarin je skils nodig hebt die relevant zijn voor de job.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:59 schreef Olafman14 het volgende:
Ze willen gewoon alles van je weten, je kan je wederom niet echt voorbereiden.
Denk na over wat je goede en slechte eigenschappen zijn.
Ik moet pas 3, 4 en 5 december voor de job sample.
Ik kon week 44 al, maar ik moest het helaas uitstellen.
Magelmaes, al aan de beurt geweest voor het interview?quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:02 schreef Magelhaes het volgende:
[..]
Wordt er eerder gevraagd iets over jezelf te vertellen waarop je antwoordt met ervaringen en hobbie's waarin je skils nodig hebt die relevant zijn voor de job.
Of is het meer vertel eens jouw levensverhaal zo uitgebreid mogelijk.
Vrijdag mag ik de dart doenquote:
Je hebt niets te verliezen om er aan te beginnen. Ik had vaker gedacht om te solliciteren maar telkens waren de eisen te scherp of hadden andere dingen in het leven prioriteit. Ik ben nu 29 en dit is dus een van de laatste kansen. Gewoon doen en ervoor gaan!quote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef Lavida123 het volgende:
Ik zie regelmatig vacatures en heb er ook aan getwijfeld. Hoe oud zijn jullie die deze test gaan doen als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |