Crowdstrike, making it up as they go along?quote:

quote:

http://archive.is/9zgiDquote:

Ik las dit nieuws en ik vond dit inderdaad ook erg opmerkelijk. De FARA-overtredingen gelden namelijk ook voor Tony Podesta.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 19:29 schreef MrRatio het volgende:
Dit is ook een symptoom van weaponization: de medestanders de dans laten ontspringen. https://www.thegatewaypun(...)ison-for-same-crime/
Waarom is Mueller nog steeds in functie?
Tony Podesta huurde Manafort in, Manafort rommelde hierna wat met de belastingaangifte. Staat helemaal los van de verkiezingscampagne met Trump. Ook Tony Podesta rommelde met meldplichten. Manafort zit blijkbaar bij de verkeerde club, en moet daarvoor gepakt worden.
Immunisatie kan bedoeld zijn om de ene dader strafvermindering te geven om een veroordeling van hoofdverdachte mogelijk te maken. Cheryl Mills had als getuige, want naaste medewerker van Hillary Clinton, veel duidelijkheid kunnen geven hoe het ging met de emails. Cheryl Mills kreeg immunity zonder dat er iets tegenover stond. Dit is bananen-republiek, geen "and justice for all".

quote:Op woensdag 6 juni 2018 04:39 schreef dellipder het volgende:
In de zaak van de heropening van de Clinton e-mail controverse heeft de FBI (lees: Peter Strzok en Andrew Mccabe) een aantal weken op het nieuws gezeten - en dus niet meteen het Congres ingelicht- dat er vertrouwelijke overheidsinformatie op de laptop van Anthony Wiener was gevonden.
bron
En dat de FBI uiteindelijk de zaak heropende had te maken met NYPD die de media wilde benaderen vanwege wat zij vonden op de laptop.
Ik heb over de backstory al een bericht gemaakt waarnaar ik wil verwijzen.

Over Crossfire Hurricane? Nog nooit tegengekomen, dus ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier hadden we ooit een topic over op BNW, zal eens zoeken.

Zit me gek te zoeken maar kan het niet meer vinden helaasquote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:15 schreef dellipder het volgende:
[..]
Over Crossfire Hurricane? Nog nooit tegengekomen, dus ik ben heel benieuwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |