Adopteer een renner topicquote:
Het woordje onbekende moest er nog tussenquote:
Egan is nog onbekend bij de dagjesmensen (quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het woordje onbekende moest er nog tussen
Jij bent dan weer geen dagjesmens in dezequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Egan is nog onbekend bij de dagjesmensen ().
quote:Op maandag 28 mei 2018 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Met startrijen dan. De top 10 staat dan eerste rij, daarna 11-20, dan 21-30 etc
200 meter na startschot kan je dan weer vooraan zitten
Startkooigenot.quote:Volgens koersdirecteur Thierry Gouvenou zullen de renners worden opgesteld zoals in de Formule 1. Centraal vooraan komt de leider in het klassement, de gele trui. Enkele meters links van hem staat de nummer twee, enkele meters rechts van hem de nummer drie. En zo wordt op de eerste lijn de eerste tien in het klassement opgesteld.
Direct daarna komen de nummers tien tot twintig aan de start. Wie tussen de twintigste en de veertigste plaats in het klassement staat wordt in een volgende ‘kooi’ opgesteld. “Daarna werken we per veertig.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef kibo het volgende:
[..]
.... en dan zonder poultjes geneuzel van die incestueuze wielernerds hier
Dit is een rare GIMMICK.quote:
*pooltjesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van inquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Hierbij zat ik in de zaal. Wil je me nu aanraken?quote:
Ik raak liever geen mensen aan.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hierbij zat ik in de zaal. Wil je me nu aanraken?
Bestond je toen al?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hierbij zat ik in de zaal. Wil je me nu aanraken?
Toen was ik 12, (lol).quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu Egan waarschijnlijk naar de Ronde van Frankrijk gaat, zou Geoghegan Hart een optie zijn om mee te gaan? Het is zijn luitenant en boezemvriend aan het worden.
Egan had het over een voorselectie van een man of dertien en de kans dat hij daarbij zit lijkt me best aanwezig. Dus voordat je bijdehand probeert te doen snoer ik je even je bek.quote:
Ik vind het een beetje pathetisch hoe jij opeens helemaal in de wolken bent van zo'n lelijke inteeltbrit alleen maar omdat hij is aangewezen als lintworm van Bernal.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Egan had het over een voorselectie van een man of dertien en de kans dat hij daarbij zit lijkt me best aanwezig. Dus voordat je bijdehand probeert te doen snoer ik je even je bek.
Inderdaad, stel je voor dat je voor jezelf denkt en niet meegaat in alle Sky-, Yaids- en Brittenberichten.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje pathetisch hoe jij opeens helemaal in de wolken bent van zo'n lelijke inteeltbrit alleen maar omdat hij is aangewezen als lintworm van Bernal.
Ja, want alleen het 'vlaggetje' is het probleem van Team Sky.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat je voor jezelf denkt en niet meegaat in alle Sky-, Yaids- en Brittenberichten.
Ja zonder Bernal zou je die Gogen Hart ook helemaal fantastisch hebben gevonden natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat je voor jezelf denkt en niet meegaat in alle Sky-, Yaids- en Brittenberichten.
Daar laten ze een Kwiatkowski of Moscon wel voor thuis?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu Egan waarschijnlijk naar de Ronde van Frankrijk gaat, zou Geoghegan Hart een optie zijn om mee te gaan? Het is zijn luitenant en boezemvriend aan het worden.
Het is goed met je.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zonder Bernal zou je die Gogen Hart ook helemaal fantastisch hebben gevonden natuurlijk.
ORKA’Squote:Op zondag 3 juni 2018 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is goed met je.
HARTGOD
SKYGODEN
Lijd jij aan groepsdruk?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zonder Bernal zou je die Gogen Hart ook helemaal fantastisch hebben gevonden natuurlijk.
Wat wil je nou precies weten Dr Phil?quote:
Wat je vindt van de meelijwekkende groepsdruksfeer op dit forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |