Suggesties voor het tagje? Je bent de eerste die 'm krijgt namelijk.quote:
'Forumbeest'quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Suggesties voor het tagje? Je bent de eerste die 'm krijgt namelijk.
Ik heb aangevraagd: Kwaliteitsklager - Mei 2018
Maar als je iets beters meent te weten hoor ik het graag
Man man man. Vraag het dan nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijkt de kat van GGMM naar een prachtige post van onlogisch
Het wordt per definitie iets van KLB jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Forumbeest'
'4045'
Eigenlijk alles wat niets met KLB te maken heeft. Het gaat mij om de tag, niet om waar het mee geassocieerd dient te worden. Met deze opmerking gooi ik natuurlijk direct mijn eigen glazen in en wordt het wel degelijk iets wat geassocieerd wordt met KLB. Maar ach, het zij zo.
[KLB-forumbeest]quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het wordt per definitie iets van KLB ja
Ik ben gewoon eerlijk tegen je.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naja, niet echt. Ik neem alleen zoiets gewoon serieus en geef netjes een reactie
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk tegen je.
Ik hoop dat dit geen verdere belemmering vormt voor onze prille vriendschap
vervelend mannetje is het ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je hoeft niet sarcastisch te doen. Ik heb de boodschap al begrepen
Ga je gangquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch rare wezens zijn. Als ik sarcastisch was had ik wel een PI gebruikt.
Anneloos heeft nog veel te leren op het fok forum. Wellicht moet ik me als mentor opwerpen
traantje weggepinktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef Catkiller het volgende:
Niemand weet hoe te reageren na die geweldige grap.
terecht welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)go_ahead_eagles.html
zag het ja. Ik ben wel voorstander van dit soort georganiseerde gevechten. Laat ze elkaar maar lekker afmakenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)go_ahead_eagles.html
Het gejammer van Cachetquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat heb ik gemist dat dit hier staat dan?
“Pestgedrag en het gebruik van infoblablabla..”?
Vind GGMM wel echt een rasautist met een schattige kitty zegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent wel echt geheimzinnig he. Heb jij nog juicy escapades die op fok besproken werd?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een beetje een rode draad in haar fok-bestaan.
Jou met veel meerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Leprof kan je volgens mij alleen maar pesten over wielrenners
Dat zou raar zijn, ik doe niet aan wielrennen. Ik denk dat je Hans bedoelt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Leprof kan je volgens mij alleen maar pesten over wielrenners
Gronings matrasquote:
mag ik hier even parkeren?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker een boel scheldwoordenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:06 schreef Catkiller het volgende:
Kreeg een PM van Noel vannacht, echt leuk.
1 pot natquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, ik doe niet aan wielrennen. Ik denk dat je Hans bedoelt.
Dit gelooft niemand.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er zijn spinnenwebjes tussen mn benen
Hoe hou je het vol zegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, maar had bijna een week geleden voor het laatst seks
Wowquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, maar had bijna een week geleden voor het laatst seks
Ik wil de ragger er wel even doorheen halen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er zijn spinnenwebjes tussen mn benen
lekker hoor. Geile tijgerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:18 schreef Myrr het volgende:
Vannacht geneukt.
Vanochtend geneukt.
Mijn buik voelt wat stroef.
Mijn gezicht trouwens ook.
Dit is wel tease ten topquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil de ragger er wel even doorheen halen?
Ja srs. Jij dan?quote:
You know it bbyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is wel tease ten top
[..]
Ja srs. Jij dan?
Moest je een facial krijgen ter moisturizingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:18 schreef Myrr het volgende:
Vannacht geneukt.
Vanochtend geneukt.
Mijn buik voelt wat stroef.
Mijn gezicht trouwens ook.
De kat van GGMM heeft ook een prima kijk op kwaliteitspostenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind GGMM wel echt een rasautist met een schattige kitty zeg
Haha nee dat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook apart :’). Nog iemand bij je harem?
Dit valt dan weer te betwijfelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kat van GGMM heeft ook een prima kijk op kwaliteitsposten
Nee vonden we gewoon geilquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je een facial krijgen ter moisturizing
Voor mij is het ook alweer een uur of 5/6 geleden ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb dus bijna 1 pandapunt, is toch niet normaal![]()
Neuken met je teddybear telt niet meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor mij is het ook alweer een uur of 5/6 geleden ofzo
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neuken met je teddybear telt niet mee
Geen idee, ik kom al klaar als ik een tepel zie.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is het meest gevoelige deel van zo’n eenogige monster eigenlijk
heftig. Ging een keer met mn nagel over iemands eikel heen en toen kwam die al klaar. Afknapper.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom al klaar als ik een tepel zie.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heftig. Ging een keer met mn nagel over iemands eikel heen en toen kwam die al klaar. Afknapper.
Het was een grapje richting KPD-users.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
heftig. Ging een keer met mn nagel over iemands eikel heen en toen kwam die al klaar. Afknapper.
Oude wijffies.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje richting KPD-users.
Is toch een kutgevoel, wats daar zo gevoelig aanquote:
Onder het toompje heb ik van horen zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is het meest gevoelige deel van zo’n eenogige monster eigenlijk
Hangt beetje vanaf of de vent in kwestie besneden is.quote:
Eikel is over het algemeen het gevoeligst denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is toch een kutgevoel, wats daar zo gevoelig aan
Ik voelde de pijn bij het lezen van deze post.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eikel is over het algemeen het gevoeligst denk ik
Tenzij je besneden bent, dan kun je dat ding tussen de deur doen
Cryingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Met dat formaat van jou wel jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd hou op ik voel de pijn nu alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou meer last hebben van mijn vinger tussen de deur denk ik
Maar natuurlijk wel, hoe minder het volume hoe makkelijker je de deur dicht duwt hoe minder de pijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, CK. Maar wel leuk geprobeerd
Dit doet de deur dicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou meer last hebben van mijn vinger tussen de deur denk ik
Hoe verder die dicht gaat hoe pijnlijker het me lijkt in dat gevalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel, hoe minder het volume hoe makkelijker je de deur dicht duwt hoe minder de pijn
Jeetjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel, hoe minder het volume hoe makkelijker je de deur dicht duwt hoe minder de pijn
gtwvquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Frituurpan mee voor bitterballen op de wc hahaha
jep...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:42 schreef Zosk het volgende:
Teveel met het k woord gescholden zeker hahaha
Ban bespreken, tot volgende week.quote:
Zitten met een frituurpan op de plee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vraag me soms wel af hoe die in het echt zijn.
Waarschijnlijk zitten ze onder de plak bij Truus op de bank.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten met een frituurpan op de plee.
betwijfel of ze wel een wijf hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze onder de plak bij Truus op de bank.
Gewoon elke dag naar kantoor en 's avonds een magnetronmaaltijd eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
betwijfel of ze wel een wijf hebben.
Ik mag toch verdomme hopen dat ze teringveel bitterballen naar binnen werken, anders hoef ik dat gezeik al helemaal niet meer aan te horenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar kantoor en 's avonds een magnetronmaaltijd eten.
Sowquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik mag toch verdomme hopen dat ze teringveel bitterballen naar binnen werken, anders hoef ik dat gezeik al helemaal niet meer aan te horen
Ga je ook een snelle planga voor bij je glittercap kopenquote:
Wat is een planga?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je ook een snelle planga voor bij je glittercap kopen
rtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, je benen scheren is echt voor faggits
Echt hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, je benen scheren is echt voor faggits
Met of zonder kaas?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:10 schreef Samzz het volgende:
Ik eet een stukje grilworst. Mijn honden zitten naast elkaar te kijken en te kwijlen.
broodje warme grillworst met kaas met chilisausquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met of zonder kaas?
Welke cap is het geworden?
Ik mag toch hopen ene zonder keurmerk, weggegooid geld.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met of zonder kaas?
Zonder kaas. Ze hebben net een stukje gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Met of zonder kaas?
snelle cap hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder kaas. Ze hebben net een stukje gehad.
Deze:
[ afbeelding ]
Ja vind m zo gaafquote:
https://www.snelleplangas.nl/quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:27 schreef Samzz het volgende:
Omg een kaklelijke zonnebril. No way, ik heet niet Cyclops.
Ik zie er meteen een bepaald type man bijquote:
kale kop?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er meteen een bepaald type man bij.
ik heb mijn dikke planga foto al gepost gisterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er meteen een bepaald type man bij.
Zag het, ben er even op klaar gekomenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb mijn snelle planga foto al gepost gister
quote:deze planga is zeer rap fock u seen bolt met zijn lange bennen deze planga is veel rapper
quote:Deze planga laat die chimies wahed haastig komen
quote:Soooww De tering ouwe. Deze planga is super hastig. Mensen denken ik ben robocop. Maar ben gewoon van de block you get me fam
je vleit mequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zag het, ben er even op klaar gekomen
Oh my.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Die reviews ook bij die 'brillen'
[..]
[..]
[..]
Yes! Besteld. Zit suuuuperlekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey is het gelukt met je Samzzhield?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes! Besteld. Zit suuuuperlekker.
Nu vijf weken wachten (ik heb echt een achterlijk grote kop joh).
Opgedoken artist impression van Samzz:quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes! Besteld. Zit suuuuperlekker.
Nu vijf weken wachten (ik heb echt een achterlijk grote kop joh).
Ja geen idee waarom het zo lang duurt. Cap wordt in Frankrijk gemaakt, dus dat zal er misschien ook mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Ach. Top!
Vijf weken joh? Het is toch geen meubelstuk ;s
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opgedoken artist impression van Samzz:
[ afbeelding ]
Ah ja, zou kunnen. Heb je nu glitters genomen of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom het zo lang duurt. Cap wordt in Frankrijk gemaakt, dus dat zal er misschien ook mee te maken hebben.
Boh curves.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Opgedoken artist impression van Samzz:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Paarden captain america
[ afbeelding ]
Ja plaatje staat een paar posts terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, zou kunnen. Heb je nu glitters genomen of niet?
Wow.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Paarden captain america
[ afbeelding ]
Stiekem had ik gehoopt dat je die zou kiezen. Shadowmatt Blauw met Rose Gold detail. Verreweg de mooiste.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja plaatje staat een paar posts terug.
Met de korting nog binnen budget. En ik dacht, ik doe t nu gewoon zoals ik m wil. Ga toch al een berg geld eraan uitgeven, dan gaat ie maar helemaal naar wens.
Ik vond 'm wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie op jouw post. Kan er niks anders van maken.
En shimmer he. Foto staat in post 139.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoopt dat je die zou kiezen. Shadowmatt Blauw met Rose Gold detail. Verreweg de mooiste.
Omdat dat verplicht is bij alle paardensportbedrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:00 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom zou je een helm opdoen als je op een paard gaat zitten?
Ja en bij stierenvechten niet huehuehue.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:00 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom zou je een helm opdoen als je op een paard gaat zitten?
Super gay, je ziet nooit een cowboy of een indiaan met een dom helmpje op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat dat verplicht is bij alle paardensportbedrijven.
Gewoon niet met je hoofd op de grond vallen, net als op een fiets of op je balkon. Of doe jij ook een helmpje op als je op een ladder staat?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en bij stierenvechten niet huehuehue.
Paard+koppig+hoogte+boemisho+gewichtpaard
Cowboys en indianen zijn dan ook niet verantwoord bezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Super gay, je ziet nooit een cowboy of een indiaan met een dom helmpje op.
[..]
Gewoon niet met je hoofd op de grond vallen, net als op een fiets of op je balkon. Of doe jij ook een helmpje op als je op een ladder staat?
Ja, maar die kost meer dan 700 euro en dat vind ik te veel. Daarnaast houd ik niet zo van steentjesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dit ook wel chic
[ afbeelding ]
Ja goed, ik hoef geen schedelbasisfractuur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Super gay, je ziet nooit een cowboy of een indiaan met een dom helmpje op.
[..]
Gewoon niet met je hoofd op de grond vallen, net als op een fiets of op je balkon. Of doe jij ook een helmpje op als je op een ladder staat?
Hahah hoefquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik hoef geen schedelbasisfractuur.
Ik ook niet, maar daar vind ik het wel kunnen. Die onderste ring, geen idee hoe dat heet, vind ik wel lelijk als die bedrukt is, heb jij dat ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die kost meer dan 700 euro en dat vind ik te veel. Daarnaast houd ik niet zo van steentjes.
Je bedoelt net voor de klep? Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat type (Miss Shield) niet zo mooi. Ik heb de Shadowmat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar vind ik het wel kunnen. Die onderste ring, geen idee hoe dat heet, vind ik wel lelijk als die bedrukt is, heb jij dat ook?
Ah ja, je hebt de juiste keuze gemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt net voor de klep? Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat type (Miss Shield) niet zo mooi. Ik heb de Shadowmat.
saai.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die kost meer dan 700 euro en dat vind ik te veel. Daarnaast houd ik niet zo van steentjes.
Diepquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:38 schreef ArtistA het volgende:
je moet je regels tussen de lijntjes door lezen.
Lieve woorden. Eindelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb jij de deur niet goed achter je dicht getrokken?
Goeie vraag Profquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb jij de deur niet goed achter je dicht getrokken?
Dat ben ik. Dus ik heb de perfecte cap uitgezocht.quote:
goed zo. mooi, die eerlijkheid.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik. Dus ik heb de perfecte cap uitgezocht.
ik ben dan geen kindje meer, maar ik eet gewoon 25 boterhammen met pindakaas op een dag.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:09 schreef Samzz het volgende:
Ik had honger maar geen inspiratie om te koken. Dus ben ik meloen aan het eten
.
Wat. Hoeveel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ik ben dan geen kindje meer, maar ik eet gewoon 25 boterhammen met pindakaas op een dag.
Klinkt al beter. Pindakaas is godenvoer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
bij wijze van spreken... ga maar even uit van 8.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
bij wijze van spreken... ga maar even uit van 8.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er veel at met mijn 8 per dag.
ja. even drie keer klikken en dan heb je ook muziekjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt al beter. Pindakaas is godenvoer.
Oh ik lepel het zo uit de potquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pindakaas vind ik alleen lekker op witbrood
Niet echt vullend en weinig voedzaamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:09 schreef Samzz het volgende:
Ik had honger maar geen inspiratie om te koken. Dus ben ik meloen aan het eten
.
Lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:20 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een broodje met pindakaas en hagelslag ga eten.
Plakt het dan niet vast in je keel?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel verraderlijk qua calorieën, gaat heel rap als je lekker aan het lepelen bent.
Lekker toch, viesdik wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel verraderlijk qua calorieën, gaat heel rap als je lekker aan het lepelen bent.
halve liter wat? Bier? Melk? Yoghurt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:25 schreef ArtistA het volgende:
mijn ontbijt was een halve liter vanmorgen... maar het was net 12:00 uur... dus eigenlijk niet vanmorgen, lekker puh.
ja, bier.... slecht he?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
halve liter wat? Bier? Melk? Yoghurt?
Af en toequote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maak jij je daar ook schuldig aan?
Vastlopende aardappel?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:40 schreef Myrr het volgende:
Ik eet simpel vandaag, geen zin in drama.
Wortel, vastlopende aardapp en vissticks.
Je bedoeld vastkokendequote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:40 schreef Myrr het volgende:
Ik eet simpel vandaag, geen zin in drama.
Wortel, vastlopende aardapp en vissticks.
Sowquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, heb ik geen last van. Mijn mond en keel zijn altijd vochtig genoeg, dat glijdt zo weg.
Klopt. Als ik in een gekke bui ben doop ik de lepel met pindakaas ook nog even in de hagelslag of de jamquote:
ik ben alweer terug!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:43 schreef ArtistA het volgende:
he kut... doe ik dat duimpje omlaag weer he?
moet ik weer uitwijken naar de hel.
Wat ben je toch een lekkerbek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Als ik in een gekke bui ben doop ik de lepel met pindakaas ook nog even in de hagelslag of de jam.
Ja net zoals alle vorige keren.quote:
Oh doe dan maar de knuffelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
nee. moet je voor werken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Etto, fluwelen labradoriet van de sc
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed dat je dit zelf ook inziet.
Klopt maar ze komt niet terugquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uber heeft gewoon keihard een ban.
Het is wel zo hoor.quote:
Ja, snap ik wel. Als je goed kan sporten is het zo veel makkelijker om ook op eten te letten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor.
Ik ben wel aan het minderen. Door de week snoep ik bijvoorbeeld helemaal niet.
Maar mijn motivatie is sinds ik niet meer mag hardlopen een beetje weg.
Het is meer dat ik gewoon geen zin heb om te snaaien als ik lekker bewogen heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Als je goed kan sporten is het zo veel makkelijker om ook op eten te letten.
Net als het mooie weer aan zijn einde komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon geen zin heb om te snaaien als ik lekker bewogen heb.
Maar hardlopen mag echt nog niet.
Maar goed, over een paar maand hoop ik weer.
Sowieso tot de pijn helemaal weg is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net als het mooie weer aan zijn einde komt.
Oh ik gebruik het ook regelmatig als excuus zodat ik lekker kan vreten. Hoelang moet je precies nog rust houden?
Wel leuk meisje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
Godjezus die Akke Marije klinkt echt zo dom.
Duurt altijd veel te lang dat soort ongein.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso tot de pijn helemaal weg is.
Dus ik hoop dat dat snel is.
Wel een grote pener?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ik ben lelijk en daarom quote ik je even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |