Ja, dat is allemaal nat, ze zijn de hele dag met dat vuur bezigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Het "vuur" blijft maar roken. Als ze eens wat hout droog gingen leggen.
https://tvblik.nl/utopiaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:34 schreef Toweler het volgende:
De site van utopia 1 is weg waar kan ik nu die filmpjes en uitzendingen zien
Ze hebben wat hout er rondom te drogen liggen. Duurt alleen lang voordat het droog is. Vuur zal nog wel een tijd blijven rokenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Het "vuur" blijft maar roken. Als ze eens wat hout droog gingen leggen.
Het hout wat moet drogen kunnen ze beter boven het vuur leggen,dan droogt het sneller.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:37 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze hebben wat hout er rondom te drogen liggen. Duurt alleen lang voordat het droog is. Vuur zal nog wel een tijd blijven roken
.
Het is bloedheet geweest. Slechte voorbereiding, niet vooruit gedacht dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:37 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ze hebben wat hout er rondom te drogen liggen. Duurt alleen lang voordat het droog is. Vuur zal nog wel een tijd blijven roken
.
O ji j wil echt nog van 1? Als je dat bedoel geen idee sorryquote:
Er zit nu zoveel vocht in de lucht dat gaat niet drogen als het zo blijft liggenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het hout wat moet drogen kunnen ze beter boven het vuur leggen,dan droogt het sneller.
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ji j wil echt nog van 1? Als je dat bedoel geen idee sorry
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ji j wil echt nog van 1? Als je dat bedoel geen idee sorry
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:41 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
en in een keer is er ook een schep. Of heeft adriaan die mee genomen
Godsamme, ik zet er een linkje neer en die negeer je.quote:
Meerdere overlegjes al.Maar het schiet niet op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zag gisterochtend een soort van overleg, is er al een centraal of zo geweest ?
Op zich logisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Godsamme, ik zet er een linkje neer en die negeer je.
Steeds bespreken ze één ding dat ze willen aanpakken..niet echt een centraal overlegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zag gisterochtend een soort van overleg, is er al een centraal of zo geweest ?
quote:
Okay, dank je. Ik denk dat Jessie er inderdaad snel mee stopt ....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Meerdere overlegjes al.Maar het schiet niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |