quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er mag wel weer iemand bij,een modepopje of zo.
Het leek erop, dat Adriaan dat niet van plan was, maar hij vreet nu wel meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gooien ze het meegebrachte voedsel niet op 1 hoop voor de groep?
Ik heb de streams even niet paraat, maar hij eet wel pannenkoek?quote:
Plantaardig meelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik heb de streams even niet paraat, maar hij eet wel pannenkoek?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Propte hij in zijn geheel in zijn mond en slikte het door...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik hou van ze allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:27 schreef PTLe het volgende:
Wat een vreselijk mens die Jessie en John , ben ik de enige die zo denkt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:27 schreef PTLe het volgende:
Wat een vreselijk mens die Jessie en John , ben ik de enige die zo denkt ?
Nope...ik zie het er ook niet van komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
Hebben ze nog geen kuiloven gemaakt om rijst en brood in te bakken?
Nat water?quote:
volgens mij is het niet gewassen..maar nat van de regen en hanft het daarom te drogenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, er hangt was maar waarin ze dat hebben gewassen weet ik niet.
Stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nope...ik zie het er ook niet van komen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hou van ze allemaal.
Tja maar toch nog even afwachten , en kijken of het project niet misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Heb je geen zakdoek?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:30 schreef Chea49 het volgende:
Lekker, je neus uitgebreid snuiten in je t-shirt.
oh lekker eeen wijntjeeeeeeeequote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heb je geen zakdoek?
Ik stoor me aan de Slomy-wannebe Jessie
dat jong volk is echt niksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hebben geen water en eten hebben t over wijn
Ze hopen dat de portemonnee van Tristan komtquote:
Tristan is Daantje 2.0.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hopen dat de portemonnee van Tristan komt
Heb dat bezoek gemist. Bracht hij dan eten mee?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die komt vast nog vaak "toevallig" langs, met de door Regie goedgekeurde voedselpakketten
Precies, degene die de leiding neemt wordt erop afgeslacht waarschijnijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Adriaan is slim die denkt laat die rare John maar de leiding nemen, dan sta ik er nog goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |