klopt geen duidelijke planning of idee .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel gesloopt..Misschien moest dat van de regie, die zich er eigenlijk nu eens niet er mee zou moeten bemoeien, want het kost tijd en onnodig werk...
Maar ze hebben niets met de overblijfselen gedaan, die ze hebben weggehaald. En dat is goud waard in de positie waarin zij verkeren...
Je gaat nu toch geen straatje leggen? Kom op nou!
Gisteren die jonge boompjes,daar hadden ze prima een hut van kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze hebben al zoveel gesloopt..Misschien moest dat van de regie, die zich er eigenlijk nu eens niet er mee zou moeten bemoeien, want het kost tijd en onnodig werk...
Maar ze hebben niets met de overblijfselen gedaan, die ze hebben weggehaald. En dat is goud waard in de positie waarin zij verkeren...
Ik heb bij Adriaan een sprankje hoop, maar die werd al meteen afgehouden door Johnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:53 schreef goldback het volgende:
[..]
klopt geen duidelijke planning of idee .
XTC?quote:
Zelf kan ik me daar geen vreetkicks van herinneren. Misschien gewoon legale medicinale wiet?quote:
Hij is net zo erg als Bas,,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:57 schreef DKUp het volgende:
Jezus dat gezeik over gezond eten iedere dag.
Ik doelde op die zak die Christel vast heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelf kan ik me daar geen vreetkicks van herinneren. Misschien gewoon legale medicinale wiet?
ze hebben gisteren boompjes uit de grond getrokken, waar de kluit van de pot van de kweker nog aan te zien was, net geplant dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
inderdaad hou je klep met dat gezeur terreur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:57 schreef DKUp het volgende:
Jezus dat gezeik over gezond eten iedere dag.
Voornamelijk het laatste.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ik volg het nog niet echt en moet er nog een beetje inkomen,
maar hebben ze een soort plan van aanpak, of lopen ze maar rond als een kip zonder kop ... ?
en waarvoor eigenlijk ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben gisteren boompjes uit de grond getrokken, waar de kluit van de pot van de kweker nog aan te zien was, net geplant dus.
ze gaan als een soort dolle stier door het terrein heen, zonde hoor
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben gisteren boompjes uit de grond getrokken, waar de kluit van de pot van de kweker nog aan te zien was, net geplant dus.
Maar durft het niet te uiten.quote:
Ik merkte vooral gisteren een soort van paniekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |