quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen dat, John wil zo snel mogelijk veel geld verdienen en overal de hoofdprijs voor vragen
¤100 voor een marktkraampie.
Ze zijn het pad naar de poort aan het bestraten, veel belangrijker dan 'n douche of degelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:14 schreef Crabapple het volgende:
Zijn ze al gericht iets aan het bouwen?
er moet natuurlijk plek komen voor de marktkramen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zijn het pad naar de poort aan het bestraten, veel belangrijker dan 'n douche of degelijk
onderdak
En de vrachtwagens die goederen komen leverenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
er moet natuurlijk plek komen voor de marktkramen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zijn het pad naar de poort aan het bestraten, veel belangrijker dan 'n douche of degelijk
onderdak
GM,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:18 schreef PTLe het volgende:
GM Cos![]()
Ik heb gister gemist , ik zie een Adriaan , en ik zie ze met stenen sjouwen , wat zijn ze van plan met die stenen ? ik snap dit even niet .
Ze gaan een stukje bestraten. Wat ze er mee willen snap ik niet zo goed, maar ik denk een ondergrond om op te slapen en alles een beetje droger te houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:18 schreef PTLe het volgende:
GM Cos![]()
Ik heb gister gemist , ik zie een Adriaan , en ik zie ze met stenen sjouwen , wat zijn ze van plan met die stenen ? ik snap dit even niet .
ik hoorde ze gisteren ook over een rotonde,zo fijn dat ze ook eigen ideeen hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,![]()
Ze zijn een marktplein aan het maken lees ik net.
Ze hebben goed geslapen en waren daar eg tevreden over. Als er meer bijkomen dan is het te plekje klein natuurlijk maar ja dat zoeken de nieuwen maar uitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:20 schreef PTLe het volgende:
Ow ik lees nu een pad ? maar is goed slapen en een beter onderdak niet belangrijker ?
Rotonde.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:21 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoorde ze gisteren ook over een rotonde,zo fijn dat ze ook eigen ideeen hebben
Tsjoekie plein 2quote:
quote:
Ze staan allebei op repeat, ik denk telkens dat de stream in een loop zit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:15 schreef Ranah het volgende:
john herhaalt zijn punt... weet je wel hoeveel zand er ligt?
mike: we beginnen dieper
john: weet je wel hoeveel zand er ligt?
john: ik haal liever zand weg
kortom beiden willen hun zin doordrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |