Ja dat is waar, ze willen er wel iets van makenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:44 schreef HiDiHo het volgende:
Maar toch zie ik liever mensen werken dan de hele dag op de bank of achter de computer
Dacht al waar blijft die nou.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:47 schreef pullup het volgende:
Had niet door dat ik de lapo had en had even koffie gezet ondertussen
Dat vind ik ook wel het grootste voordeel van dit stel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze willen er wel iets van maken
De koffie was nodig blijkbaarquote:
Laat die laatste groep AUB wegblijven in de serie, pfff, daar begon de ellende ook meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het grootste voordeel van dit stel.
Voorlopig ook nog geen zangeressen gespot of mensen die het overduidelijk voor de 'fame' doen
Gaat lastig worden om het zuiver te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laat die laatste groep AUB wegblijven in de serie, pfff, daar begon de ellende ook mee
absoluut, en eten en drinkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:59 schreef kaatje50 het volgende:
Toch heeft John ook wel gelijk. Goede nachtrust is belangrijk om de hele dag bezig te kunnen blijven
Ik zie een Upcomming Miljonair tshirt lijn aankomenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:56 schreef pullup het volgende:
Voor een miljoen loopt Brandon meteen de deur uit
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het grootste voordeel van dit stel.
Voorlopig ook nog geen zangeressen gespot of mensen die het overduidelijk voor de 'fame' doen
Groot gelijk, altijd lekker een bakkie om bij te komen van het slapenquote:
Ja, van mij hoeft dat ook niet meer. EN ook geen operaties of laseren of zangles etcquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laat die laatste groep AUB wegblijven in de serie, pfff, daar begon de ellende ook mee
Denk dat de eerste ruzie tussen John en Adriaan zal zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:05 schreef pullup het volgende:
Ze zijn goed bezig, met verrassend weinig ruzie
Dat zit er wel inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat de eerste ruzie tussen John en Adriaan zal zijn
Ik zie die twee nog wel botsen
Niet alleen dat, John wil zo snel mogelijk veel geld verdienen en overal de hoofdprijs voor vragenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zit er wel in![]()
John met zijn gezeur om bockworsten en dan een vegan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |