SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.
[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 02-06-2018 11:12:10 ]
Of Sinbad kijken en ff een uurtje gamen/docu;s kijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zendtijd tot 0.00. Dan maar Crocodile Dundee 7
Behalve Noord-Ierland - Duitsland word ik hier niet heel vrolijk van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:10 schreef Masterminded het volgende:
Afternoon Session (1.30pm local time, 12.30pm BST)
Wales v Zwitserland
Australië v Spanje
Japan v Canada
Scotland v Brazil
Evening Session (7pm local time, 6pm BST)
Belgium v Finland
England v Singapore
Northern Ireland v Germany
Netherlands v South Africa
Omdat trekkertrekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zenden ze niet gewoon darts uit morgenmiddag? Er staat Tractor pulling op het programma ffs.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve Noord-Ierland - Duitsland word ik hier niet heel vrolijk van.
Zijn begeleider moet nog steeds zijn veters strikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat zou onze semi-pro darter Yannick dus niet kunnen.
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 13:18:06Kwartiertje nog voordat we op de stream beginnen met PDC World Cup Darts tweede ronde. Samenvatting van de middag om 18:00 uur op RTL7. En hij is terug…. @180deRuiter #SuperLeuk #ZinIn #rtl7darts reageer retweet
De Austrian Open is sinds dit jaar voor eeuwig vervloekt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Alles aan Sjonnie Clayton is afschuwelijk.
Rope + Brienenoord = perfect combo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef T3hTommay het volgende:
Kyle een break achter, Yannick zoekt een touw.
Yannick heeft een voorliefde voor dertien in een dozijn-Oceaniërs.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef T3hTommay het volgende:
Kyle een break achter, Yannick zoekt een touw.
Whitlock zat in beide partijen te klooien op de dubbels. Maar gooit net wel in 1x D18 voor de 3-1.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ze staan voor. Gooit Kyle goed en Whitlock ruk?
quote:
twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 15:39:32Dawson Murschell flossing and John Part dancing....................................we're done.#LoveTheDarts #RealWorldCup https://t.co/559zQZDF99 reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 15:39:32Dawson Murschell flossing and John Part dancing....................................we're done.#LoveTheDarts #RealWorldCup https://t.co/559zQZDF99 reageer retweet
Ik heb sympathie voor Dawson maar hypen doe ik niet hoor.quote:
awwquote:
zou er ook maar 1 Canadees kijken? (Lol)quote:
Heb je ook sympathie voor de andere Dawson?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor Dawson maar hypen doe ik niet hoor.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je ook sympathie voor de andere Dawson?
Echt niet?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
Verdomme, waarom het hele weekend Marcel.
Mag dit onder een spoiler?quote:
Als Nederland nou het WK had gehaald, had Marcel als RTL-correspondent in de Datsja van Poetin lopen dansen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
Omdat Marcel niet naar het WK voetbal gaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar is darten maar in 4 provincies een dingetje. In Wallonië spelen ze nauwelijks.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hebben Vlaanderen en Wallonië niet aparte dartsbonden?
Kan me inderdaad ook geen Waalse darter voor de geest halen. Of je nou naar de BDO of PDC maakt geen verschil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Blijkbaar is darten maar in 4 provincies een dingetje. In Wallonië spelen ze nauwelijks.
Tja, kan er net zo goed het Vlaamse team van maken dan.
Doen liever jeu des boulesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan me inderdaad ook geen Waalse darter voor de geest halen. Of je nou naar de BDO of PDC maakt geen verschil.
Cultuurdingetje he, zijn ook amper tot geen Franse darters.
Op de website van de bond heb ik geen enkele vermelding naar iets Waals kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan me inderdaad ook geen Waalse darter voor de geest halen. Of je nou naar de BDO of PDC maakt geen verschil.
Cultuurdingetje he, zijn ook amper tot geen Franse darters.
De enige andere Fin die er momenteel toe doet is Mani's favoriet Ulf Ceder.quote:
Dat is aan het evolueren naar een skippybal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekkere bowlingbal onder je shirt, Rop
Stagiair is aanwezig vandaag.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 20:07:41Paul Lim start de partij met 180, pakt de eerste leg en breakt tegen de wereldkampioen: 2-0 vs. Rob Cross! 🚀 #rtl7darts
reageer retweet
Wat is de nieuwste hypetrain?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig ben ik van de trein afgesprongen
De Corey Cadby-intercity staat in de loods omdat hij gedoe heeft met visa en papieren.quote:
Lim is geen hype train :=)quote:
Je bent ongelofelijk laf als je in een periode van tegenspoed meteen van de trein afspringt. Op deze trein heb ik geen opportunistische roeptoeters nodig. Ik rij solo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Coco. het volgende:
Wie zit er nog in de Rob trein (behalve Stijn) ?
Mee eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent ongelofelijk laf als je in een periode van tegenspoed meteen van de trein afspringt. Op deze trein heb ik geen opportunistische roeptoeters nodig. Ik rij solo.
Nee Lim loopt al lang genoeg mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Lim is geen hype train :=)
Die heeft altijd in het jaar wel zijn momentje.
Ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Coco. het volgende:
Wie zit er nog in de Rob trein (behalve Stijn) ?
Ted Evetts was dan ook wel een hele rare hype. Die jongen heeft alleen leuk gegooid op een qualifier en dit jaar op volgens mij een PC wat neergezet. Voor de rest een grote tragedie.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee Lim loopt al lang genoeg mee.
Vorig jaar hadden we Cross, Dimitri en nog iemand (die er kansloos eerste ronde WK / Lakeside uitvloog).
De bandwagons to watch: Gabriel Clemens, Danny Noppert, Corey Cadby, Jeffrey de Zwaan, Max Hopp.quote:
Blijf maar weg bij de Brienenoord dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja
2018 is nog niet echt mijn jaar
Deze gimmick wordt inmiddels net zo irritant als (lol)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijf maar weg bij de Brienenoord dan.
Kunnen met beide stoppen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze gimmick wordt inmiddels net zo irritant als (lol)
En pleurt bijna over de cameramanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Haha Chizzy wilde eerst de verkeerde kant oplopen.
Tedje ja, die was het.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ted Evetts was dan ook wel een hele rare hype. Die jongen heeft alleen leuk gegooid op een qualifier en dit jaar op volgens mij een PC wat neergezet. Voor de rest een grote tragedie.
tosti'squote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over eten gesproken, wat hebben jullie als snack?
Niets, net nog twee borden paella op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben op rantsoenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kadetjes met pittige kip opgegeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen snack, voor 2 personen friet en een bekertje stoofvlees.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik pak een beetje chips. Linkerkaakgedeelte doet nog pijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 20:26:58Paul Lim has just set a personal, national and continental record TV average (102.29), beating the reigning World Champion. He is 64 years old. LEGEND reageer retweet
Welke smaak?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik pak een beetje chips. Linkerkaakgedeelte doet nog pijn.
Mijn all-time favorite is Thai Sweet Chili.quote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:37 schreef KingRadler het volgende:
Nu al zin in het dubbel partij als die er komt.
Ik wilde eigenlijk ook zappen naar BEL-POR zo.quote:
Hmm goed dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook zappen naar BEL-POR zo.
niet alleen zichzelfquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
Ik denk dat Smiss zich zit op te vreten voor de TV.
Hier gaat iets misquote:
De details voor de WK-kwalificatie zijn nog niet eens bekend (lol).quote:
Cross en Chisnall staan hogerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:59 schreef franklop het volgende:
Maaruh waarom speelt Smiss niet eigenlijk?
Niet hoog genoeg op de ranking. Deadline lag vlak na de Dutch Darts Masters vorige maand, dus Smiss ging, terwijl hij gewoon geblesseerd was, na de PL-avond meteen door naar Nederland waar hij dartsles kreeg van Bunting met 0-6 verlies. Zodoende niet meer boven Chisnall geëindigd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:59 schreef franklop het volgende:
Maaruh waarom speelt Smiss niet eigenlijk?
Weet ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:03 schreef Szura het volgende:
Van de Mannschaft word je niet vrolijk Frank
Ik schakel net in. Ik doelde meer op de QF België v Engeland morgen.quote:
Sule en Petersen vanavond nog naar huis sturenquote:
Petersen gaat sowieso niet mee, had ik gelezen. Blijft wel vreemd waarom ze Wagner niet oproepen, maar die meltdown van die gozer is nog treuriger.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Sule en Petersen vanavond nog naar huis sturen
Ja eigen glazen misschien wel ingegooidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Petersen gaat sowieso niet mee, had ik gelezen. Blijft wel vreemd waarom ze Wagner niet oproepen, maar die meltdown van die gozer is nog treuriger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |