Zwart/wit (dacht ik) en natuurlijk de cyper/witquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was een kleine zwarte. Is dat de orginele UtoPoes?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Aggie, Brandon zei het. Poezenkind was helaas niet in beeld.
En als een kat iets wilt Yaska, gebeurd dat, die lacht om zo'n hekje
Kon niet treffenderquote:
Jawel, liters.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hebben ze geen regen opgevangen.. v00r de dorst
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Regenwater moet je ook eerst zuiveren en koken. Zit allerlei troep in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te ladenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet op dag 1 gelijk een goede telefoon geregeld hebben met een fatsoenlijk abbo.
Veel belangrijker dan bellen met de supermarkt.
Klein zonnepaneeltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te laden
36x in 1 uur zoals Romy ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
Ja maar hebben ze niet.. en hebben ze al verteld wat voor telefoon ze nu hebben zodat de volgende bewoner een geschikte type mee kan nemenquote:
Ongefilterdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?
Liever goed doorspoelen dan uitdrogen. Ik heb ook zo'n blaasje formaatje pindaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |