nee gwnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:57 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? Heeft hij een ban in KLB?
Maar kunnen die topics van ONZ niet hierheen verplaatst worden dan? Achterliggende reden is misschien wel iets anders, maar de klacht blijft staan.quote:
Nee dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar kunnen die topics van ONZ niet hierheen verplaatst worden dan? Achterliggende reden is misschien wel iets anders, maar de klacht blijft staan.
Maar de klachten zijn wel allemaal onzinnig dus staan er perfectquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
KLB topics in ONZ. Zit je rustig in ONZ, wordt je ineens met klachten geconfronteerd.
Ah, nu snap ik het.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
KLB topics in ONZ. Zit je rustig in ONZ, wordt je ineens met klachten geconfronteerd.
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar de klachten zijn wel allemaal onzinnig dus staan er perfect
Misschien een idee om een forum ONZKLB aan te maken voor dat soort gevallen. Maar in ONZ wil ik geen KLB lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Zowel onterechte als terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:42 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Misschien een idee om een forum ONZKLB aan te maken voor dat soort gevallen. Maar in ONZ wil ik geen KLB lezen.
Vind je het niet kut dat Iwanius dagelijks aan je trekt en zuigt eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:07 schreef Sigaartje het volgende:
Kan er geen subforum IWN aangemaakt worden?
Dat is een uitstekend idee voor een topic!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:42 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht, een gemis voor KLB. Hoewel ik het niet altijd met de klachten van Iwanius eens was, waren ze wel een genot om te lezen. Het ontsteeg ruimschoots het niveau van de gemiddelde klachten in KLB die vaak niet verder komen dan 'haha ik heb gepoept maar het papier hing de verkeerde kant op'.
Als KLB kut is, dan is het fijn om een lul te zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vind je het niet kut dat Iwanius dagelijks aan je trekt en zuigt eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat, en jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |