Ze gaf al toe dat ze heel veel gestreamd had.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef krabje het volgende:
volgens mij heeft die jessie alles gezien van utopia1,ik hoor haar er steeds over
Vermoeidheid/honger/nat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:46 schreef houdjemond het volgende:
Chris heeft het écht niet naar haar zin geloof ik.
Ja dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vermoeidheid/honger/nat.
Vind het knap dat ze nog zo positief blijven.
Totempaal?quote:
ja je hoort haar er steeds over,is ook te merken aan haar manier van doen(acteren)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze gaf al toe dat ze heel veel gestreamd had.
Eerst harken, dan gladtrekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef DKUp het volgende:
Jessie begon net te zeiken, dat ze al had geharkt. De mannen deden dubbel werk.
Nu begint ze weer te harken
Ze zeikte dat ze alles had geharkt en de mannen alles weer glad streken. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef DKUp het volgende:
Jessie begon net te zeiken, dat ze al had geharkt. De mannen deden dubbel werk.
Nu begint ze weer te harken
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eerst harken, dan gladtrekken.
Jessie kijkt alsof ze water ziet branden.
Je ziet haar gewoon denken, goede cap!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Jullie hebben daar veel meer oog voor als vrouwuh"
Dan trek ik de slingers uit Jessie haar kistquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben toch benieuwd of Regie het gaat flikken om een van die 5 UTO 1 ers daar neer te zetten...ik zie die gluiperd TiranIvan er wel voor aan om gewoon door de stappen, met die ¤51.000 bruto in zijn zak, een jaarverlies goedgemaakt met zijn crappy Blockchaincurrency shit heeft 'ie toch niets te doen, en na twee keer Utopia gewonnnen te hebben, zie ik die klootzak morgen gewoon binnenlopen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan trek ik de slingers uit Jessie haar kist
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan trek ik de slingers uit Jessie haar kist
Lindyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
Maar ik hoef eigenlijk geen oude inwoners. Ja, Harold.
Oh, ja, die was er ook veels te kort.quote:
Ik hoop het niet maar tot die tijd....offtopicquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet als er een van die gasten al een kist aan het inpakken is
Als hun het over utopa 1 hebben dan is het niet offtopic natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh jee, en ze hebben het er nu over, dat ze de herrie van UTO 1 kunnen horen, wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |