Jeuwwww verder weg van werk gaan wonen? Waar woon je nu dan alsk vragen mag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Leiden, maar werk er nog wel. Dus lekker 2 vrije dagen.
Maar kan niet zeggen dat ik al het gedoe erom heen mis.
Hazerswoude-Dorp.quote:Op maandag 11 november 2024 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jeuwwww verder weg van werk gaan wonen? Waar woon je nu dan alsk vragen mag.
Stukje verderop.quote:
Ja, iedere dag 12,5 km heen, en 12,5 km terug fietsen. Aardige workout.quote:
Geen opgevoerde fatbike ter beschikking?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iedere dag 12,5 km heen, en 12,5 km terug fietsen. Aardige workout.
Gewone e-bike. Niet super zwaar, maar mijn benen zijn aardig gespierd geworden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen opgevoerde fatbike ter beschikking?
Ben echt dood gegooid met mail van ze hierover.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef Evangelion het volgende:
450 jaar uni Leiden, echt fantastisch
Benieuwd of er nog meer plekken zijn hier waar hier risico op is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef svann het volgende:
Deel oever Valkenburgse meer (zandwinput) ingestort.
Vrees voor dijkdoorbraak bij Valkenburgse Meer:
'Het is het worst case scenario' https://www.omroepwest.nl(...)-worst-case-scenario
Je hebt natuurlijk de Klinkenbergerplas in Oegstgeest, metertje of veertig diep. (Naast Haaswijk.)quote:Op woensdag 2 april 2025 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd of er nog meer plekken zijn hier waar hier risico op is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |