abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218804300
De inschrijving begint bijna en duurt tot 21:00 uur.
Laat je niet afschrikken door de rij, die gaat best snel en de meesten zijn goed geluimd met 3 October in het vooruitzicht.
Moet je toch minstens één keer gedaan hebben.
De grote hutspotmaaltijd op het Hooglandse Kerkplein (voor leden* ) is ook een aparte ervaring.

*Je kunt ter plekke voor een jaartje lid worden, krijg je ook het provrammaboekje thuisgestuurd.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218804343
Ik sta aanstaande zaterdag een middagje op het servicepunt voor de 3 October vereniging. Reservering zal ik even checken, ik ben vandaag toch in Leiden dus dat moet wel lukken.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218804668

Nog even geduld.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218804791
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:32 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even geduld.
Ik zal iets voor je lopen.
Nu bij de dapp-patatten.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_218804881
Nu ik de bocht naar binnen inga, zie ik die mevrouw met witte rugzakje staan.
Honderd mensen achter me. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 18-09-2025 19:25:54 (Typo) ]
  donderdag 2 oktober 2025 @ 16:35:27 #231
2651 svann
night-hawk
pi_218919806
De leidse vlag uitgestoken. w/ <— maar dan de leidse

Op naar de grote hutspotmaaltijd op de Hooglandse Kerkgracht! :Y)
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:44:30 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218925475
Bekijk deze YouTube-video

quote:
Wereldberoemde dj als vrijwilliger, kilo's hutspot en feest tijdens start Leidens Ontzet

Jetske, Janneke, Krijna, Marieke, Lotte en Isa genieten van de hutspot © Omroep West
LEIDEN - 'Super leuk om hier te zijn. Een groot contrast met waar ik twee dagen geleden stond... draaien op Ibiza', lacht Armin van Buuren. De wereldberoemde dj heeft het podium even verruild voor zijn eigen Leiden. Als vrijwilliger helpt hij bij het Leidens Ontzet. Ruim 7000 bakjes hutspot, kermis, een lange optocht vol lichtjes en feest tot in de late uurtjes: in de Sleutelstad is hét feest van het jaar donderdag afgetrapt.
Iets dat niet kan ontbreken op 2 oktober, is een bord hutspot: het maaltje dat de Spanjaarden in een ketel achterlieten toen ze in 1574 vanuit Leiden op de vlucht sloegen. Het wordt massaal gegeten tijdens de Grote Hutspotmaaltijd.

Om 7058 porties hutspot te maken is er heel wat nodig. Telt u even mee: 1900 kilo aardappelen, 803 kilo peen, 612 kilo ui, 421 kilo klapstuk, 788 liter jus en 87 kilo kruiden. Maar dan heb je ook wat. 'Hij is lekker zacht, niet droog', is de mening van een groep vrouwen die staan te smikkelen.
https://www.omroepwest.nl(...)start-leidens-ontzet
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:51:59 #233
2651 svann
night-hawk
pi_218927163
quote:
Nu herken ik hem pas. :D
Hij was de vrolijke 'haringmeester' die mensen in de rij welkom heette vlak voor ze (eindelijk) bij de opschepsters kwamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')