abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179549585
Als man op een eerste date uit eten, dan hoeft het voor mij al niet meer. Veel te serieus gedoe.
pi_179549750
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

De McD die is geen goeie diner.
Ik moest ergens aan denken 0:33

Dit dus :N
-
pi_179551332
Het heeft ook niet mijn voorkeur om tijdens de eerste date uit eten te gaan. Heb dat ook nooit gedaan tijdens de eerste date.

Dineren is prijzig en ik wil niet (uitgaande van een niet gierige normale man) dat er hoge kosten worden gemaakt voor iets wat misschien niet gaat klikken. Daarnaast duurt dineren ook lang en ik wil niet te lang opgescheept zitten met iemand tijdens de eerste date.

Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een drankje tijdens de eerste date en mocht er een klik zijn dan kan dineren ook tijdens de 2e of 3e date.

Kfc en Mac kan trouwens echt niet :')
pi_179552777
Gewoon uit eten gaan als je daar zin in hebt. Door er zoveel omslachtige betekenis aan te geven wordt het alleen maar ongemakkelijk.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 03:15:39 #35
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179552818
Waarom ben je niet gewoon duidelijk? Dat lijkt me eerder het probleem dan een etentje en locatie.
pi_179552833
Ik neem mijn eerste date altijd mee naar de plaatselijke Chinees. Als ze daar het personeel niet uit maakt voor minderheid en haar superieure Arische genen toont, dan zijn we snel klaar.
pi_179552836
Maar ik heb niet de ervaring die TS heeft. Sowieso date ik al een tijd niet meer.
pi_179553988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef CaVaBien het volgende:
Het heeft ook niet mijn voorkeur om tijdens de eerste date uit eten te gaan. Heb dat ook nooit gedaan tijdens de eerste date.

Dineren is prijzig en ik wil niet (uitgaande van een niet gierige normale man) dat er hoge kosten worden gemaakt voor iets wat misschien niet gaat klikken. Daarnaast duurt dineren ook lang en ik wil niet te lang opgescheept zitten met iemand tijdens de eerste date.

Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een drankje tijdens de eerste date en mocht er een klik zijn dan kan dineren ook tijdens de 2e of 3e date.

Kfc en Mac kan trouwens echt niet :')
Dit inderdaad

Of uit eten na de 10e date. Het is idd vrij speciaal en duur om dat samen te doen en de gemiddelde Nederlanders is vrij slim en economisch bezig.

Als je supergoed verdient is het best ok om in het begin veel te betalen, ook aan reizen en andere dingen, maar dan spendeer je in zn algemeenheid ook veel meer. Maar als het wat minder loopt kun je in principe alleen nog achteruit, en is de relatie waarschijnlijk wel snel voorbij omdat je beide verwachtingen moet opgeven.

Voor een goede relatie is het opbouwen van je leven beter dan op volle toeren richting de afgrond te gaan.
pi_179554627
Vrouwen voelen dan de druk van een tegenprestatie moeten leveren....

En heeeel soms willen ze niet neuken.
pi_179554767
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 09:07 schreef hoechst het volgende:
Vrouwen voelen dan de druk van een tegenprestatie moeten leveren....

En heeeel soms willen ze niet neuken.
Ik wordt soms als een geschenk voor de vrouw bestempelt. Dus als je haar iets voor de verjaardag zou willen geven dan heb je dit idee gratis.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 09:33:02 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179554927
Het zit er vooral in dat uit eten lang duurt. En als de date al aan het begin helemaal niks blijkt te zijn zit je er nog een tijd aan vast. Bij een drankje kun je ook weer snel afscheid nemen als het niks is.
pi_179555387
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:
In mijn datinglife heb ik 1 ding geleerd: nooit een vrouw uiteten vragen als je alleen leuk wil hebben of seks wil hebben. Uiteten vraag je alleen aan haar als je iets serieus met haar wil. Neem je haar mee naar de mac of kfc? Dat vind ze prima. Neem je haar mee uiteten? Of ze is echt verliefd op je en verwacht een relatie, of je schrikt haar af.

Ben ik de enige die het zo ervaart? En Waarom is uiteten zo’n big deal?
Voor een eerste date vind ik het geen goed idee. Dan kun je beter bijvoorbeeld samen gaan koken (xtra bonus: in deze setting kun je heel makkelijk alle kanten op).

Verder is het mij niet bekend dat vrouwen ofwel verliefd op je moeten zijn, ofwel hard weg gaan rennen als je ze meeneemt naar een restaurant.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:36:03 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179555640
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor een eerste date vind ik het geen goed idee. Dan kun je beter bijvoorbeeld samen gaan koken (xtra bonus: in deze setting kun je heel makkelijk alle kanten op).

Verder is het mij niet bekend dat vrouwen ofwel verliefd op je moeten zijn, ofwel hard weg gaan rennen als je ze meeneemt naar een restaurant.
Nou uiteraard overdrijf ik alles en is dit topic niet goed bedacht of geschreven ofzo. Maar mijn punt is meer dat stel je hebt goed contact met een meisje dat je net hebt ontmoet of die je al langer ken maar nooit zover heb kunnen krijgen om met je af te spreken. Stel je komt tot een punt dat ze wel met je wil afspreken. Je kan haar dan beter niet uit eten vragen, maar wat te drinken en in sommige kringen zelfs een snackbar ofzo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179556031
Ik vind uiteten gaan altijd wel leuk, als date ook, kun je rustig praten. Heb ooit een date gehad met een man ook lekker uiteten en vond die vent na een half uur vreselijk, wat een onzin kwam er uit.
Heb het etentje betaald en ben naar huis gegaan, betaal dan liever zelf dan dat ik later nog gezeik krijg van je hebt mij gebruikt of dergelijke
pi_179556154
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou uiteraard overdrijf ik alles en is dit topic niet goed bedacht of geschreven ofzo. Maar mijn punt is meer dat stel je hebt goed contact met een meisje dat je net hebt ontmoet of die je al langer ken maar nooit zover heb kunnen krijgen om met je af te spreken. Stel je komt tot een punt dat ze wel met je wil afspreken. Je kan haar dan beter niet uit eten vragen, maar wat te drinken en in sommige kringen zelfs een snackbar ofzo.
Ik vind het sowieso weinig creatief en al snel erg formeel. De tafel ertussen creëert afstand. Het is minder slecht als naar de film gaan samen, maar er zijn wel genoeg betere opties.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:30:47 #46
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179556215
Je hebt informele eetcafés. Kan handig zijn als je rond etenstijd afspreekt. Maar dan ligt het er ook aan hoe je het brengt: vraag je haar mee uit eten of is dat meer praktisch van

"Ja, half zes kan, maar wat doen we dan met het eten?"
"We kunnen ook om acht uur..."
"Nee, dan wordt het te laat..."
"We kunnen naar Eetcafé Hipster om wat te nassen..."
"Hm... ja. En vooraf een drankje, leuk."
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:32:21 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179556236
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso weinig creatief en al snel erg formeel. De tafel ertussen creëert afstand. Het is minder slecht als naar de film gaan samen, maar er zijn wel genoeg betere opties.
Daarom moet je niet naar een restaurant gaan waar je alleen ver tegenover elkaar kunt zitten. In zo'n hipstertent kun je dichter bij elkaar zitten of samen op de loungebank.
pi_179556280
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Daarom moet je niet naar een restaurant gaan waar je alleen ver tegenover elkaar kunt zitten. In zo'n hipstertent kun je dichter bij elkaar zitten of samen op de loungebank.
Ja, alles kan. Maar dan kies ik liever wat anders voor de eerste date.

Het is ook maar een mening. ;)
pi_179556295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat hangt wel af van welk meisje/vrouw je uitvraagt, denk ik.
Ik heb liever uit eten in een restaurant dan naar KFC voor een date. En dan hoeft het niet meteen meer te betekenen.
pi_179556662
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:
In mijn datinglife heb ik 1 ding geleerd: nooit een vrouw uiteten vragen als je alleen leuk wil hebben of seks wil hebben. Uiteten vraag je alleen aan haar als je iets serieus met haar wil. Neem je haar mee naar de mac of kfc? Dat vind ze prima. Neem je haar mee uiteten? Of ze is echt verliefd op je en verwacht een relatie, of je schrikt haar af.

Ben ik de enige die het zo ervaart? En Waarom is uiteten zo’n big deal?
Terechte klacht wel ^O^
pi_179556740
Eerste date een drankje doen is makkelijk als het niks is idd.

Met internet daten is het ook wel handig om bij een openbare plek af te spreken. In geval van een psycho.

En als een vrouw als eerste date McD, KFC of BK voorstelt, dan is dat een enorme afknapper.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 12:50:32 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179557207
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:12 schreef steelhead het volgende:
Eerste date een drankje doen is makkelijk als het niks is idd.

Met internet daten is het ook wel handig om bij een openbare plek af te spreken. In geval van een psycho.

En als een vrouw als eerste date McD, KFC of BK voorstelt, dan is dat een enorme afknapper.
Het is meer van, je bent al samen in de stad, en dan ga je BK of iets soortgelijks halen. Zeker als je puber bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179558667
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is meer van, je bent al samen in de stad, en dan ga je BK of iets soortgelijks halen. Zeker als je puber bent.
Op een date ga je niet naar een fastfoodplace, maar naar een echt restaurant! De betekenis die je aan de date geeft ligt aan de communicatie
-
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:34:45 #54
451005 Grems
Clown World
pi_179559127
Ingebouwde prostitutieverwachting.

Vrouwen verwachten dat de man de kosten op zich neemt en, ondanks dat ze vaak doen alsof ze achterlijk zijn, ze weten natuurlijk prima waarom mannen dit doen.
pi_179559222
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:12 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Op een date ga je niet naar een fastfoodplace, maar naar een echt restaurant! De betekenis die je aan de date geeft ligt aan de communicatie
Volgens mij was dat wat TS bedoelde met zijn OP, maar hij kreeg wat tegengas in de reacties en ging zijn constatering afzwakken ;(
pi_179560202
Uit eten op de eerste date moet je ook niet doen. Als het kut is kan je niet even weg. Liever ergens in de stad een drankje doen samen dan.
pi_179560268
als ik nog ooit es een nieuwe realtie poging doe

ga ik toch het op eten gooien

ik vond 3 a 4 eigenlijk genoeg, maar misschien moet ik maar es kijken naar het voedselgebruik
pi_179560528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:34 schreef Grems het volgende:
Ingebouwde prostitutieverwachting.

Vrouwen verwachten dat de man de kosten op zich neemt en, ondanks dat ze vaak doen alsof ze achterlijk zijn, ze weten natuurlijk prima waarom mannen dit doen.
Omdat jij degene bent die ze heeft gevraagd?

Ja, daar doen vrouwen heel geheimzinnig over.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 16:11:55 #59
451005 Grems
Clown World
pi_179560731
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat jij degene bent die ze heeft gevraagd?

Ja, daar doen vrouwen heel geheimzinnig over.
Inderdaad een veelvoorkomend excuus. Ooit komt er een dag dat prostitutie niet meer als beschamend gezien wordt.

Dan kunnen we ons eindelijk ontwikkelen voorbij excuses als "gierige mannen", "ja maar jij nodigde mij uit!!!"
pi_179561200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Inderdaad een veelvoorkomend excuus. Ooit komt er een dag dat prostitutie niet meer als beschamend gezien wordt.

Dan kunnen we ons eindelijk ontwikkelen voorbij excuses als "gierige mannen", "ja maar jij nodigde mij uit!!!"
Dus jij betaalt het eten omdat je verwacht dat dat tot seks gaat leiden?

Bizar wel.

Vrouwen gaan met je naar bed als ze dat willen, ongeacht of je ze een gratis diner hebt gegeven of niet. Dus voor mij is dat geen reden om te betalen. Overigens komt het nogal eens voor dat de vrouw in kwestie de rekening wil delen. En verdomd dat het niet waar is, ook dan willen ze gewoon met je naar bed (of soms ook niet, of in ieder geval niet die avond).

Soms zou je denken dat vrouwen seks ook leuk vinden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')