Dit inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef CaVaBien het volgende:
Het heeft ook niet mijn voorkeur om tijdens de eerste date uit eten te gaan. Heb dat ook nooit gedaan tijdens de eerste date.
Dineren is prijzig en ik wil niet (uitgaande van een niet gierige normale man) dat er hoge kosten worden gemaakt voor iets wat misschien niet gaat klikken. Daarnaast duurt dineren ook lang en ik wil niet te lang opgescheept zitten met iemand tijdens de eerste date.
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een drankje tijdens de eerste date en mocht er een klik zijn dan kan dineren ook tijdens de 2e of 3e date.
Kfc en Mac kan trouwens echt niet
Ik wordt soms als een geschenk voor de vrouw bestempelt. Dus als je haar iets voor de verjaardag zou willen geven dan heb je dit idee gratis.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:07 schreef hoechst het volgende:
Vrouwen voelen dan de druk van een tegenprestatie moeten leveren....
En heeeel soms willen ze niet neuken.
Voor een eerste date vind ik het geen goed idee. Dan kun je beter bijvoorbeeld samen gaan koken (xtra bonus: in deze setting kun je heel makkelijk alle kanten op).quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:
In mijn datinglife heb ik 1 ding geleerd: nooit een vrouw uiteten vragen als je alleen leuk wil hebben of seks wil hebben. Uiteten vraag je alleen aan haar als je iets serieus met haar wil. Neem je haar mee naar de mac of kfc? Dat vind ze prima. Neem je haar mee uiteten? Of ze is echt verliefd op je en verwacht een relatie, of je schrikt haar af.
Ben ik de enige die het zo ervaart? En Waarom is uiteten zo’n big deal?
Nou uiteraard overdrijf ik alles en is dit topic niet goed bedacht of geschreven ofzo. Maar mijn punt is meer dat stel je hebt goed contact met een meisje dat je net hebt ontmoet of die je al langer ken maar nooit zover heb kunnen krijgen om met je af te spreken. Stel je komt tot een punt dat ze wel met je wil afspreken. Je kan haar dan beter niet uit eten vragen, maar wat te drinken en in sommige kringen zelfs een snackbar ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik het geen goed idee. Dan kun je beter bijvoorbeeld samen gaan koken (xtra bonus: in deze setting kun je heel makkelijk alle kanten op).
Verder is het mij niet bekend dat vrouwen ofwel verliefd op je moeten zijn, ofwel hard weg gaan rennen als je ze meeneemt naar een restaurant.
Ik vind het sowieso weinig creatief en al snel erg formeel. De tafel ertussen creëert afstand. Het is minder slecht als naar de film gaan samen, maar er zijn wel genoeg betere opties.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou uiteraard overdrijf ik alles en is dit topic niet goed bedacht of geschreven ofzo. Maar mijn punt is meer dat stel je hebt goed contact met een meisje dat je net hebt ontmoet of die je al langer ken maar nooit zover heb kunnen krijgen om met je af te spreken. Stel je komt tot een punt dat ze wel met je wil afspreken. Je kan haar dan beter niet uit eten vragen, maar wat te drinken en in sommige kringen zelfs een snackbar ofzo.
Daarom moet je niet naar een restaurant gaan waar je alleen ver tegenover elkaar kunt zitten. In zo'n hipstertent kun je dichter bij elkaar zitten of samen op de loungebank.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso weinig creatief en al snel erg formeel. De tafel ertussen creëert afstand. Het is minder slecht als naar de film gaan samen, maar er zijn wel genoeg betere opties.
Ja, alles kan. Maar dan kies ik liever wat anders voor de eerste date.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Daarom moet je niet naar een restaurant gaan waar je alleen ver tegenover elkaar kunt zitten. In zo'n hipstertent kun je dichter bij elkaar zitten of samen op de loungebank.
Dat hangt wel af van welk meisje/vrouw je uitvraagt, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou uiteraard overdrijf ik alles en is dit topic niet goed bedacht of geschreven ofzo. Maar mijn punt is meer dat stel je hebt goed contact met een meisje dat je net hebt ontmoet of die je al langer ken maar nooit zover heb kunnen krijgen om met je af te spreken. Stel je komt tot een punt dat ze wel met je wil afspreken. Je kan haar dan beter niet uit eten vragen, maar wat te drinken en in sommige kringen zelfs een snackbar ofzo.
Terechte klacht welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:
In mijn datinglife heb ik 1 ding geleerd: nooit een vrouw uiteten vragen als je alleen leuk wil hebben of seks wil hebben. Uiteten vraag je alleen aan haar als je iets serieus met haar wil. Neem je haar mee naar de mac of kfc? Dat vind ze prima. Neem je haar mee uiteten? Of ze is echt verliefd op je en verwacht een relatie, of je schrikt haar af.
Ben ik de enige die het zo ervaart? En Waarom is uiteten zo’n big deal?
Het is meer van, je bent al samen in de stad, en dan ga je BK of iets soortgelijks halen. Zeker als je puber bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:12 schreef steelhead het volgende:
Eerste date een drankje doen is makkelijk als het niks is idd.
Met internet daten is het ook wel handig om bij een openbare plek af te spreken. In geval van een psycho.
En als een vrouw als eerste date McD, KFC of BK voorstelt, dan is dat een enorme afknapper.
Op een date ga je niet naar een fastfoodplace, maar naar een echt restaurant! De betekenis die je aan de date geeft ligt aan de communicatiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is meer van, je bent al samen in de stad, en dan ga je BK of iets soortgelijks halen. Zeker als je puber bent.
Volgens mij was dat wat TS bedoelde met zijn OP, maar hij kreeg wat tegengas in de reacties en ging zijn constatering afzwakkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Op een date ga je niet naar een fastfoodplace, maar naar een echt restaurant! De betekenis die je aan de date geeft ligt aan de communicatie
Omdat jij degene bent die ze heeft gevraagd?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:34 schreef Grems het volgende:
Ingebouwde prostitutieverwachting.
Vrouwen verwachten dat de man de kosten op zich neemt en, ondanks dat ze vaak doen alsof ze achterlijk zijn, ze weten natuurlijk prima waarom mannen dit doen.
Inderdaad een veelvoorkomend excuus. Ooit komt er een dag dat prostitutie niet meer als beschamend gezien wordt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent die ze heeft gevraagd?
Ja, daar doen vrouwen heel geheimzinnig over.
Dus jij betaalt het eten omdat je verwacht dat dat tot seks gaat leiden?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:11 schreef Grems het volgende:
[..]
Inderdaad een veelvoorkomend excuus. Ooit komt er een dag dat prostitutie niet meer als beschamend gezien wordt.
Dan kunnen we ons eindelijk ontwikkelen voorbij excuses als "gierige mannen", "ja maar jij nodigde mij uit!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |