Hopelijk is dat tegen gehouden?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nou dat zelf supporting zie ik niet echt gebeuren. Ze hebben vandaag al geprobeerd bij de jumbo te bestellen
Je hoeft niet mee te posten hoor.Lieffie.quote:
door de jumbo zelf, die willen geen cashgeld. Ze hebben nu nog maar 10 bel minutenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hopelijk is dat tegen gehouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ja, er schijnt een pizza te zijn besteld voor de Utopianenquote:
Wat zeg jij;Jochem of Mika?quote:
Adriaan wilde gelijk gaan zaaien, was John op tegenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Dat ze niet nu stantepede zelfvoorzienend kunnen zijn snap ik ook nog wel. Maar ze kunnen wel een andere toekomstvisie hebben/krijgen/gaan uitvoeren. Maar dan moet Sjonnie inderdaad weg. De rest krijg je denk ik wel mee. Adriaan staat er in ieder geval zo in.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfvolgende keer als bericht toevoegen of de bezorger wil melden of de bewoners een dansje doen voor de pizza als vergoeding. die flessenman kreeg een poppetje, anders mochten ze het niet aannemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
nee de pizza is besteld door Hidihoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er schijnt een pizza te zijn besteld voor de Utopianen
Heb je een andere tt geef maar door mag zo veranderd worden hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
door de jumbo zelf, die willen geen cashgeld. Ze hebben nu nog maar 10 bel minuten
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik geloof je wel hoor![]()
![]()
![]()
hidihoquote:
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfJe had em beter af kunnen halen en over het hek smijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja ze moeten er natuurlijk iets voor doen...dom van mequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
volgende keer als bericht toevoegen of de bezorger wil melden of de bewoners een dansje doen voor de pizza als vergoeding. die flessenman kreeg een poppetje, anders mochten ze het niet aannemen.
Hopelijk gaat Adriaan lekker zijn eigen gang.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan wilde gelijk gaan zaaien, was John op tegen
ALs je eten wil hebben m oet je snel met zaaien beginnen, duurt ff voor het volgroeid is
ja, voor de utopianen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |