Waarom is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef xcachet het volgende:
Maar spullen voor de paardensport zijn soms echt achterlijk duur ja.
I know, belachelijk tochquote:
Omdat er paard voor staat. Net zoals wanneer ergens trouw voor staat. Komt er magisch 150% op de prijs.quote:
dat is bij iedere sport toch zo? Lagere prijsklasse en fucking dure shitquote:
Oh dacht die discodip dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niks met spikkels, ik heb ook een hekel aan het woord spikkels
Doe dat inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè koop een potje lijm en glitters bij de Action en plak dat er op
Ja maar vond je wel leuk toch ;squote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat is 10 jaar geledenkom je mee naar de toekomst?
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."quote:
Het was toch mijn grapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien werd je gedwongen weet ik veel jeetje rustig
Ohja dus voetbal kun je niet net zo duur maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."
En nee, ik zeg niet dat Samzz daarom die cap koopt. Voordat we daarover een discussie hebben
In de voetbal heb je dat niet zo, omdat je daar maar een bal en schoenen voor nodig hebt.
Zou het niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, belachelijk toch.
Maar ik wil het denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |