Erectiestoornis?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat vroeg ik vannacht ook aan je moeder.
Wat was de oplossing?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat vroeg ik vannacht ook aan je moeder.
Ik zou dat best lachen vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef the-eye het volgende:
Er komt binnenkort een app voor de locatiegegevens van alle FOKkers. Dan kan je altijd zien waar FOKkers zijn
Wilders is toch 077?quote:
Op basis van door Sigaartje verzamelde data?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef the-eye het volgende:
Er komt binnenkort een app voor de locatiegegevens van alle FOKkers. Dan kan je altijd zien waar FOKkers zijn
quote:
Gewoon met die steen gooien schatjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wel op een steenworp afstand
Het schijnt dat VK zelfs in Limburg woont
Klacht: hoe moet ik hier nu overheen komen, voor je het weet kom je een fokker in het wild tegen
Doe mos nog Louie heisse en roeë hoare han!quote:
Vang je hem dan op en gooi je hem dan terug?quote:
Niet naar mij, homoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vang je hem dan op en gooi je hem dan terug?
Hub inne glatse.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe mos nog Louie heisse en roeë hoare han!
Vlaai.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik wou dat ik uit Limburg kwam
Elke dag taart eten
Dat ben ik hier verdomme ook pas jaren aan het roepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar meestal als jij iets post is daarna het topic dicht. Hoe moeten we dat dan lezenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat ben ik hier verdomme ook pas jaren aan het roepen.
Met je ogen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar meestal als jij iets post is daarna het topic dicht. Hoe moeten we dat dan lezen
Kom eten danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik wou dat ik uit Limburg kwam
Elke dag taart eten
Die heb ik al tijden geleden uitgestokenquote:
Wie dan? Jouw obssessie Haagse zeker. Beunhaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wel op een steenworp afstand
Klacht: hoe moet ik hier nu overheen komen, voor je het weet kom je een fokker in het wild tegen
Hebben jullie ook bitterballentaart?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar meestal als jij iets post is daarna het topic dicht. Hoe moeten we dat dan lezen
HAAAAAAA!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toevallig een Corehype-topic gelezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden geleden uitgestoken
Er was wel een frikandellenvlaaiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hebben jullie ook bitterballentaart?
Boh die krempel van de Aldi? Die was echt goor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was wel een frikandellenvlaai
Sigaartjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Op basis van door Sigaartje verzamelde data?
Ja daar is het ook gebeurdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig een Corehype-topic gelezen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hebben jullie ook bitterballentaart?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig een Corehype-topic gelezen?
Wanneer gaan we daar mee acclimatiserenquote:
Op de meet van de zomerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gaan wij serieus een keer maken hè.
Dat van die bitterballen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:39 schreef Pharkus het volgende:
Als we dat bij zijn sollicitatie hadden geweten...
Ik zal jou eens makenquote:
Genoeg users die hun emigratiebonertje te pas en te onpas laten zien, dus ook dat is geen garantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:16 schreef Aiciu het volgende:
Daarom ook emigreren, dan heb je dat probleem niet.
Altijd moest ik het land uit en dan ben ik weg en dan is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Genoeg users die hun emigratiebonertje te pas en te onpas laten zien, dus ook dat is geen garantie.
Oh ik bedoelde jou nog niet eens zo zeer, er zijn er die stukken erger zijn dan jij wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Altijd moest ik het land uit en dan ben ik weg en dan is het weer niet goed.
Bang zijn voor de bedreigingen van aiciuquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou nog niet eens zo zeer, er zijn er die stukken erger zijn dan jij wat dat betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |