Erectiestoornis?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat vroeg ik vannacht ook aan je moeder.
Wat was de oplossing?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat vroeg ik vannacht ook aan je moeder.
Ik zou dat best lachen vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef the-eye het volgende:
Er komt binnenkort een app voor de locatiegegevens van alle FOKkers. Dan kan je altijd zien waar FOKkers zijn
Wilders is toch 077?quote:
Op basis van door Sigaartje verzamelde data?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef the-eye het volgende:
Er komt binnenkort een app voor de locatiegegevens van alle FOKkers. Dan kan je altijd zien waar FOKkers zijn
quote:
Gewoon met die steen gooien schatjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
En wel op een steenworp afstand
Het schijnt dat VK zelfs in Limburg woont
Klacht: hoe moet ik hier nu overheen komen, voor je het weet kom je een fokker in het wild tegen
Doe mos nog Louie heisse en roeë hoare han!quote:
Vang je hem dan op en gooi je hem dan terug?quote:
Niet naar mij, homoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vang je hem dan op en gooi je hem dan terug?
Hub inne glatse.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe mos nog Louie heisse en roeë hoare han!
Vlaai.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:12 schreef Plompzakker het volgende:
Ik wou dat ik uit Limburg kwam
Elke dag taart eten
Dat ben ik hier verdomme ook pas jaren aan het roepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het schijnt dat VK zelfs in Limburg woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |