Die doet te hard haar best om op Romy te lijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:15 schreef Vinamp het volgende:
Die mevrouw met de dikke ballen is niet zo snugger
Ze hebben vanmorgen wel ff samen gezeten en Djessie notuleerde, maar John had steeds het hoogste woord.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het vaag. John doet alsof hij leider is, niemand volgt hem
en hij is volgens mij met nutteloze dingen bezig.
Het moet blijkbaar eerst goed fout gaan, voordat ze over een paar weekjes
toch maar een beetje gaan vergaderen en afstemen.
Eigenlijk zouden ze iemand als Emilnodig hebben.
ja en bereid een ander te helpen...die zitten niet zo vast in hun eigen dingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
brandon en mike zijn de aanpakkers denk ik
Of misschien gewoon blijven branden?quote:
Adriaantje heeft ook nog niet bepaald stil gezeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
brandon en mike zijn de aanpakkers denk ik
O jeequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen wel ff samen gezeten en Djessie notuleerde, maar John had steeds het hoogste woord.
Spange papi`s?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Adriaantje vindt het leuk, echt leuk. Heeft veel sobere reizen gemaakt
Kutje vindt het heel leuk als er nieuwen binnenkomen
Djessie heeft wél 2 potten pindakaas mee dus geef het ff de tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef Silves het volgende:
Het enige positieve is..geen chips en crackers de hele dag etend door die zenders.
Ze hebben zelfs aanstekers. Maar het hout is zeiknat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:21 schreef kkka3 het volgende:
Hoe kan het dat ze geen vuurtje kunnen makenIk snap het niet
![]()
quote:
het zullen ook wel wortels worden...met die vegan dude.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Djessie heeft wél 2 potten pindakaas mee dus geef het ff de tijd.
Qat?quote:
room was ook geen account managerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is écht dom. Nooit dat zij assistent manager is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |